Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Daytona Woutje

    Alpinestars Stella CAt leren damnes broek maat 40 (=34-36 in

    Alpinestars Stella Cat Italiaanse maat 40 (= 34-36 in NL) nieuw met kaartje. |( spelfout in titel :') Eindelijk een leren broek die de vrouwelijke vormen waardeert en accentueert! Mijn vrouw had helaas de maattabel niet goed gelezen.. _O- Deze broek is goed bij een heupomvang van...
  2. Daytona Woutje

    Daisy's Topic - Home of the Daytona T595 - PART TRIPLE

    Welkom in het Triumph T595 / 955i Daytona Topic - Deel 3 Het topic voor de Triumph Daytona's vanaf bouwjaar 1997 tot en met 2006. Tegenwoordig ben je als Daytona rijder al gauw een vreemde eend in de bijt of zelfs een zwart schaap :cool: Of wordt je voor trekkerrijder uitgescholden :eek...
  3. Daytona Woutje

    Triumph Daytona T595 part II ''Driving miss Daisy''

    Welkom in het Triumph T595 / 955i Daytona Topic - Deel 2 Het topic voor de Triumph Daytona's vanaf bouwjaar 1997 tot en met 2006. Tegenwoordig ben je als Daytona rijder al gauw een vreemde eend in de bijt of zelfs een zwart schaap 8-) Of wordt je voor trekkerrijder uitgescholden :o...
  4. Daytona Woutje

    Aangeboden carbonlook tankpad Triumph Daytona T595 / 955

    Hoi, Ik heb bij Pyramid Plastics een carbonlook tankpad besteld die niet past op mijn type motor :z . Hij is geschikt voor de Daytona's T595 en 955 en past ook op een speed triple T509. Deze uitvoering schijnt ook op een paar kawa's te passen maar daar ben ik niet zo in thuis. :P Prijs...
  5. Daytona Woutje

    Ook ik ben een mazzelpik!!!

    Hoi, vandaag lekker wezen rijden, uiteindelijk via A28 naar nijkerk(Brouwer). Ff lekker gassen. Nou komt het, ik kom op de afslag, kijk in mijn spiegel, en zie in de verte een politie auto aankomen. Shit, zweten, had hem niet in de gaten gehad. Ik doorgereden richting Brouwer, politie volgt me...
  6. Daytona Woutje

    Triumph-ascesoires

    He ik was opzoek naar Triumph-ascesoires, zoals: carbon spulletjes en knipper lichtjes ofzo. Postorder is prima, mag ook een winkel zijn. Voor de auto heb je ook van die zaken; hoe zit dat met motoren?? Ok ik heb al de zoek-modus gebruikt, daar komt alleen uit dat motozoom en louis.nl niet...
  7. Daytona Woutje

    Olie lekkage

    Hoi, vorig weekend net mijn motor weer opgehaald bij Brouwermotorsport in Nijkerk. Maak ik hem zondag ff schoon na 't rijden... Is er olie uitgespoten, daar waar de koppelings-kabel het blok in gaat. Er zit daar wel een keerringetje dus misschien die verrot? Iemand een idee? :? Vind 't toch...
  8. Daytona Woutje

    Hallooo Daar!!

    Hoi, ik ben Wouter 24 jaar, volg t forum al een tijdje, heb nu ook een motor dus.. Ik kom uit de regio Hilversum, heb een zwarte triumph daytona met rode velgen en een open carbon pijp erop :9 zal een foto erbij proberen te zetten, Verder kan je me herkennen aan een zwart met rood jack...
Terug
Bovenaan Onderaan