Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. 1

    Stickerset voor gsxr k4-k5

    Mooie GSXR stickerset te koop dezelfde als te zien is op de foto. Gaat om alle stickers die je ziet behalve het S-je op de tank. Ik heb het gekocht maar toch besloten hem zonder stickers te laten vandaar de verkoop. Doe een leuk bod en je mag hem hebben.
  2. 1

    De mooiste kleurstelling GSX-R 600 (2001)

    Aan de motor is best wel wat gepimpt de extra's zijn de volgende: :9~ Getint/zwart kuipruitje. Kleine knippers voor. Voorspatbordje zwart laten spuiten. Velgen coaten Pirelli banden. Hielplaten met GSXR logo. Wit achterlicht met geintergreerde knipperlichten...
  3. 1

    Te koop: rechter kuipdeel voor een Suzuki GSXR 750/ 600

    Ik heb een rechter kuipdeel voor een Suzuki GSXR 750/ 600 met zeer lichte schuifschade verders is alles heel. Ophangpunten zijn heel en geen scheuren of barsten in de kuipdelen €40,-
  4. 1

    Mooie Dainese handschoen type YU

    Mooie Dainese leren zomerhandschoen type YU maatje M Slecht 4md gedragen afgelopen zomer! Rede verkoop heb een nieuw pak en deze passen er helaas niet meer bij!!! Nieuwprijs €89.95 dus zal zeggen doe een goed bod!!!!
  5. 1

    kuipdelen Suzuki GSXR Srad

    Ik heb een linker en rechter kuipdeel voor een Suzuki GSXR 750/ 600 met zeer lichte schuifschade verders is alles heel. Ophangpunten zijn heel en geen scheuren of barsten in de kuipdelen €40,- per deel ...... RECHTER KUIP:
  6. 1

    Circuitdagje Zandvoort te koop 26-8-'08

    Circuitdagje te koop level 1 op Zandvoort!!! Aangezien het er uit ziet dat ik niet optijd een nieuwe motor in mijn bezit heb. Moet ik mijn circuitdag helaas aanbieden -O- Zandvoort 26aug level 1 wie o wie??????????? Kost normaal 149,-euro nu voor 119,- over te nemen!!!! Is via...
  7. 1

    te koop dames motorlaarzen maat 39

    Dames motorlaarzen maat 39 Merk sheltex
  8. 1

    Handschoenen leer NIEUW maatje S

    Ik heb voor mijn verjaardag nieuwe handschoenen gekregen. Alleen zijn deze veelste klein.....1x gepast en dat is het. Leren motor handschoenen zijn dus nog helemaal als nieuw!!!! Merk: akito Is maatje S Doe een leuk bod en wie weet heb jij een stel hele nieuwe handschoenen voor op de motor.
  9. 1

    Splinter nieuwe icon jacket kitty maat M

    Splinter nieuw icon jacket kitty maat M Jas is enkel maar 4x gedragen en is dus nog zo goed als nieuw. Gaat weg omdat ik een compleet pak gekocht heb. Winkelprijs is 399,- euro MotoPort - Motoren - Motorkleding - Motorhelmen - Motor accessoires - Motor huren - Motor dealer - Motor...
  10. 1

    topkuip zx7

    Ben opzoek naar een topkuip van een zx7... mag beschadigd zijn!
  11. 1

    Grootste blunder!

    Ik vroeg me af wat jullie grootste blunder met de motor is? Ik kon mezelf namelijk behoorlijk voor mijn kop slaan afgelopen weekend. Net een nieuwe motor en moet hem dus nog leren kennen! Kom aan gereden bij de pomp zet de motor neer helm af... (naast me stond een man te tanken met een...
  12. 1

    Is er een kontje voor een ZXR750 te krijgen?

    Dag mensen, ik heb pas geleden een kawasaki zxr 750 gekocht. Het is een 2 zitter....maar zou er graag een 1 zitter van willen maken, vroeg me af of dit mogelijk is. Iemand ervaring hier?....vast wel.... brandt maar los!
  13. 1

    Bekend met het merk icon?

    Ik sta op het punt een jas te kopen van het merk icon. Mooie jassen maar duur in nederland(zoals alle merken) Nu hebben we het in amerika te koop zien staan voor veel minder geld, en ik vroeg me dus af of er hier mensen zijn die het ook daarvan daan gehaald hebben! En zoja wat is jullie...
  14. 1

    nieuwe aanmelding, weer een motormeid met pit

    Hallo allemaal, ik zal me effe voorstellen er zijn tenslote nog veelste weinig meiden die motor rijden! Dus kan me best effe voorstellen. Ik ben nancy 26jaartjes jong en helemaal nieuw op de site *D Ik kan vanmiddag eindelijk mijn nieuwe aanwinst gaan ophalen.... *O* Nog meer meiden...
Terug
Bovenaan Onderaan