Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: technieker
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. technieker

    supermoto rempomp

    Hello :W Voor mijn supermoto zoek ik een andere rempomp. Nu zou ik graag een pomp willen die een ontluchtings nippel heeft en een los vloeistof potje. Ik begreep dat een 16mm pomp goed is voor een sm maar op welke motoren kan ik er 1 vinden? Er staat genoeg te koop echter weet ik niet...
  2. technieker

    Banden

    Te koop wegens verkoop motor. Brightstone R10 type 3 band.180/55/17 Dot code 1211 en profiel diepte 3,5 mm aan de zijkant en 4 in het midden. Nog een goede band zonder gek slijt patroon. Metzeler Rennsport 120/70/17 dot code 1012 rond om z'n 3 mm profiel. Ook geen raar slijtpatroon...
  3. technieker

    Bandjes

    Te koop wegens verkoop motor. Brightstone R10 type 3 band.180/55/17 Dot code 1211 en profiel diepte 3,5 mm aan de zijkant en 4 in het midden. Nog een goede band zonder gek slijt patroon. Metzeler Rennsport 120/70/17 dot code 1012 rond om z'n 3 mm profiel. Ook geen raar slijtpatroon...
  4. technieker

    Aprilia RSV Mille Ciruict

    Te koop wegens het beeindigen van mijn hobby. Aprilia RSV Mille uit 2001. HAGA replica/lookalike Motor heeft altijd in een stenen schuur gestaan. Zowel bij mij als de vorige eigenaar. Vorige eigenaar heeft een low sider gehad en ik ben en keer omgevallen met zeer lage snelheid bij het...
  5. technieker

    Lees en kijkvoer

    Hallo allemaal! :W Wellicht kunnen jullie mij helpen naar mijn zoektocht. Ik ben opzoek naar filmpjes en boeken over hoe je moet supermoto rijden c.q. crossen. Een beetje zoals the twist of the wrist of zoals Simon Crafar zijn boeken. Is er iemand die hier wat van weet? Google leverde...
  6. technieker

    Kleppenstel gereedschap Yamaha xjr

    Hallo mede hobbyisten, Ik wil bij mijn XJR de kleppenstellen wat niet z'n heel spannend klusje is echter heb je hiervoor een tooltje nodig dat eigenlijk een halfrond vorkje is die je kunt vast zetten. Graag wil ik een tooltje die ik ook bij andere modellen kan gebruiken. Is er iemand die...
  7. technieker

    Cursus Bomba

    Hallo :W Op racesport.nl staat een mooi artikel of een tweetal cursussen die worden gegeven door peter bomba. Heeft iemand wel eens een cursus gedaan bij hem? Hier de link naar het artikel. Product Archieven - Racesport.nl
  8. technieker

    schuuropruiming Suzuki,Aprilia, bobines, xenon,

    Schuropruiming GS500 carburateurs: bieden Uploaded with ImageShack.com Bandit: Verlagsset middels dogbones: 25 euro zgan! te koop voor aprilia Bobines zijn m8! Tellerframe:Bieden Spiegels: verkocht Bobines: 20 euro Radiateur: verkocht buddyzit: 75 euro ( zitten 2...
  9. technieker

    Michelin Binnenband 120/80-100/90-19

    Te koop wegens verkeerd besteld. Binnenband van Michelin 120/80 - 100/90-19 Prijs 17 euro. Verzenden kan, kosten zijn voor de koper. plaatje lijkt me overbodig ;) is gewoon nieuw en zit in de doos.
  10. technieker

    Pilot Xenon H7 6000k

    Aangeboden wegens overcompleet Pilot Xenon set H7 6000k. De set heeft gemonteerd gezeten op een supersport. Daarom heb ik 2 kabels door geknipt om ze met de Multi connector van de motor mee te laten lopen. Mocht het zijn dat jij dat niet wil soldeer ik ze netjes ,met krimpkous afgewerkt...
  11. technieker

    Carburateurs GS500

    Aangeboden, Setje carburateurs voor een gs500. Ooit gekocht omdat ik dat dat daar het probleem inzat. Bleek niet zo te zijn en zijn na schoonmaken op de plank gekomen. Mogen weg voor een geinig prijsje. Verzenden mogelijk, kosten koper. Uploaded with ImageShack.com Uploaded with...
  12. technieker

    universeel knipperlicht relais voor led

    Te koop, universeel knipperlicht relais voor led. Max 10 watt. Kosten, 1 euro per watt ex verzendkosten. Uploaded with ImageShack.com Uploaded with ImageShack.com
  13. technieker

