Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: klaazzzzzz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. klaazzzzzz

    Wat zijn de platste helmspeakers die ik kan gebruiken met mijn Cardo?

    Ik gebruik al jaren helm bluetooth systemen van o.a. Sena en Cardo. Vorig jaar heb ik een nieuwe Cardo Freecom 4+ aangeschaft met JBL speakers (40mm). Waar ik eigenlijk als brildrager (vrij dunne veren) altijd al enigszins last krijg van speakers in mijn helm is dit bij de JBL's simpelweg niet...
  2. klaazzzzzz

    Zaterdag 19 oktober: Opstap dag motor en fiets trial te Sleen (Emmen)

    Hallo samen! Geïnteresseerd in de boeiende en toegankelijke trial sport? Kom dan a.s. zaterdag tussen 10:00 en 16:00 een proefritje maken op de fiets of motor! Trial is de meest toegankelijke fiets en motor sport. Wij zijn niet allemaal wereldtoppers (sommige van ons wel 8-):}:]) maar...
  3. klaazzzzzz

    Silk screen ipv genaaide logo's op leren motorpakken

    Ik zie steeds meer merken, waaronder Alpinestar overstappen op het gebruik van Silkscreen (zeefdruk) druktechnieken om hun logo's en andere Graphics op leren motorkleding aan te brengen. Volgens de fabrikant doen ze dat vanwege gewichtsbesparing en minder gaatjes in de kleding waardoor een...
  4. klaazzzzzz

    520 tandwiel op 525 ketting?

    Ik heb mijzelf een voortandwiel laten bezorgen met een tandje minder. Nu is het ding 1,5 mm smaller dan het origineel dus misschien een 520 tandwiel ipv 525? (bon zegt 525) De leverancier zegt dat het een racetandwiel is, lichter en dunner en dat ik zonder meer met die combinatie kan rijden...
  5. klaazzzzzz

    Ducati in nieuwe handen

    Nieuws 18 April 2012 De kogel is door de kerk, Audi neemt Ducati over voor een bedrag van 860 miljoen euro. Het is geen publiek geheim dat Ferdinand Piëch, voorzitter van de Raad van Commissarissen van de Volkwagen Groep waar Audi onder valt, een echte liefhebber is van het merk uit...
  6. klaazzzzzz

    TE KOOP: Aprilia RSV1000R Originele kuipruit

    Een originele Aprilia RSV1000R 2004 kuipruit, in prima conditie. vraagprijs € 30,=
  7. klaazzzzzz

    TE KOOP: Aprilia RSV1000R Originele uitlaten (slipons)

    Ik heb hier nog een set originele uitlaten liggen van de Aprilia RSV1000R 2004. Het betreft de "Aprilia Racing" dempers in een anthraciet grijze kleur. De foto is geleend maar het betreft exact dezelfde slipons. Ze zijn in prima conditie en vrij van deuken en krassen. Vraag prijs...
  8. klaazzzzzz

    [TE KOOP] Aprila Pegaso 650 1995

    Hoi allemaal, Ik heb deze winter een Aprilia Pegaso 650 gekocht met de intentie hier de winter op te gaan rijden. Het is door drukte gebleven bij 4 ritjes... plaatjes: Aangezien ik normaliter een Aprilia RSV rijdt heb ik besloten de Pegaso weer weg te doen en wat ruimte in de...
  9. klaazzzzzz

    Schubert R1 Wind deflector inbouwen

    Hoi samen! Ik heb een Schubert R1 en heb daarbij een originele wind deflector besteld. Ik heb echter geen idee hoe ik die erop krijg. Moet de rubber rand aan de onderzijde los getrokken worden en over de deflector getrokken worden? Of moet ik hem er bij in duwen? Nergens een handleiding te...
  10. klaazzzzzz

    Kawasaki ZXR750 1993

    Hoi samen, Na 4000 km op mijn ZXR heb ik me laten verleiden tot de koop van een RSV1000R... De ZXR wordt ingeruild tegen een bedrag van 2.450 eurootjes. Wellicht dat ik iemand anders er nog blij mee kan maken tegen hetzelfde bedrag? Het zou mijn dealer een worst zijn denk ik... De ZXR...
  11. klaazzzzzz

    Kawasaki ZXR750 1993

    Hoi samen, Na 4000 km op mijn ZXR heb ik me laten verleiden tot de koop van een RSV1000R... De ZXR wordt ingeruild tegen een bedrag van 2.450 eurootjes. Wellicht dat ik iemand anders er nog blij mee kan maken tegen hetzelfde bedrag? Het zou mijn dealer een worst zijn denk ik... De ZXR...
  12. klaazzzzzz

    [ZXR750J] nieuwe banden uitkiezen (wat en waar?)

    Hoi samen, Ik heb al enige weken geleden een ZXR750J gekocht en wil binnenkort een nieuw setje banden laten monteren. Het is mijn bedoeling de wielen zelf te verwijderen en dan eerst de banden eraf te laten halen. Vervolgens zelf de velgen overspuiten, waarna de nieuwe banden gemonteerd...
Terug
Bovenaan Onderaan