Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Wabe
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Wabe

    Triumph Tiger 900 '95 Valbeugel zijkoffers

    Dag allemaal, Heb sinds gisteren een zwarte triumph tiger 900 en ik zou hier heel graag een paar zijkoffers inclusief montagebeugels bij willen hebben. Daarnaast zou ilk graag een valbeugel er om heen willen bouwen! Heeft iemand iets liggen of weet iemand ze te vinden?? Laat het me...
  2. Wabe

    Schakelpook Honda SLR 650 '97

    Ik ben op zoek naar een schakelpook voor mijn honda slr650 97. Hij hoeft niet nieuw te zijn maar ik hoef geen afgerachte bende. Misschien dat poken van de dominator , fmx vigor etc ook passen. Stuur aub een foto. *O* Groet Wabe
  3. Wabe

    Arai Tour-x Zwart Vizier

    Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een nieuw vizier voor mijn Arai Tour-x Het liefste een zwarte maar mocht je een andere mooie hebben mag je het me ook laten weten (niet als je alleen een standaard vizier te koop hebt;)!!!!) wabebakker Apestaart h otmail punt com
  4. Wabe

    Motor gestolen Groningen

    Gisteren 12 mei is rond 00:00 snachts mijn Honda Gestolen vlakbij de kapiteinlaan in groningen het gaat om een Honda SLR650 uit '97 MG-FS-54 ong 32500 op de teller, geel van kleur, zwarte ktm handkappen rechtervoetsteun is niet origineel mocht iemand iets zien, op marktplaats in...
Terug
Bovenaan Onderaan