Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: webtech
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. webtech

    Informatie gevraagd over versterken van de headset

    Beste allen Heb wat informatie nodig: weten jullie een handig iemand die op de een of andere manier de headset kan versterken? Mijn oren doen het minder goed en de headset en telefoon zijn tot een maximaal in te stellen en dat is net iets te weinig Dank
  2. webtech

    Regels geluid motoren

    https://www.autoblog.nl/nieuws/geluidsoverlast-regels-geluid-van-motoren-149496
  3. webtech

    TV uitzending opgelicht over 2e hands motorhandel

    Mooi artikel https://opgelicht.avrotros.nl/uitzending/gemist/item/handel-in-gebruikte-motoren-een-moeras-of-een-keurige-vijver-voor-liefhebbers/
  4. webtech

    Oplichters trucje op marktplaats

    Mijn motor staat te koop, krijg ik denk ik 2 minuten laten een bericht Geachte frenk, Ik zie uw advertentie. Ik heb nog een vraag; is de kilometerstand NAP? Hopelijk kunt u mijn vraag beantwoorden. Graag zou ik van u een motor kentekencheck rapport willen zien voordat ik wil onderhandelen, het...
  5. webtech

    Oplichters trucje op marktplaats: let op

    Mijn motor staat te koop krijg ik di bericht: Geachte frenk, Ik zie uw advertentie. Ik heb nog een vraag; is de kilometerstand NAP? Hopelijk kunt u mijn vraag beantwoorden. Graag zou ik van u een motor kentekencheck rapport willen zien voordat ik wil onderhandelen, het rapport is gratis te...
  6. webtech

    Vraag over een stukje gereedschap

    Ik ben bezig met mijn kuipje en om er twee schroeven uit te krijgen heb ik de ruimte voor een "bitje". Een draaistuk er op zetten is dus te lang De boel is er wel uit doordat ik op die bit een tang heb gezet maar is er iets wat ik over die bit kan zetten? Ik hoor het graag
  7. webtech

    Tips van de winterrijders inzake kleding gevraagd

    Beste Allemaal Hoe doen jullie dat, ik heb een winterpak met daaronder wat laagjes maar ik blijf het koud houden terwijl ik om me heen diverse motorrijders zie rijden Wat is de tip om onder je motorpak aan te doen Zie graag jullie reacties
  8. webtech

    NIeuwe motor gezien Yamaha NIken

  9. webtech

    Te hoge waarde berekening motorfiets

    Beste Allen Ik heb een probleem met de verzekering van mijn moto guzzi stelvio Men zegt dat het ding 17.000 euro nieuwprijs was bij aanschaf Echter heb ik het model van 14.000 euro ( niet het NTX model) Ergens is opgegeven dat dit de prijs is echter de verzekerings premie is derhalve...
  10. webtech

    topkoffer varadero met plaat

    gezocht topkoffer varadero met plaat, voor ruimte voor 2 hel,em
  11. webtech

    smerig die verzekerings maatschappijen

    Even stoom afblazen: vanaf mijn 19e motor gereden in 2014 er een jaar uit ivm de gevolgen van prostaatkanker. 2015 mijn varadero verzekerd. NU wil ik overstappen van verzekeraar en de verzekeraar ZICHT stelt nu "we hebben u de coulance gegeven van de hoge no claim van uw auto, als u bij ons...
  12. webtech

    Touratech zadel BMW r1200gs of r1150 gs

    Te koop Dit zadel: http://shop.touratech.nl/sport-seat-bmw-r1200gs-r1200gs-adventure-standard.html Als nieuw. Past NIET op de adventure r1200 GS. zadel is 1 jr oud teab
  13. webtech

    dit zal je meemaken

    Zat net op een Belgisch forum hoop dit maar niet mee te maken en jullie ook niet! Schandalig! Motorrijder bijna onthoofd door opzettelijk gespannen staaldraad
  14. webtech

    Voor de BMW boxer rijders ( 1150 en 1200)

    Ter info: Bij mijn 1150 rt bleef maar het gehik ( KFR) en eigenlijk niemand die het er goed uit kreeg. Alles wel een beetje erop gehad. Op een gegeven moment ben ik het belgische BMW forum gaan volgen aangezien daar iemand wat heeft ontwikkeld. Dat ding heet een recyclizer Van de website...
  15. webtech

    mijn uitlaat terug van de verchromerij

    Hoera! Mijn spullen zijn terug. Mijn uitlaat was nogal aangetast. Volgens de vakman was ut nogal een klus omdat er maar "zooi" uit de uitlaat bleef komen. Uiteindelijk hebben ze um afgedopt
  16. webtech

    Advies proefrit rijden op je eigen motor

    Goedemorgen Hoe doen jullie het, proefrit rijden op je eigen motor tbv de verkoop In de search al een aantal dingen gevonden - Rijbewijs achterlaten? - Voertuig achterlaten ( kans dat tie gepikt is ) - Handgeld? - Iemand geloven op ze blauwe ogen? Ik heb er weinig zin in dat mijn...
  17. webtech

    Online ticket service motorbeurs

    Beste allemaal Ik heb 2 kaartjes gekocht voor de jaarbeurs (online) krijg ik een leeg attachment erbij....... Hier heb ik zo de schurft aan he Bel je de jaarbeurs "we maken hiervoor gebruik van een extern bedrijf" Extern bedrijf neemt uiteraard de telefoon niet op Ik heb er de ziekte over...
  18. webtech

    ik vraag nooit meer hulp bij me motor!

    Kennen jullie dit: Een buurman die zegt overal verstand van te hebben? Je krijgt hulp bij je motor? Ten gevolge van die hulp flikkert je motor op de grond? ( 1000 ari schade) Buurman mompelt "zow dat zit tegen" Ik dus wel !!!!!! Voortaan laat ik alleen nog maar rommelen aan me motor door...
  19. webtech

    Helm met bluetooth te koop bij slager automaterialen

    En hier is de actie krant :) http://www.slagerbv.nl/axi_krant/slager_krant_1.jpg Ik ga maar eens kijken!
  20. webtech

    gezocht zilverkleurige systeemhelm type 4 bmw

    gezocht zilverkleurige systeemhelm type 4 bmw, maart 59 60 Als iemand weet waar die nieuw nog staat dan mag dat ook! Bmw heeft al 2 seizoenen de 5 maar die zit niet goed en de 4 wel!
  21. webtech

    Advies verzekering

    Hi Kan een vriendin van mij een motorfiets waar ze op gaat rijden als ze haar rijbewijs heeft gewoon verzekeren en op naam zetten? De bedoeling is dat als die motorfiets ziet zitten ik er mee terug rij en dat ding bij mij in de schuur gaat Gaarne jullie advies
  22. webtech

    Morgen ventureshiel op mijn r1150rt

    COllega's Is er behoefte aan foto's mbt het beplakken van mijn motor met ventureshield?
  23. webtech

    Te koop zadel ZRX

    Te koop zadel zrx, 40 eurotjes
  24. webtech

    welke plek

    Beste mod's Ik wil wat foto's plaatsen van mijn bmw r1150 rt die door roland meerman in hetzelfde NIEUWE jasje is gestoken Welke rubriek mag ik het plaatsen? Vr gr Franklin
  25. webtech

    bestuur je je motorfiets op een lijntje

    http://www.lineflyer.com/
Terug
Bovenaan Onderaan