Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Caspar
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Caspar

    VFR400 NC24 rebuild

    Ik heb weer een VFR400 NC24 gekocht die ik weer helemaal 100% ga maken. het enige grote probleem is dat de koppakkingen er tussenuit liggen maar word wel weer een mooi projectje hier een paar foto's
  2. Caspar

    problemen vt1100

    Hoi, Ik zal ff me probleem voorleggen. Ik ben bezig met een Honda Shadow VT1100 uit 1986. Er zat een tik in het blok. Maar motor liep verder goed alleen een geluidje dus. Heb nu de distributie kettingen en spanners vervangen en de hydraulische stotters en de drijfstanglagers. Nu zit...
  3. Caspar

    Honda VFR400 NC24 race replica

    Ik heb deze winter een VFR400 NC24 erbij gekocht met schade en ga deze weer opbouwen als een soort race replica. Dit alles zal wel tijdje gaan duren aangezien ik eerst me andere project nog moet afmaken deze dus winterproject VFR400R NC30 compleet nieuwe opbouw Hier een foto zoals ik de...
  4. Caspar

    Te Koop Honda VFR800 i RC46 2001

    Te koop: Honda VFR 800 i uit 2001. Kilometerstand 24800km. Nieuwe Tsubaki ketting en tandwielen Kleur rood Lekker sportieve tour motor. Prijs 5900,- euro Bijlage: DSC00021 (Small).JPG
  5. Caspar

    winterproject VFR400R NC30 compleet nieuwe opbouw

    Zo ik ben begonnen aan mijn nieuwe project. Een VFR400R NC30 uit 1991. Ik heb deze motor in onderdelen gekocht nu maar hopen dat alles erbij zit. Het kuipwerk en het voorwiel zitten er niet bij, maar dat geeft niet want er komt toch een tyga kappen set op. Hier alvast een foto van de bende.
  6. Caspar

    Te koop Tyga kappen set voor een VFR400R NC30

    Te koop: Tyga kappen set voor een VFR400 NC30 € 1200,- vaste prijs Alles zit erbij topkuip, onderkuip, voorspatbord, koplamp, spiegels, kuipruitje, achtersubframe, kontje, undertray, achterlicht, knipperlichten zitten in de koplamp en in de achterverlichting verwerkt. En alle bevestigingsdelen...
  7. Caspar

    Lang weekend Luxemburg

    Wie heeft er zin om mee te gaan naar Luxemburg? We vertrekken op vrijdag 2 juli. We gaan daar een route rijden en hebben 2 hotel overnachtingen in Luxemburg. De eerste overnachting zal nog in Nederland zijn vlakbij de grens waar iedereen kennis met elkaar kan maken. We gaan op vrijdag weg en...
  8. Caspar

    1000km beurt

    Ik heb vandaag mijn motor opgehaald bij de motorzaak voor de 1000km beurt. Er waren een paar dingen niet in orde. Er zat nog een trechter tussen de kap, die ze hadden gebruikt om de koelvloeistof bij te vullen. Ook zat de dop van het resevoir er niet op. Deze hing aan het rubberen koordje...
  9. Caspar

    Mijn nieuwe 2003 Fireblade

    Eindelijk is het dan zover mijn nieuwe Fireblade is er. Het is een zwart/rode 2003 Fireblade. Ik heb de knipperlichten al vervangen door led knipperlichten, en een ander kuipruitje is ook al onderweg. Ik wil nog veel meer dingen aanpassen maar dat komt later wel eerst maar even inrijden.
  10. Caspar

    Te koop: CBR 900 RR Fireblade Tiger

Terug
Bovenaan Onderaan