Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: pewevtrsp1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. pewevtrsp1

    Gezocht mapping switch bazzaz A868

    Ben op zoek naar een schakelaar voor mijn TC BAZZAZ dus de losse schakelaar mapping niet de instelschakelaar. Door een fijne spanband is mijn schakelaar afgebroken. Wie heeft nog een schakelaar liggen?
  2. pewevtrsp1

    Te koop totaal pakket R6 2002. € 2500,-

    Hierbij bied ik een Totaal Pakket R6 RJ03 2002. Motor heeft mij jaren circuit plezier gegeven, maar ik wilde toch graag een 1000. Motor stuurt als een scheermes, remt als een blok en hoeft echt niet onder te doen voor de 600 van de nieuwe generaties die kun je makkelijk bij houden. Wil je...
  3. pewevtrsp1

    Te Koop Nieuw Berik race regenpak maat L

    Hierbij Te koop hagelnieuw race regenpak. Jammer genoeg te klein gekocht :( Maat L ik heb een overal maat 54 en dat pas dus niet. Het pak is wel uitrekbaar maar niet genoeg voor mijn _O- Kenmerken zijn de volgende: Het Racing regenpak is 100% waterdicht en is ontworpen om over het leren...
  4. pewevtrsp1

    Wie kent of heeft ervaring met deze camera

    Ik ben op zoek naar een nieuwe camera voor op het circuit en nu zag ik deze. Wie kent deze camera en of heeft hier ervaring mee?
  5. pewevtrsp1

    Te Koop MQP COMBI MAAT 50 SPITFIRE

    Te Koop een heel net combipak MQP SPITFIRE. Hierbij bied ik mijn combi te koop aan aangezien hij mij te klein is geworden. Het pak is in zeer nette staat alle ritsen zijn heel geen valschade scheuren of iets dergelijks. Echt een net fris pak (zie de foto's) maat 50 maar valt ruim. Pak is...
  6. pewevtrsp1

    Te Koop MQP COMBI MAAT 50 SPITFIRE

    Te Koop een heel net combipak MQP SPITFIRE. Hierbij bied ik mijn combi te koop aan aangezien hij mij te klein is geworden. Het pak is in zeer nette staat alle ritsen zijn heel geen valschade scheuren of iets dergelijks. Echt een net fris pak (zie de foto's) maat 50 maar valt ruim. Pak is...
  7. pewevtrsp1

    Te Koop Sigma slipper clutch Suzuki GSXR1000 K1 T/M K4

    Hierbij bied ik aan een slipper clutch voor een Suzuki GSXR1000 K1 T/M K4. Deze slipper had ik van een mede forum gebruiker gekocht voor een R6 maar dit blijkt niet juist, naar heel veel uitzoek werk blijkt het een slipper voor een GSXR1000 te zijn. Ik heb onder andere mail contact gehad met...
  8. pewevtrsp1

    Gezocht Kelkje carburateur R6 99-02

    Help Help Wie heeft toevallig een kunstof (zwart) kelkje liggen ik bedoel het deel wat in de caburateur gestoken zit en met twee schroefje vast zit. Bij mijn R6 bj 2000 is er een gescheurd. ps volgens mijn zijn ze van 99 tot 02 gelijk Laat maar horen of iemand iets heeft liggen
  9. pewevtrsp1

    Tandwieldrager R6 99/02 Gezocht

    Hallo wie heeft er nog een tandwiedrager voor een R6 BJ 2000 over? Tandwielen heb ik zelf.
  10. pewevtrsp1

    Te Koop ERDE MOTORAANHANGER

    Te Koop orginele Erde Motoraanhanger Prijs: T.e.a.b. Omschrijving: Hierbij een orginele ERDE MOTORAANHANGER te koop. Deze motoraanhanger is voorzien van hagelnieuwe banden (€100--). Lagers verlichting zijn in orde onder de motorgoot een plaat betonplex gemonteerd is makelijker met laden...
  11. pewevtrsp1

    TT Film closer to the edge niet in Nederland??????????

    Tot mijn spijt lees ik dat de3D film closer to the edge over de TT IOM niet in Nederland gaat draaien. Ik denk een gemiste kans aangezien motorracen en film echt wel leeft in Nederland. Dus wie heeft een idee om deze films alsnog in zijn vole 3D versie in de Nederlandse 3D bios te krijgen?
  12. pewevtrsp1

    Gezocht Racecaravan

    Hallo ik ben op zoek naar een nette goede motorcaravan of een nette nog om te bouwen caravan. Er moeten minimaal drie personen in kunnen slapen en een racer in vervoerd worden het liefst incl voortent en of luifel. Wie o WIE?
  13. pewevtrsp1

    GEZOCHT GP500 RACERUIT R6 BJ 2000

    Na een glijpartij op Assen ben ik op zoek naar een doublebouble GP5OO raceruit blank voor een Yamaha R6 bj 2000. Wie heeft er nog een of weet waar te kopen voor een redelijk bedrag?
  14. pewevtrsp1

    Gezocht bus achterwiel R6

    Hallo wie heeft er toevallig een bus liggen voor een achterwiel van een R6 bj2000. Ik ben door een ritje naar de Nurenburgring op de aanhanger een binnenbus verloren. Ik kijk nu tegen het naaldlagertje aan lijkt me niet echt de bedoeling. Ik bedoel de bus aan de tandwieldragerzijde. Dus...
  15. pewevtrsp1

    remblokken sbs of iets beters!!!

    Hallo wie weet waar ik voordelig sbs carbon remblokken kan kopen voor mijn r6 van 2000 ik rijd met beringer voor schijven en die combinatie remt super. of heeft iemand een goed alternatief voor sbs blokken? gaarne jullie gedachten hierover.
  16. pewevtrsp1

    bandenslijtagevraag

    Naar een dagje Assen lijkt de linkerzijde van mijn achterband een verdikking te hebben ik heb geen idee waardoor dit kan komen. Graag hoor ik jullie gedachten of tips hierover. type band Supercorsa bandenspanning 1.95.
  17. pewevtrsp1

    Gezocht: infrarood baken

    Gezocht een infrarood baken voor een laptimer. Ik ben in het bezit van een OTTO Laptimer maar ik heb geen baken en meestal is dit niet nodig maar soms wel vandaar. Dus wie o wie heeft een baken over voor weinig?.
Terug
Bovenaan Onderaan