Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. N

    Wat doet een nokkenas sensor nu eigenlijk.

    Ik ben het even kwijt dus nu maar hier de vraag stellen. Ik dacht tot voorkort dat de nokkenas sensor "keek" of de nokkenas juist op liep met de krukas. Bij het plan om een ander blok in te bouwen bij mijn FJR1300 bleek de nokkenas sensor bij het oude blok (model 2007) op de uitlaat...
  2. N

    verschillende jassen en broeken te koop

    Beste mensen hierbij verschillende jassen en broeken voor op de motor in a de aanbieding ze liggen eigenlijk in de weg. De prijs is richt prijs en is bespreekbaar. Voor vragen en dergelijke graag PM. Het staat niet op MP of zo maar indien niet verkocht op 1-7 gaat het er wel op. Groetjes...
  3. N

    kawasaki Voyagers te koop (beter dan Goldwing :) )

    ik ga afstand doen van mijn voyagers mits de prijs redelijk is. prima motor en redelijk uniek in Nederland. zie hier mijn aanbieding op MP
  4. N

    YZF met 4 bar compressie

    had vanmiddag een YZF750 op bezoek, en die start moeilijk als hij koud is. Zou volgens de eigenaar als hij warm is goed starten en rijden. carburarteurs heeft hij schoongemaakt em ik vanmiddag compressie gemeten... Op alle 4 de cylinders 4 bar. Ik dacht dat was mijn compressie meter die de...
  5. N

    xenon in us model gtr geeft probleem

    oke mensen nu heb ik een probleem waar ik fff geen antwoord op heb dus...... HHHEEELLLPPPP mijn GTR is een US model en die hebben geen stadslicht en geen schakelaar voor aan/uit etc. dimlicht brand altijd en je kan schakelen van hi naar low meer niet. op het moment dat je dimlicht stuk...
  6. N

    vlotterhoogte suzuki GSX600f 95/96 model

    heb een nette 95 model uit elkaar gesloopt omdat hij steeds op 3 cylinders liep, en ik heb hem weer "netjes" lopend, maar ik twijfel nog over 1 ding, de vlotterhoogte. ik heb geen eenduidend antwoord gevonden op hoe hoog hij nu moet staan. ik heb hem nu op 15 mm gezet, maar ik heb ook 13 en...
  7. N

    zet domme mensen op een motor, en je krijgt dit

    ik zie hier en daar wel van die filmpjes maar uiteindelijk vindt ik z enooit meer terug dus nu post ik ze zelf wel. heb je er ook wat zet ze er bij.
  8. N

    Nog vipkaartjes voor de motorbeurs te winnen

    2 motorbeurs vipkaarten te winnen om 20.00 uur. Win kaarten voor de Motorbeurs Utrecht 2009! - Uitslag
  9. N

    vacuum probleem op GTR

    heb hier staan een GTR uit 86 waar ik op geen van de carbs een vacuum kan uitlezen. :? eerst dacht ik dat mijn carbtune set stuk was of zo '( , maar na testen op de andere GTR die ik hiet heb staan bleek dat niet het geval :') :) . hij loopt als een rotte peer, :( lucht filter er af geen...
  10. N

    autocom in de aanbieding in de UK

    mensen die aan de autocom sets denken, kijk een is de Uk online shops. *O* *O* momenteel is er een opruiming gaande met bv de autocom kit 200 duoset voor 110 pond inclusief verzenden. dat is tegen 125 euro omgerekend. de sets doen hier 250 :( en meer. verder zijn alle toebehoren momenteel...
  11. N

    boze verkopende partij van kawasaki Voyager

    jongens er zijn wat mensen die mij mailen en bellen over een Kawasaki Voyager die te koop staat in Eindhoven :? , en natuurlijk :Y ben ik graag jullie van advies in Voyager land, maar als jullie gaan kijken geven jullie dan even aan dat jullie niet mij zijn. Ze is boos :( ze denkt namelijk...
Terug
Bovenaan Onderaan