Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: OnELeG
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. OnELeG

    Gezocht: Daytona 675 tank en achterbrug

    Ik zoek een tank en achterbrug voor de triumph daytona 2009 model. Heb je iets? App op 0615208154 Dank u
  2. OnELeG

    Zandvoort 14 mei intertrack €100

    Te koop groep 3: zandvoort op 14 mei. Organisatie is Inter track. 6 sessies. Whatsapp: 0615208154
  3. OnELeG

    Gezocht: brandstofpomp Triumph Daytona 675

    Ik zoek een goede brandstofpomp voor een Triumph Daytona 675 (2009-2012). Heb je iets liggen met me know!
  4. OnELeG

    TKG: Fireblade 929

    Hoi, Ik zoek een fireblade 929, bij voorkeur geel of zwart. Heb je er 1 te koop? Stuur mij een berichtje! 8-) Groet Martijn
  5. OnELeG

    Gezocht: 600cc circuit motor

    Ik wil na een jaartje pauze het circuitrijden weer oppakken (vrij rijden only) en zoek een 600cc circuit motor. Voorkeuren: - CBR 600rr pc37/pc40 - Yamaha R6 rj11 Geen interesse in 1000's of ducati's. Het is een pluspunt als de motor circuit klaar is en zaken heeft zoals aangepaste vering...
  6. OnELeG

    Twee dagen Zandvoort 18/19 juni

    Ik heb twee dagen zandvoort te koop, ivm motorongeluk kan ik zelf niet deelnemen. Maandag 18 juni: Motorsportlifetyle groep 3 snel Dinsdag 19 juni: Inter-Track groep 4 expert Er wordt bij beide organisaties met transponder gereden en de groepen zijn aanpasbaar. Ik heb tezamen €344...
  7. OnELeG

    Circuitmotor: CBR 600RR 2004 met 11dkm

    verkocht!
  8. OnELeG

    Offroad Tours In Azië?

    Hi allemaal, Ik wil in november of december er even een weekje of 2-3 tussenuit. Heeft iemand ervaring en/of tips voor motor tours in bijv. Laos, Vietnam of Cambodja? Mag ook elders zijn, maar deze landen kwamen het eerstg bij mij op. Ik heb al eens 2 weken in Peru gereden en dat was zo...
  9. OnELeG

    Gezocht: 520 race ketting

    Heeft iemand nog een 520 race ketting liggen met min 112 schakels?
  10. OnELeG

    Gezocht: 520 race ketting

    Iemand toevallig nog een 520 ketting liggen met min. 114 schakels?
  11. OnELeG

    Te Koop: Bridgestone 180/120 regenbanden

    VERKOCHT!!! heb nog een set bridgestone racing battlax regenbanden liggen. Ze zijn 1 sessie gebruikt en hebben nog volop profiel. De banden hebben een DOT code uit 2015, maar zijn droog en koel bewaard in de berging. Ik vraag er €150 voor. Specs: ruim 6 mm profiel over en netjes...
  12. OnELeG

    Gezocht: regenbanden

    Ik zoek een setje goede regenbanden in de maat 120/180. Graag aanbieden incl DOT code en profieldiepte!
  13. OnELeG

    Circuitdag Mettet (BE) op 9 juni vrijdag

    Hi all, Helaas ben ik niet in staat op te gaan, volgende week vrijdag een circuitdag op Mettet. Het is een dag met Trackdays.be. Circuit Mettet is een fantastisch technisch circuit. De dag is over te nemen voor €90 van mij. Heb je interesse: appje op 06 15 20 81 54 Groet Martijn
  14. OnELeG

    Circuitdag Mettet (BE) op 9 juni vrijdag

    Hi all, Helaas ben ik niet in staat op te gaan, volgende week vrijdag een circuitdag op Mettet. De dag is over te nemen voor €90 van mij. Heb je interesse: appje op 06 15 20 81 54 Groet Martijn
  15. OnELeG