    Band plopt niet

    Hallo allemaal, Voor de eerste bedacht ik me dat ik zelf wel banden kan wisselen. Lang leve you tube en wat spierballen :) Opleggen was wel te doen maar het ploppen van de voorband ging al moeizaam maar achter krijg ik het gewoon niet voor elkaar... De lucht gaat tussen de band en de...
  14. technieker

    Hefbrug

    Te koop omdat ik er eigelijk geen plek voor heb. *** gereserveerd **** Motor hefburg die werkt op lucht. Werkt perfect. Passend voor een supersport. plaat breedte: 70cm Plaat lengte: 190 cm maximale hoogte 80cm Je kunt de brug nog 35 cm verlengen door het oprij gedeelte dat...
  15. technieker

    Spidi Airback 480 rugprotector

    Wegens overcompleet aangeboden, Spidi Airback 480. Nette backprotector. geschikt voor mensen rond de 1,90 Lengte van midden bovenkant tot midden onderkant, incl. het rubber flapje is 62 cm. Kan verzonden worden, kosten voor de koper. Prijs: bieden *D ~Uploaded with...
  16. technieker

    Spiegels met ingebouwde knipperlichten

    Aangeboden, Spiegels met ingebouwde knipperlichten. Spiegels zijn voorzien van M8 draad en de kabels hebben een open einde (er zit dus geen connector aan) Nieuw prijs 14,95 per stuk Prijs: bieden, ze zijn niet gebruikt! te koop wegens overcompleet. Foto's krijg ik er niet...
  17. technieker

    keukenkastjes voor de schuur

    Hallo, Kan ik iemand blij maken met 2 dubbele en 1 x een enkel keukkastje? Maten zijn 50 bij 50 en 100 bij 50. Gewoon wit. Gratis af te halen in doetinchem Bij geen animo gaan de de kliko in
  18. technieker

    Led knipperlicht vraag, Again,

    Hallo u allen *O* Meestal lees ik hier maar vandaag toch ook maar typen. Aller eerst, de zoek functie is goed gebruikt maar nog niet met het gewenste resultaat. Wat doet zich voor: Rondom LED knippers met het orginele relais en weerstandjes. Nu heb ik een universeel weerstand...
  19. technieker

    RSF 2 i Vizier

    Gezocht, Voor een maatje S zoek ik een helder vizier. Het gaat om een Shark RSF 2 i. Mocht je een andere kleur hebben is dat ook te bespreken. PB mag maar mailen mag ook naar superrobert2 apeding hetemeel dot com
  20. technieker

    Gezocht: Banden (de) montage apparaat en balanceer apparaat

    Zoals de titel aangeeft zoek ik een Banden (de) montage apparaat en balanceer apparaat. zoals dit: Werkplaatsinrichting & Gereedschap voor Auto en Motor en dit...
  21. technieker

    Aprilia vest

    Te koop Aprilia vest. Half jaar geleden gekocht maar 2 keer gedragen omdat hij te klein is. Maat S Wellicht als je normaal M hebt past hij je wel! prijs, tja bied maar eens wat. Verzenden mogelijk, kosten voor de verkoper. 20120908_161959.jpg - Click to see more photos...
  22. technieker

    Accu, spanningsregelaar of dynamo

    Heren, Gister naar de gamma racing day geweest. Na z'n 300km gingen we even tanken. Start de motor van een maatje niet meer :? Wij proberen aan te lopen en jawel. gewoon lopen en rijden zonder raar te doen. Vandaag de motor uit elkaar gehaald om toch eens het een en ander te controlen...
  23. technieker

    dB-killer gezocht

    Heren, Voor een vriend van mij zoek ik een dB-killer van een laser uitlaat. Hij zit wellis waar op een honda cbr 600 f uit 94.de maten zijn: uitlaat type Laser Performance. Achterste buis 46mm doorsnede (binnenmaat), met een diepte van 23mm, Binnenbuis heeft een doorsnede van 35mm...
  24. technieker

    Kawasaki ER-5 25 kw

    Aangeboden, Donker paars/blauwe Kawasaki er-5 uit 1997. 500 CC 2 cilinder en begrenst op 25 kw. Zowel motorisch al op papier. Kilometerstand: 39900 ( wordt nog af en toe mee gereden ) Vorige lente heeft de motor het volgende onderhoud gehad: -Olie -Olie Filter -Luchtfilter -Bougies...
  25. technieker

    Paddock bezoek superbikes

    Jaja, nog even en de superbike is weer in assen Dit jaar wil ik eigelijk ook aan paddock bezoeken maar ik kan via de TT site niets vinden.. Het enige wat ik weet is dat het naar alle waarschijnlijkheid op een woensdag is. Heeft iemand van jullie een idee?
Terug
Bovenaan Onderaan