Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: 2d0
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. 2d0

    motor registratie nederland

    Kreeg net een mail over https://www.motorregistratienederland.nl/ Blijkbaar kan je daar je motor registeren. Dan wordt e.a. van je motor vastgelegd. Dat kan dan met de verkoop handig zijn. Voor mij iets nieuws, weten jullie er al iets over? Of heeft iemand zijn of haar motor daar al...
  2. 2d0

    Presentatie Ducati MotoGP 2017

    En voila, de officiele presentatie van de Ducati MotoGP 2017 motoren. LIVE VIDEO: 2017 Ducati MotoGP launch! Jorge klinkt hier nogal positief. Eens zien hoe lang hij dat blijft.
  3. 2d0

    Diavel Strada 2013 total loss

    3 weken terug reed ik van werk weg en hoorde ik al een ratelend geluid uit de motor wat klonk als een open koppeling. Ik vond het vreemd, maar dacht ik rij gewoon naar huis. Paar kilometer later op de snelweg verloor ik al het vermogen en kwam er veel rook uit de motor. Ik ben gelijk naar de...
  4. 2d0

    Ervaring met Tamburini factory

    Ik wil graag een order doen via de tamburini factory site, maar de site oogt niet erg professioneel. Ik heb ze een mail gestuurd om te vragen wat de verzendkosten naar NL zijn, maar ik heb daar tot op heden (lees een week later) nog geen respons op ontvangen. Ik vroeg mij af of er mensen...
  5. 2d0

    Koos Spee wil verplichte nascholing bestuurders

    Wat vinden we er eigenlijk van? Mijn mening, wat is er nou zo gek aan? Als ik zie dat sommige mensen echt niet kunnen rijden vind ik dit idee niet eens zo gek. Helemaal motorrijders worden vaak over het hoofd gezien. Ik zie het meer als een soort van 5 jaarlijkse VRO.
  6. 2d0

    even de dijk af

    Hierbij een kort ve slag van mijn crash van vandaag met mfa onderweg naar de mfmm. Het ging fout bij uitkomen van een bocht. Check mijn spiegels, omdat er iemand achter me zat. Shit einde bocht, remmen, bommerdebom, op het eind de dijk. kijk wat om me heen, pijnlijke schouder. nog niemand...
  7. 2d0

    Doorrijders en kleding

    Ik zag gisteren het weer bericht voor de komende week en ik heb mijn wintervoering maar weer in mijn pak geritst. Gevolg, ik voelde mijn vanochtend net een Michelin mannetje. Mijn rij instructeur vertelde dat hij zo lang als mogelijk met leer doorreed. Zat lekkerder en was warm tot een...
  8. 2d0

    2 motorrijders komen om op de A8

    Vandaag gebeurd en dan sta je toch even stil. -O- Mijn medeleven gaat uit naar de nabestaanden. Rijd met je verstand. http://www.rtvnh.nl/nieuws/index.asp?newsid=87727
  9. 2d0

    Undercover Politie actie

    Allen gewaarschuwd. Ik hoorde vanochtend van een collega het volgende verhaal. Een familie lid van hem is motor agent en had hem verteld dat de politie op grote schaal motoren gaat huren. Dit zullen alle typen zijn, uiteenlopend van racers tot choppers. Motor agenten zullen undercover de...
  10. 2d0

    TT-assen vertrek Amsterdam

    De TT in Assen komt er weer aan. Er zijn al verschillende topics binnen het motorsport gedeelte. Ik ga samen met mijn vriendin vanuit Amsterdam naar Assen op de motor. Lijkt me leuk om met wat mensen vanuit Amsterdam weg te rijden richting Assen. Als er animo genoeg is tenminste. Voorstel...
  11. 2d0

    De eerste keer

    Iedereen herinnert zich wel de eerste keer. De eerste keer is vaak speciaal en wordt daarom vaak onthouden. Mijn allereerste verkeersles op de basisschool. Met playmobil poppetjes en speelgoed auto's werden verkeerssituaties nagebootst. Zodoende leerde je over het verkeer. Je kreeg nog een...
  12. 2d0

    Geluk bij een ongeluk?

    Gisteren toch wel even geluk gehad. Toch maar even delen met de rest. Ik kwam van de snelweg af en stond bij het stoplicht te wachten. (Kruising bij het Sint lucas ziekenhuis te Amsterdam) Groen licht en wil optrekken. Gas geven, en dood vallen. WTF. B| Dus ik rollend naar de stoep en...
  13. 2d0

    Motorhoes vastzetten

    Ik heb sinds kort een motor en loop nu elke dag moeilijk te doen om hem mijn box in te rijden. 's Ochtends moet ik weer moeilijk doen om de motor de box uit te rijden. Er zit ook nog een verlaging in, dus ik rijd hem omhoog en duw hem niet. Buren niet zo blij. (Eigenlijk wel logisch met carbon...
  14. 2d0

    Motorrijders vragen EU om veiligheid (nu.nl)

    [qoute] Motorrijders vragen EU om veiligheid Uitgegeven: 6 september 2007 13:26 Laatst gewijzigd: 6 september 2007 13:26 STRAATSBURG - Motorrijders vragen de EU-instanties om meer maatregelen voor hun veiligheid. Zo moeten vangrails in heel Europa worden aangepast voor de...
  15. 2d0

    Soubirac laarzen

    Ik heb sinds kort Soubirac laarzen. Nou kan ik daar erg weinig informatie over terugvinden. Ze zitten als gegoten, dus je hoort me niet klagen. Toch vroeg ik me af of er mensen zijn die ervaring hebben met dit merk.
Terug
Bovenaan Onderaan