Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: g-shock
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. g-shock

    fireblade limited edition 1999

    jongens en motor meiden wegens omstandig heden moet ik mijn zeer mooie blade verkopen het liefst zo spoedig mogenlijk blade bouwjaar 99 300 klm terug compleete grote beurd gehad k en n luchtfilter stuurdemper led toeren teller veel carbon twee boss uitlaten onder het zeer mooie kontje...
  2. g-shock

    gevraagd tekeningen van motors

    hallo ik ga van af 01-08-07 beginnen met mijn eigen tattoo studio nu vraag ik hier voor tekeningen van motors alvast bedankt
  3. g-shock

    nieuw kleurtje voor mijn velgen WELKE

    ja krijg deze week me nieuwe velgen binnen voor mijn blade 17inch voor maar moet ze eerst spuiten maar dat zwart vind ik ook niks geef een jou idee welke kleur het beste er bij past HET LIEFST MET FOTO ALVAST BEDANKT om deze bike gaat het *O* :+
  4. g-shock

    plasma tellers blade 99 waar tekoop

    wie heeft er ervaring in plasma tellers en wie weet waar je ze ken bestellen en wat ze ongeveer kosten voor een blade van 99 of misschien heeft iemand ze nog liggen alvast bedankt *O* :}
  5. g-shock

    velgen vtr sp1 aanpassen

    hallo heeft er iemand hier evt een idee om velgen van een vtr sp1 aan te passen voor mijn blade van 99 en of het mogenlijk is heb ze te jkopp staan maar vind het erg zonde om ze te verkopen nou lijk het me wel wat om ze in mijn blade te zetten wie weet raad alvast bedankt :]
  6. g-shock

    vtr sp1 compleet set velgen

    compleet set velgen vtr sp1 banden velgen remschijven asen tandwiel enz enz 100% goed zie bij tekoop :]
  7. g-shock

    vtr sp1 compleet set velgen

    compleet set velgen wegens niet doorgaan projeckt vtr sp1 achtervelg bridgestone 180/55/zr17 dot ena5 compleet met remschijf en tandwiel en band en as 100% voorvelg dunlop 120/70/zr17 dot enyo compleet met remschijfen enband en as 100% vraagpr 650 euro
  8. g-shock

    velgen vraag fireblade

    weten julie misschien of deze velgen en schijven passen in een fireblade bouwjaar 99 ze zijn van een vtr sp1 alvast bedankt *O* :] :}
  9. g-shock

    ff voorstellen g-shock

    hallo allemaal mijn naam is arnold getrouwd en een kleine van twee jaar woon in strijen zuid holland hobby,s motoren hehe dat is gek zeg vooral het verbouwen er van en het sleutelen er aan ik kom jullie vast wel eens tegen ergens met een rit of ergens anders
  10. g-shock

    wie o wie help me met het afstellen van mijn carb

    fireblade 900rr bouwjaar 99 ik zoek iemand die mij wil helpen me carb af te stellen hen zelf geen meters ik woon in strijen zuid holland ik wil ook naar jou toe komen mits niet te ver en het hoeft ook niet voor niks maar het is niet fijn rijden zo met al die klote knallen uit me uit laat...
Terug
Bovenaan Onderaan