Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. black-katana

    Het grote GSX-F topic - deel 3

    Deel 1: Het grote GSX-F topic Deel 2: Het grote GSX-F topic – Deel 2 Deel 3: Het grote GSX-F topic – deel 3 Handige links voor gsx rijders: gsxfclub.nl http://www.katriders.com/ Motorcycle service manuals for download, free! Motorcycle Bodywork, 7000+ fairings, tanks & tails, USA...
  2. black-katana

    Te koop: Super mooie Suzuki GSX600F

    Suzuki GSX600F uit 1993 Bij deze bied ik mijn motor te koop aan, aangezien ik over wil stappen op een zwaardere. 28 maart 2007 heb ik de motor gekocht en sindsdien is er behoorlijk veel aan gedaan, alles eigenlijk wel. In jullie vorig jaar ben ik met de carterdeksel tegen een zwerfkei...
  3. black-katana

    MF-Oost 40

    Ontmoetingsplaats Ontmoetingsplaats is meestal de Texaco in Hengelo, aan de kant van Borne. Men rijde van Borne naar Hengelo, en na de snelwegovergang en de Van der Valk is het de Texaco aan de rechterkant, net voor de Kentucky Fried Chicken. Geschiedenis Nederland Oost topic...
  4. black-katana

    MF-Oost 39

    Ontmoetingsplaats Ontmoetingsplaats is meestal de Texaco in Hengelo, aan de kant van Borne. Men rijde van Borne naar Hengelo, en na de snelwegovergang en de Van der Valk is het de Texaco aan de rechterkant, net voor de Kentucky Fried Chicken. Geschiedenis Nederland Oost topic...
  5. black-katana

    MF-Oost 38

    Ontmoetingsplaats Ontmoetingsplaats is meestal de Texaco in Hengelo, aan de kant van Borne. Men rijde van Borne naar Hengelo, en na de snelwegovergang en de Van der Valk is het de Texaco aan de rechterkant, net voor de Kentucky Fried Chicken. Geschiedenis Nederland Oost topic...
  6. black-katana

    MF-Oost 37

    Ontmoetingsplaats Ontmoetingsplaats is meestal de Texaco in Hengelo, aan de kant van Borne. Men rijde van Borne naar Hengelo, en na de snelwegovergang en de Van der Valk is het de Texaco aan de rechterkant, net voor de Kentucky Fried Chicken. Geschiedenis Nederland Oost topic...
  7. black-katana

    MF-Oost 36

    Ontmoetingsplaats Ontmoetingsplaats is meestal de Texaco in Hengelo, aan de kant van Borne. Men rijde van Borne naar Hengelo, en na de snelwegovergang en de Van der Valk is het de Texaco aan de rechterkant, net voor de Kentucky Fried Chicken. Geschiedenis Nederland Oost topic...
  8. black-katana

    2 laser deeptone exhaust system dempers (gsx 600 f)

    Ik heb mijn dempers te koop staan op marktplaats, dus ik dacht ik meld het even :Y MF-ers gaan natuurlijk voor bij verkoop ;) hier de link
  9. black-katana

    tankpad laten maken, wie wat waar???

    Ik vroeg me af of iemand weet waar je zelf een tankpad kunt laten maken... Dus dat je zelf kunt kiezen wat de bedrukking, de vorm en de materiaal look word. wie helpt mij? :W
  10. black-katana

    wat is er toch met dat gezwaai?

    Ik heb altijd geleerd met rijles, naar andere motorrijders moet je zwaaien. Goed punt vindt ik zelf. Maar nu hoor ik weer van anderen, naar bmw rijders zwaai je niet, want die zwaaien niet terug. Vreemd vind ik, want dat is volgens mij een voor oordeel. Maar he zit dat nou, altijd zwaaien...
  11. black-katana

    black-katana

    Ik mag mij voorstellen, das mooi Nou gister heb ik een hele gafe zwarte suzuki GSX 600 f katana gekocht in Den-Haag, van twee hele aardige mensen (we moeten zeker een keer samen gaan rijden, voor als je dit leest). Na een veel te lange reis terug, met mij in de auto en mijn vriend erachter...
Terug
Bovenaan Onderaan