Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mol sp1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mol sp1

    sport demper carbon Thundercat

    Yep, ik zoek een leuke sportdemper voor de motor van mn meissie, yamaha thundercat. liefst iets hoger dan origineel, en voorkeur carbon ofzo. als het maar netjes is !! :) hoor het graag !! thanx gr Mol
  2. Mol sp1

    stepjes maken ivm hoge uitlaten sp1

    hallo, de titel zegt t al.. . ik heb een honda sp1, en daarbij zijn hoge uitlaten gemonteerd van laser. daarbij zijn de originele uitlaatsteunen incl. de stepjes voor de duo passagier vervangen voor kortere steunen voor de lasers waar dus geen stepjes meer op zitten..... Weet iemand...
  3. Mol sp1

    Hoog geplaatste uitlaten onder sp1... stepjes achter????

    Hallo, ik heb een sp1 uit 2001 met hoog geplaatste ovale titanium laser dempers. maar doordat ze zo hoog geplaatst zijn, is de ophanging ervan met andere beugels, en komen dus de originele uitlaat beugels te vervallen met de voetsteuntjes... heeft iemand een oplossing voor de...
  4. Mol sp1

    EFFE voorstellen :) Mol sp1

    Hallo, sinds 4 weken heb ik mn zx6 ingeruild voor een honda sp1 :) het is een zilver grijze uit 2001 met ovale titanium Laser dempers, donkere kuipruit verhoogd, alarm etc. heerlijke motor !!!! nu eens kijken of ik een beetje de weg kan gaan vinden op dit grote forum :) hulp is...
Terug
Bovenaan Onderaan