Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dreamline
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dreamline

    Oxford magneet tanktas 25 euro

    Deze oxford tanktas bestaat uit meerdere lagen. 1e laag is een kaartvak met de magneten. 2e laag is de tanktas zelf die voorzien is van rugzak straps. 3e laag is meer extra rits om het tanktas een slag groter te maken. De ritsen lopen rondom de tas zodat ze ook niet door de wind losgeblazen...
  2. Dreamline

    Detectie lussen

    https://www.ad.nl/auto/zo-merkt-het-verkeerslicht-de-motorfiets-wel-op~a66e6959/ Dit klinkt wel plausibel.
  3. Dreamline

    Kleine tailbag

    Ik ben op zoek naar een kleine tailbag liefst incl de bandjes.
  4. Dreamline

    GC leren motorjack ramsey L

    Helaas werkt het sporten erg goed en past deze jas mij niet meer. Ik heb hem vorig jaar gekocht voor 339 euro en 2 keer gedragen. Het is maat 50 en komt overeen met L. De jas heeft geen beschadigen en uiteraard zit alle protectie er ook bij. Te passen in Ede. Ik zou er graag 150 euro voor krijgen.
  5. Dreamline

    Beowulf dempers sv1000

    Omdat ik ze zelf toch iets te luid vind zet ik deze dempers te koop. Geen e-keur wel met verwijderbare db-killers. De dempers zijn 45 minuten gemonteerd geweest en dus eigenlijk nog nieuw. Prijs 200 euro.
  6. Dreamline

    Demper beugels passen net niet

    Zoals de titel al zegt passen de beugels van mijn dempers net niet, waardoor alles iets teveel op spanning staat. Weet iemand hier een oplossing voor? Of kan iemand een verloopje maken,zodat het wel goed zit, uiteraard betaal ik hiervoor.
  7. Dreamline

    Mqp combi maat 52

    Dit pak is mij helaas te klein geworden en daarom verkoop ik het. Er zit wat lichte schuifschade op de rechter heup/schouder/onderarm maar daar is de prijs dan ook naar. Vraagprijs 100 euro.
  8. Dreamline

    Bolt-on dempers sv1000sz 2005

    Wie heeft er nog een set vervangings dempers liggen voor een leuke prijs?
  9. Dreamline

    Vanucci zadeltassen 25 Euro

    Een hele poos geleden 2e hands gekocht maar zelf nooit gebruikt. Ze beginnen me nu in de weg te liggen. Volgens mij helemaal compleet alleen erg stoffig. Af te halen in Ede
  10. Dreamline

    Set mini spiegels 10 euro

    Dit zijn echt mini spiegels, ik heb er 1 rit mee gereden maar voelde me te onrustig i.v.m. te weinig zicht. Ze staan wel super! *D Zwart met blauw glas Schroefdraad M10 Af te halen in Ede Shin-Yo Spiegel "Illegal"
  11. Dreamline

    knipperlicht lampje

    Hallo, Ik zit met een probleem. Ik heb hele leuke barracuda knipperlichten maar er zit corrosie in 1 van de lampjes waardoor af en toe het lampje het niet doet. maar ik krijg dat kleine klere ding er niet uit. Er heb te weinig ruimte om met mijn vingers erin te komen. Heeft iemand hier...
  12. Dreamline

    sport demper er6n 2008

    Wie heeft er nog wat leuks liggen. Het liefst een klein model met e-keur.
  13. Dreamline

    dainese rugbeschermer (insert)

    Ivm met niet meer gebruiken, doe ik de beschermer weg. Heeft geen klappers of andere gekke dingen meegemaakt. Prijs 20 euro. Foto bijvoegen lukt niet, kan ik op verzoek toezenden.
  14. Dreamline

    Macna doorwaai jack

    Ik heb de jas vorig jaar gekocht en 4 dagen gedragen. Helaas nu last van aanhoudende winter vetjes :p Maat S maar valt eerder als M De jas is visionvest prepared en voorzien van 2 zakken en binnenzak. Prijs 50 euro Foto plaatsen lukt me niet,kan ik op verzoek toezenden.
  15. Dreamline

    Inrijklem 30 euro

    Wie zoekt er nog een z.g.a.n. inrijklem? Ongeveer 5 keer gebruikt. Kleur zwart. Foto lukt me helaas niet. Afhalen in Ede Pm's komen niet altijd aan. mailen kan ook gsx-ro@live.nl
  16. Dreamline

    rubber kapje in remvloeistofpot?

    De titel zegt eigenlijk genoeg maar toen ik net een andere cap op mijn remvloeistof potje deed zag ik tot mijn verbazing een slap zwart rubberachtig ding aan de oude dop hangen. Hoort dat? Zoja waar dient het voor? alvast bedankt
  17. Dreamline

    warme bitumen strepen

    Ben ik nou de enige die last heeft van die :( dingen met deze hitte? telkens als ik in een bocht over zo'n rot ding ga,voel ik mijn banden iets wegglijden.( en ik zoek ze niet op, ze zoeken mij op). En een klein uitstapje van een wiel zal vast geen kwaad kunnen maar ik schrik me telkens de...
  18. Dreamline

    kleine cover maken

    Weet iemand hier hoe ik redelijk simpel een kleine cover kan maken? Het gaat echt puur om voorkant aangezien ik daar een stuk kuip mis en er een stekkerblok bloot ligt. Ik heb wel een grote hoes maar dat is zo'n gehannes elke keer.
  19. Dreamline

    Huismeester probleem

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen, Wij wonen op de onderste verdieping van een flat aan het parkeerdek,nu heb ik sinds een paar weken mijn motor voor het raam staan. De motor blokkerd niemand in de doorgang, sterker nog de buren hebben een tuinbank en grote bloembakken staan die meer ruimte...
  20. Dreamline

    complete uitlaat gsxr750w '92

    ik ben op zoek naar een complete uitlaat voor mijn gsx-r ik hoop snel iets te horen
  21. Dreamline

    2 mini bike's

    Ik heb hier 2 mini bike's die mij behoorlijk in de weg staan. 1 doet het maar mist wat kuipdelen,de andere heeft alle kuipdelen maar mist de carb. Het zijn niet de mooiste maar leuk om te knutselen. je moet ze wel zelf komen halen. prijs? eehm een 2007 gsxr zou leuk zijn maar dat gaat...
  22. Dreamline

    eigenaar van verlaten suzuki, vlakbij Houten?

    ik zag bij Houten een motor staan volgens mij een suzuki op een erg vreemde plek, is ze van een mede mf-er? zo ja laat ff weten anders bel ik straks de politie en word ze hopelijk weg gehaald. voordat iemand anders het voor je doet.
  23. Dreamline

    sportuitlaat gsxr750w

    ik zoek een leuke demper voor mijn gsx-r 750w uit 1992. het hoeft niet de mooiste te zijn en e-keur is ook niet nodig. zolang er maar een mooie sound uitkomt en het een leuke prijs is. ik wil er hooguit 75 euro aan uitgeven.
  24. Dreamline

    suzuki gsx-r750w vraagprijs 1500

    Met pijn in mijn hart moet ik mijn motor weg doen ivm zere polsen en last van mijn benen. De motor zal nooit een schoonheids wedstrijd winnen door een schuiver met 60km/h en de normale gebruiks sporen. De motor is uit 1992 en heeft 64000 km gereden. dubbel bubble kuipruit,helaas met klein...
  25. Dreamline

    leuke uitlaat voor gsxr750w

    dus niet de originele, ik wil van dat stofzuiger geluid af. de motor is van 1992
Terug
Bovenaan Onderaan