Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: leonvw
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. L

    Suzuki GSX-R 750 SRAD - subframe/achterbrug/airbox

    Dit weekend weer eens wat rotzooi opgeruimd en kwam nog wat oude reserve-onderdelen tegen van m'n wijlen GSX-R 750 uit 1996 (carburateur model) die ik er bij aanschaf bij kreeg.. - origineel luchtfilterhuis - achterbrug - subframe inclusief accubak etc. Geen idee wat ik ervoor kan...
  2. L

    Vlaardingen (en omstreken) *deel 21*

    Welkom in het 21e deel van het VLAARDINGEN TOPIC!! Veel vaste members zijn er al vanaf het begin bij, maar er zijn ook vele nieuwelingen die zich eenmaal laten zien en nooit meer wederkeren. Maar ook zeker genoeg nieuwelingen die gezellig blijven hangen :) Voor enige vorm van nostalgie...
  3. L

    Vlaardingen (en omstreken) *deel 20*

    Welkom in het 20e deel van het VLAARDINGEN TOPIC!! Vuurwerk?? Vuurwerk ja!! Dit gezellige (en vooral spamrijke) topic uit Vlaardingen heeft het alweer 20 delen overleefd!! Veel vaste members die er al vanaf het begin bij zijn. Vele nieuwelingen die zich eenmaal laten zien, en...
  4. L

    Vlaardingen (en omstreken) *deel 19*

    Welkom in het 19e deel van het VLAARDINGEN TOPIC!! Voor enige vorm van nostalgie: Vlaardingen (en omstreken) (LeeJon) Vlaardingen (en omstreken) *deel 2* (LeeJon) Vlaardingen (en omstreken) *deel 3* (youriVLD) Vlaardingen (en omstreken) *deeltje 4* (youriVLD) Vlaardingen (en...
  5. L

    Vlaardingen (en omstreken) *deel 18*

    Welkom in het 18e deel van het VLAARDINGEN TOPIC!! Voor enige vorm van nostalgie: Vlaardingen (en omstreken) (LeeJon) Vlaardingen (en omstreken) *deel 2* (LeeJon) Vlaardingen (en omstreken) *deel 3* (youriVLD) Vlaardingen (en omstreken) *deeltje 4* (youriVLD) Vlaardingen (en...
  6. L

    Vlaardingen (en omstreken) *deel 15*

    Na een wat rustig verlopen deel 14, zijn we dan eindelijk beland in het 15e deel van het VLAARDINGEN TOPIC!! Voor enige vorm van nostalgie: Vlaardingen (en omstreken) (LeeJon) Vlaardingen (en omstreken) *deel 2* (LeeJon) Vlaardingen (en omstreken) *deel 3* (youriVLD) Vlaardingen...
  7. L

    Vlaardingen (en omstreken) *deel 12*

    Deeltje 12e staat deze keer in je favorieten van het VLAARDINGEN TOPIC!! Na een rustig lopend 11e topic hopen we dat de oude gewoontes weer worden hervat en dat we deel 13 binnen 2 weken kunnen openen!! Voor enige vorm van nostalgie: Vlaardingen (en omstreken) (LeeJon) Vlaardingen...
  8. L

    Vlaardingen (en omstreken) *deel 11*

    Alweer toe aan het 11e deel van het verspamde VLAARDINGEN TOPIC!! De één noemt het spam, de ander noemt het gezelligheid, maar veelal is het toch spam :+ Tegenwoordig doen de leuke internet plaatjes wonderen voor de postcounts! Voor enige vorm van nostalgie: Vlaardingen (en omstreken)...
  9. L

    Vlaardingen (en omstreken) *deel 10*

    Daar zijn we weer met Deel 10 van het herrezen VLAARDINGEN TOPIC!! De één noemt het spam, de ander noemt het gezelligheid, maar veelal is het toch spam :+ Het Vlaardingen topic is in ieder geval overal in thuis *D Voor enige vorm van nostalgie: Vlaardingen (en omstreken) (LeeJon)...
  10. L

    Vlaardingen (en omstreken) *deeltje 9*

    Daar zijn we weer Deeltje 9 alweer 8-) !! Het Vlaardingen topic leeft!!! Na het toevoegen van wat geheime ingrediënten (lees spamsletten) heeft het topic weer een ferme schop gekregen en zijn we ondertussen alweer toe aan het negende deel uit deze serie! *D Voor enige vorm van...
  11. L

    Vlaardingen (en omstreken) *deeltje 6*

    Daar zijn we weer!! Na een wat moeizaam lopend deeltje 4 heeft deel 5 gezorgd voor een nieuwe lichting mensen, een hoop gespam en vooral een hoop gezelligheid. Er zijn zelfs al meer tussentijdse ritjes gedaan dan tijdens alle voorgaande topics bij elkaar :+ Voor enige vorm van nostalgie...
  12. L

    Vlaardingen (en omstreken) *deeltje 5*

    En jawel, na een wat moeizaam lopend topic zijn we eindelijk toe aan het 5e deeltje van het Vlaardingen topic *O* 8-) Vlaardingen (en omstreken) Vlaardingen (en omstreken) *deel 2* Vlaardingen (en omstreken) *deel 3* Vlaardingen (en omstreken) *deeltje 4*...
  13. L

