Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Steff
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Steff

    "Studenten in het zuiden" Deel 11: Waar het koud is!

    En we zijn weer in deeltje 11 terecht gekomen! Vorige delen: Deel 1: "Studenten in het Zuiden" TOPIC Deel 2: "Studenten in 't Zuiden" deeltje 2: Nog meer gezever... Deel 3: "Studenten in 't Zuiden" deeltje 3: Vrouwensoap en Jelle Deel 4: "Studenten in het Zuiden" part 4: Vic, Phyl en hun...
  2. Steff

    Suzuki SV 650S 1999 Slechts 1550,-

    Hallo beste mede MF-ers, Vandaag verkoop ik een perfect rijdende Suzuki SV650S, optisch niet meer moeders allermooiste, daar is de prijs ook naar. 25kw setje krijgt u erbij en de uitdraai die erbij hoort ook. De motor gaat weg inclusief alle accessoires; - Carbon-look spiegels -...
  3. Steff

    Suzuki SV650 knipperlicht problemen

    Hey mede MF-ers, Ik zit met het volgende probleem; vandaag had ik 1 van de zij-kappen van mijn motor gehaald. Nadat ik deze terug geplaatst had (zonder bouten oid) deed mijn rechter knipperlicht het niet meer. Dit is niet alles, want zodra ik het kuipdeel los in mijn handen hou, met het...
  4. Steff

    Suzuki GS500 25kw 350 euro

    Mede MF'ers, Toen ik deze motor kocht dacht ik, dat ik genoeg tijd zou hebben om haar helemaal in orde te maken. Maar ik ga in februari toch beginnen met een nieuwe studie en ben ik bang dat het niet voorelkaar komt. Bij deze: Suzuki GS500 uit 1992 of 1993 (moet ik even opzoeken) 25kw...
  5. Steff

    Yamaha XJ600N '95 25kw

    Hey beste mede MF-ers, Omdat ik toe ben aan iets anders gaat mijn Yamaha XJ600N uit 1995 eruit. Ik heb deze motor 7 maanden, waarin ik niet echt heel actief motorrijder ben geweest. Ik denk dat ik ongeveer 1.500km erbij heb gezet. Gegevens: Type: Yamaha XJ600N (4BR) Bouwjaar:1995...
  6. Steff

    Honda SLR 650 1999

    Hey, Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie 25kw fiets. Nu heb ik hier en daar al gekeken, maar het is het allemaal net niet. Nou ben ik vandaag via marktplaats tegen een Honda SLR 650 aangelopen uit 1999. Ik wist eigenlijk nog niets over deze motor, dus heb ik hier meteen gezocht en een...
Terug
Bovenaan Onderaan