Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: aergrimm
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. aergrimm

    Motor Studenten Delft XV - Waar herrie een zonde is

    Motor Alumni Delft - XIV Game on! [hr] Vorige delen Deel I Deel II Deel III Deel IV Deel V Deel VI Deel VII Deel VIII Deel IX Deel X Deel XI Deel XII Deel XIII Deel XIV Oude Activiteiten Einde seizoensfeest Motorstudenten Delft op vakantie 2008...
  2. aergrimm

    Revit GP5 broek Mt. L

    Omdat ik toch een lengtemaat nodig heb, deze broek te koop (of te ruil tegen een lengtemaat, maar die kans schat ik klein in). Omdat mijn FJR een breed zadel heeft trekken de pijpen wat meer op dan op de 'proef-zit-motor'. Op mijn Fazer zit hij wel goed. Ik heb hem ongeveer 2 maanden...
  3. aergrimm

    [poll] Hoe druk wordt het met Hemelvaart?

    Wij gaan met een groepje het lange weekend van Hemelvaart doorbrengen in Luxemburg :] Als ik de ANWB mag geloven moeten we blij zijn dat we op 2 wielen gaan, want er worden flinke files op woensdagavond en donderdag voorspeld. Daarom de vraag: Wie gaat er wanneer de weg op? Aangezien ik...
  4. aergrimm

    Yamaha FJ 1100 '84

    Yamaha FJ 1100 uit 1984 (dus belasting vrij) Kmstand: +- 60.000km Update: Nieuwe bougies, stekkers en contacten schoongemaakt en ingespoten met contactspray. Nu start en loopt hij weer zo als voorheen. Goede punten: - Nieuwe banden - Goede ketting - Kleppen zijn gesteld - 2 Givi...
  5. aergrimm

    FAZER - The Fazer train is coming .. deel 7

    De oude topics: FAZER rijders........... vertel het hier! Deel 1 FAZER rijders........... vertel het hier! Deel 2 FAZER rijders........... vertel het hier! Deel 3 FAZER rijders........... vertel het hier! Deel 4 FAZER rijders........... vertel het hier! Deel 5 FAZER rijders...
  6. aergrimm

    Distributieketting controleren

    Gegevens: Yamaha FZS 600 uit 2003 KMs: 52000km In het WPHB staat niet een 10/20 schakel lengte welke ik kan meten om te kijken of mn ketting versleten is. De reden dat ik denk dat mn ketting op is; mn NAKS (Nokken As Ketting Spanner) staat bijna op z'n max. en hij ratelt. Of kunnen er...
  7. aergrimm

    Motorstudenten Delft deel VII

    Motorstudenten Delft Part VII Aanstaande ritjes worden vetgedrukt vermeld in het topic :] vorige delen: Deel VII Deel VI Deel V Deel IV Deel III Deel II Deel I 33vres Naam: Evelien Motor: Honda CB1 '89 [hr] 3MinuteHero Studie: ooit student in delft Motor...
  8. aergrimm

    Route door de Ardennen

    Begin juli ga ik voor het eerst met mn vriendin met de motor op vakantie! Ik heb de volgende route in mn hoofd: deze routes toelichting: 1a. over de snelweg naar Maastricht (~230km) 1b. via de Eiffel naar Sankt Vith (~260km) 2. dan naar Bouillon met een ritje langs de Maas (~400km)...
  9. aergrimm

    Motorstudenten Delft - Shirt uitdeel meeting '08

    T-Shirt uitdeel meeting - 8 maart 2008 Zoals jullie weten heeft [[[ Frenk ]]] de ontwerpen en de bestelling geplaatst bij de drukker: De poll wijst uit dat het volgende gaat gebeuren: Eerst spreken we bij mij af, iedereen een kop koffie. Dan een klein ritje (want met een man...
  10. aergrimm

    Motorstudenten Delft VRO-1

    omdat het topic vol stroomt met het maken van afspraken: Motorstudenten Delft - KNMV VRO-1 26 april 2008 locatie Politieacademie locatie Lelystad Verkeersveiligheidscentrum Eendenweg 12 8218 NC Lelystad Prijzen knmv-leden: 187,- niet-leden: 207,- dagverzekering: 75,- (enkel...
  11. aergrimm

    Honda CB 750 F

    Honda 750 F uit '81 kmstand: ?? banden: redelijk gekocht in een opwelling als winterproject, maar ik maak er liever iemand anders 'blij' mee. is lopend weggezet (niet door mij), maar momenteel loopt hij niet. geen idee wat er mis is. heb al een bod van 200,- gehad, maar toch nog even...
  12. aergrimm

    delft is een motorrijder rijker

    ey MF-ers, k heb al een paar postjes gemaakt (niet te veel) maar officieel toch nog ffies voorstellen. k heb sinds augustus mn motorrijbewijs, daarvoor alleen koekblikken gereden. Maar in december gaf hij de geest en heb ik besloten door te sparen voor een motor. in de tussentijd een...
Terug
Bovenaan Onderaan