    Yamaha YZF-R1 '98

    Na een jaar van veel plezier en mooie bochten is het tijd voor de R1 om plaats te maken voor wat anders moois :) Waarom? Wil een 2 cilinder hebben, heb het plezier wat ik van me SV had nooit terug kunnen vinden in een 4 cilinder. Specs: Merk: Yamaha Type: YZF-R1 B/j: 1998 Kleur...
  14. L

    [overig] Tourist Trophy voor PS2

    In de zin van "motorgerelateerde" spullen: Heb Tourist Trophy voor de Playstation 2 te koop staan :) Iedereen kent het spel denk ik wel, erg leuk om te spelen. Zeker met de wat oudere motoren en lekker scheuren op de ring :] http://link.marktplaats.nl/182694957 Special MF price...
  15. L

    Smoked Dubble-bobble kuipruit SRAD

    Jaja, de laatste onderdelen die ik nog van me SRADje heb sijpelen weg.... Een van de laatste dingen is me donkere verhoogde kuipruitje *O* Hij is volgens mij merkloos, in goede staat en heeft alle bevestigingspunten nog *D Hij is voor een Suzuki GSX-R 600/750 SRAD van '96 t/m '00...
  16. L

    Linkpijp Bos demper voor R1

    Ik zoek een linkpijp voor een Bos Superbike demper. Aansluiting aan de demper is 60mm, bij de bochten 54mm. Moet op me R1 passen inclusief het duostepje :) Voor het idee even "Aardbei" zijn motor gepikt:
  17. L

    Linkpijp "brouwer" omgeving Rotterdam

    Denk dat ik hier wel aan het juiste adres zal zijn?? Ik heb een linkpijp nodig voor een Superbike demper van Bos. De aansluiting op me bochten is 54mm en op de demper 60mm.... Graag wel in de buurt van Rotterdam, dat maakt het wat makkelijker om even langs te rijden :+
  18. L

    Bos Superbike / Superpole MotoGP demper

    In mijn zoektocht naar een nieuwe uitlaat voor de R1 ben ik al aardig wat dempers tegen gekomen.... Een Bos Superbike en Superpole MotoGP vallen hier dus ook onder :) Wie heeft er een van de liggen? Liefst met linkpijp voor een R1 '98-'02
  19. L

    Uitlaat van een R6 op een R1?

    In mijn zoektocht naar een andere demper voor m'n R1 ben ik een Superpole uitlaat tegen gekomen die nu op een R6 uit 2003 zit. Naar mijn weten moet deze ook op me R1 uit 1998 passen of niet? Ik dacht dat beide pijpen een diameter hebben van 54mm.... Dus waar de linkpijp op je originele pijp...
  20. L

    Laser Hotcam voor R1 '98

    Ik zoek een Laser Hotcam uitlaat voor m'n R1 uit '98. Welke versie maakt niet uit, carbon of Titanium. Als hij maar wel een e-keur en db-killer heeft :Y
  21. L

    High-Mount carbon uitlaat voor een YZF - R1 '98-'99

    Ik heb een carbon High-Mounted uitlaat voor een Yamaha YZF-R1 '98-'99 (Wellicht ook tot aan 2003?) Welk merk de uitlaat is weet ik niet. Je ziet ze als Laser, maar ook onder andere merken. Staat in ieder geval geen Laser op de demper dus beschouw hem maar als imitatie :) Heb vanmiddag even...
  22. L

    Vlaardingen (en omstreken) *deel 2*

    Jaja, deeltje 1 is alweer stuffed dus gaan we verder in deel 2 van het Vlaardingen en omgeving topic *O* Deeltje één: Vlaardingen (en omstreken) Om te beginnen: binnenkort hebben wij onze eerste echte meeting/tourrit...
  23. L

    Motor gestolen: Suzuki GSX-R 750 SRAD

    Fijn, gebeurd mij weer!!! Vanavond is me srad in een zeer korte tijd gestolen... Ik heb hem rond 7 uur op de Vlaardingerdijk in Schiedam neergezet tegen het flat aan. Rond 9 uur kwam ik naar buiten, wat denk je? MOTOR GVD WEG!!! In eerste instantie denk je: "zal hem wel aan de andere kant...
  24. L

    TK/TR: carbon Boss demper voor Suzuki GSX-R '96-'99

    Ik wil mijn Boss demper verkopen wegens aanschaf van een te geile MIVV demper *O* Zit geen E-keur op en heeft geen db-killers. Dus hij maakt een lekker jank geluidje O-) Hij komt van een GSX-R 750 af, maar past dacht ik ook op een 600 en de CBR SC28. Al weet ik niet hoe het met het...
  25. L

    Vlaardingen (en omstreken)

    Jaja, het topic voor de motorrijders uit het mooiste stadje en omgeving van Nederland... Plaats hier een foto van je bike en eventueel ook van jezelf, dan zorg ik ervoor dat alles in de openingspost komt te staan :Y (foto's het liefst in formaat 640x480)...
Terug
Bovenaan Onderaan