    Gezocht: set velgen CBR 600RR

    Ik zoek een set velgen met schijven voor mijn CBR 600 RR uit 2004. Dit is een PC37, dus wat past: Achter: alle CBR600RR van 2004 tot 2010 (pc37+pc40) Voor: alleen PC37 dus 2004 en 2005 Evt mogen er nog banden op zitten (bij voorkeur regenbanden)
  16. OnELeG

    Circuitdag Lelystad as zondag 21 mei €70

    Ik heb twee maal een circuitdag op het politiecircuit van Lelystad (het grote circuit) te koop voor as zondag. Kosten €70 per stuk. Je kunt met verschillende niveaus mee, van beginner tot zeer snel. Het wordt heerlijk weer met een zonnetje dus pak je kans :) Beste werkt een berichtje...
  17. OnELeG

    Circuitdag Lelystad as zondag 21 mei €70

    Ik heb twee maal een circuitdag op het politiecircuit van Lelystad (het grote circuit) te koop voor as zondag. Kosten €70 per stuk. Je kunt met verschillende niveaus mee, van beginner tot zeer snel. Het wordt heerlijk weer! Beste werkt een berichtje naar: 0615208154 Groet Martijn
  18. OnELeG

    Gevraagd: circuit racer 600/750cc

    Hi allen, Ik ben in de markt voor een circuitmotor, kijk vooral naar de volgende modellen maar andere suggesties ook welkom: * Honda CBR 600RR (voorkeur PC40) * Yamaha R6 * Eventueel GSX-R 600/750 Budget is beetje flexibel, tot €4000 maar sterk afhankelijk van de waarde van wat...
  19. OnELeG

    Setje 1500km oude Metzeler Roadtec (6mm profiel)

    Te koop: set Metzeler Roadtec 01 Sport tour band met lange levensduur en heel veel grip. Geroemd als testwinnaar van de MotoPlus bandentest eind 2016 (met oa de Dunlop Streetsmart 3 en Pilot Road 4). Door mij maar 2 maanden gebruikt. Maat: 180/55/17 achter en 120/70/17 voor DOT code: 0217...
  20. OnELeG

    Gezocht: motortrailer voor 2 motoren met Hemelvaart

    Hi allemaal, Is er iemand die het hemelvaartweekend zijn motortrailer wil verhuren? Er moet een BMW GS1200 en Ducati Hypermotard op passen. Data: 24 tm 29 mei Omgeving Rotterdam heeft voorkeur. Groet!
  21. OnELeG

    Gevraagd: Honda VFR 400 nc30

    Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar een Honda vfr 400 nc30. Als je er 1 wilt verkopen, dan hoor ik het graag. Ook tips waar er 1 te koop staat zijn van harte welkom!! Groeten Martijn Nulzes vijftien twintig 81 54
  22. OnELeG

    Arai Quantum DNA maat S €375

    Te koop: zo goed als nieuwe Arai Quantum Deze Arai is nieuw door mij gekocht afgelopen zomer bij Nederlandse Arai dealer, er zit nog 5 maanden garantie op. Ik verkoop hem omdat ik een jet helm toch fijner vind. Features: - DNA kleurstelling - donker vizier origineel arai met...
  23. OnELeG

    Gevraagd: achterbok enkelzijdige swingarm (Ducati)

    Ben op zoek naar een paddock stand voor mijn ducati 821 hypermotard met enkelzijdige achterbrug. Heb je iets? laat het even weten per PB :)
  24. OnELeG

    Te koop: Mooie design spiegel (L) voor €35

    Te koop mooie kwaliteit spiegel (links) voor montage op het stuur (nakeds, supermoto's, etc). Komt van mijn Ducati af, trilt niet mee met het stuur en is goed verstelbaar. Ziet er zgan uit. Prijsje 35 euro incl verzenden binnen NL.
  25. OnELeG

    Powercommander Kawasaki ZX12R

    Ik heb nog een powercommander te koop voor de Kawasaki ZX12R (2e en 3e type) vanaf 2001. Mag weg voor €150! Zit een mapping voor akrapovic compleet systeem op.
Terug
Bovenaan Onderaan