Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: AaiUtDeWaai
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. AaiUtDeWaai

    MFMM 3 Mei 2009 vanuit Carpool Gorinchem

    MFMM 1 Vanuit Carpool Gorinchem 10 Mei 2009 Het plan is vertrekken vanaf deze carpool plek onderaan de de A27 ter hoogte van Gorinchem afslag 24 Vertrektijd ca. 09.30 Wie o wie rijd er mee AaiUtDeWaai crazyarjan thefastmen The_Dutch_Tickler Renevaneijk Warrie :W
  2. AaiUtDeWaai

    MFMM 2 Vanuit Carpool Gorinchem 14 September 2008

    MFMM 2 Vanuit Carpool Gorinchem 14 September 2008 Het plan is vertrekken vanaf deze carpool plek onderaan de de A27 ter hoogte van Gorinchem afslag 24 Vertrektijd ca. 10.00 Wie o wie rijd er mee jef0611 crazyarjan sinned82 JohnT ThaGaruda thefastmen The_Bully Horn_Ed...
  3. AaiUtDeWaai

    Ducati 749 Biposto Aug 2006 rood Km-stand 20249 Nieuwstaat

    Te koop aangeboden: Merk: Ducati Type: 749 Biposto Jaar: Augustus 2006 Kilometerstand: 20249 km Kleur: rood Prijs : 10.450 Motor heeft alle beurten gehad volgens onderhoudschema, de 20.000 beurt enkele weken geleden; alle facturen hiervan zijn aanwezig. - nieuw ketting /...
  4. AaiUtDeWaai

    Origineel nieuw kuipwerk en wielenset Ducati 916SPS 1997

    Hallo, Ik heb te koop een nieuwe set kuipen en wielen voor de Ducati 916SPS van 1997. Is reeds "Niet Meer Leverbaar" mits een dealer en nog iets van op voorraad heeft! Na aanschaf van mijn nieuwe 916SPS in '97 is er per direct een set marchesini wielen onder gekomen en is het originele...
  5. AaiUtDeWaai

    Wil jij van je hobby je werk maken?

    We zijn geen vacaturesite.
  6. AaiUtDeWaai

    Land van Heusden & Altena Reloaded

    Voor alle meetings e.d in de omgeving!
  7. AaiUtDeWaai

    Ducati 916SPS 1998 valt stil na enige tijd rijden

    Hallo, Ik heb een probleem met mijn 916SPS van '98! De motorfiets valt stil na enige tijd rijden, de benzine pomp draait niet meer al blijven de lichtjes op het dashboard wel branden! Door het contactslot aan en uit te draaien of de kill switch herhaaldeijk op ON/OFF te zetten gaat de...
  8. AaiUtDeWaai

    Ducati 916SPS 1998 valt stil na enige tijd rijden

    Hallo, Ik heb een probleem met mijn 916SPS van '98! De motorfiets valt stil na enige tijd rijden, de benzine pomp draait niet meer al blijven de lichtjes op het dashboard wel branden! Door het contactslot aan en uit te draaien of de kill switch herhaaldeijk op ON/OFF te zetten gaat de...
  9. AaiUtDeWaai

    DVD MotoGP Hits The USA volgende week te downloaden!

    Dit is wettelijk gezien nog steeds illegaal en kan dus zeer schadelijk zijn voor MF als organisatie.
Terug
Bovenaan Onderaan