Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: CB3504fun
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. CB3504fun

    Ton van Heugten Motors

    Hoi Op de zijkapjes van mijn CB500 staat een sticker van Ton v. Heugten Motors. Ik neem aan dat mijn fiets daar ooit als nieuw de winkel heeft verlaten. Nu weet ik dat Ton van Heugten twee jaar geleden is overleden, en dat hij misschien wel de beste Nederlandse motorcrosser ooit was, maar...
  2. CB3504fun

    Gezocht: CB350 twin

    Gezocht een CB350 twin k1 t/m k5 (bj '69 - '74) in goede, originele staat Om het geheugen even op te frissen: CB350K2 CB350K3
  3. CB3504fun

    'You-meet-the-nicest-people-on-a-Honda' Hondaatjes

    Waar zijn ze toch gebleven, die brave twinnetjes waar Honda groot mee is geworden? Die ervoor hebben gezorgd dat de motorrijder niet louter meer als een 'outlaw' werd gezien, of als een armoedzaaier die geen auto kon betalen. Die ervoor zorgden dat je ook met twee linker handen onbezorgd van je...
  4. CB3504fun

    Motorblok en carbs CB350F

    Hallo, Ben op zoek naar een CB350F blokje voor onderdelen. Blok hoeft niet te lopen. Ook op zoek naar CB350F carbs. Deze liefst wel in bruikbare staat.
  5. CB3504fun

    Astmatische CB350F

    Hoi allemaal, Ik ben nieuw op MF en heb eigenlijk een technische vraag. Ik post 'm toch maar even op dit forum omdat hier nogal wat CB350F kenners zitten. Misschien kunnen jullie mij helpen... Ik heb sinds kort een mooie CB350F in origineelstaat en wilde zondag eens lekker van het...
  6. CB3504fun

    Hallo

    Hallo MF-ers, Ik ben Melchert uit Amersfoort en heb na tien jaar mijn hobby weer opgepakt. Ik heb als student op van alles en nog wat rondgereden (o.a. Honda CB125k, Yammie XT500), maar door mijn beperkte studentenbudget hadden deze fietsen meestal de status van Überbrik. Ben nu sinds kort in...
Terug
Bovenaan Onderaan