Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: R1fredR1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R1fredR1

    R1 '99 38.000 km 3500 euro

    Hele mooie en goed onderhoude R1 '99 met heel veel extra's 3250 euries, kmst: 35.628 Zeer mooie en super snelle R1 met 150 pk. Doe 'm weg omdat ik er bijna niet meer mee rij.4de zomer in mijn bezit en veel aan gepimpt zoals: carbonnen hugger, carbonnen heelplates, carbonnen...
  2. R1fredR1

    R1 '99 38.000 km

    Vorig jaar al te koop aangeboden maar dat was vlak voor de winter |( nu wederom te koop want ik rij er veel te weinig op, heb dit jaar nog geen 200 km gereden dus nu wordt het echt tijd om um weg te doen http://link.marktplaats.nl/03 Ik weet overigens niet of dit zo mag maar dat hoor ik...
  3. R1fredR1

    R1 99' km.st. 35.250 exclusieve kleurstelling Rood/Zwart

    Hierbij biedt ik zonder er zelf van overtuigt te zijn mijn R1 aan, ik moet er 4500 euro voor hebben en dat is veel geld maar hij is het wel waard alleen al gezien de km/stand , 35.250. Dik 2 jaar met heeeeeeel veel plezier op gereden , alleen te weinig (plusminus 10.000)en dus denk ik eraan...
  4. R1fredR1

    Bridgestone BT016

    50 euries voor een paar bovengenoemde bandje, zijn het circuit opgeweest maar kunnen nog wel ff meedraaien. Maat 120/70/17 190/50/17
  5. R1fredR1

    Excuses

    FF een verwijzing naar een eerder geplaatste advertentie van mijn uitlaten. Ik was me er niet van bewust dat dit niet mocht. Sorry Mod's :o
  6. R1fredR1

    Verschillende uitlaten voor verschillende motoren

    1) http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//motor-brommer.marktplaats.nl/onderdelen-honda/167086622-remus-innovation-vfr-750-f.html%3Fcode%3D9590e6574229f0a9d0c295007aacbbde 2)...
  7. R1fredR1

    Nieuwe lederen FLM motorbroek 85 euro

    Te koop spinternieuwe FLM motorbroek in de maat 48. Moet weg weg want heb 'm te klein gekocht B| Ikzelf ben 1,75 meter lang en weeg 75 kilo aldus.... De knieholtes zijn van stretchend nylon voor extra comfort en lucht. Broek is echt nieuw want heb 'm 1 dag aan gehad Heb de broek zelf voor...
  8. R1fredR1

    Michelin Pilot Power 2CT setprijs 243,50 nieuw!

    Wie heeft er interesse in een set splinternieuwe Michelin PILOT POWER 2CT voor de allerlaagste prijs van 243,50 euro ???? ( Als je dit LAAT doen komt de prijs uit op ongeveer 450 euro all-in. Ik heb een set nodig voor mijn R1 uit '99 (past trouwens op bijna alle supersport motoren van vandaag...
  9. R1fredR1

    R1 meeting op kort termijn ?!

    Wie wil ???????????? Het wat wie waar hoe en waarom zien we nog wel, als er genoeg animo is. Als datum is 12 augustus geoppert en als locatie Apeldoorn Plaats ook effe je mooiste fototje, altijd :9~ }) 8-) :] :9 :) *D Als je er geen bezwaar tegen hebt vermeld dan ook ff...
  10. R1fredR1

    Water blijft staan onder tank-afdichting

    Hallo allemaal, heb een probleempje met de waterafvoer onder de tankafdichting, het water loopt niet weg dus er zal wel iets verstopt zitten daar. Ik heb eeb tekeningetje bijgevoegd hoe het er uit ziet als je de tankafdichting weghaalt. Ik heb er nummertjes bij gezet maar weet niet van...
  11. R1fredR1

    carrosserie spuiter voor mijn R1 kont (nijmegen)

    Wie is er bekwaam en bereid om het kontje van mijn R1 te spuiten tegen een aangename prijs? :} :] :W :Y 8-)
  12. R1fredR1

    Fireblade Tiger zeer mooi en snel '96 vr.pr. 4100 euro

    Nog geen 20.000 op de teller en rijdt als een trein. Oranje gespoten wielen. Dynokit , 112 a/w PK'S Kleine knipperlichten
  13. R1fredR1

    Dyno-run waar in de buurt van Nijmegen?

    *D Hallo allemaal, ik woon in Nijmegen , weet iemand waar ik in de buurt een rollerbank run kan laten maken van mijn BLADE ???????????????? MVG FRED
Terug
Bovenaan Onderaan