Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Fazer-Ricky
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Fazer-Ricky

    Motor navigatie

    Er zijn steeds meer motorrijders die met navigatie op hun stuur gaan rijden. Maar het aanbod van GPS apparaten, headsets, en allerlei software is gigantisch. Hoe kies je de juiste producten, voordelen/nadelen, maar ook bv. omgaan met Basecamp van Garmin op de PC, en koppelen van routes van...
  2. Fazer-Ricky

    Suzuki LS 650 Savage, blok uitbouwen of niet?

    Ik ben aan een Suzuki Savage aan het sleutelen. De koppakking is lek en moet vervangen worden. Vraagje, moet het blok uitgebouwd worden om de cilinderkop te verwijderen of lukt dat met het blok in het frame? Alvast bedankt voor de reactie(s). Gr. Rick
  3. Fazer-Ricky

    Diverse onderdelen voor Yamaha FZS600 Fazer

    Wegens het kopen van een andere motorfiets heb ik de volgende ondedelen te koop voor een Yamaha FZS600 Fazer van de 1e generatie, bouwjaar 1998 tot 2003: Zie opmerking laatste bericht!!!!!! - Hurric RAC oval aluminium slip-on demper, compleet met verbindingspijp, veertjes (+1...
  4. Fazer-Ricky

    Gear indicator

    Waarom worden er nog steeds nieuwe motor motorfietsen geleverd zonder gear-indicator? Zo'n schermpje wat laat zien in welke versnelling de bak staat. Super handig toch? Ik heb er zelf een op mijn Yamaha FZS600 Fazer gemonteerd en echt, ik wil nooit meer zonder. Ze zitten steeds vaker op...
  5. Fazer-Ricky

    Schuberth S1: Anti mist-coating laat los!?!?

    Hallo, Ik heb in maart 2008 een nieuwe Schuberth S1 helm gekocht. Ik heb speciaal voor een Schuberth gekozen. Deze zit erg lekker, en het lijkt me een goed kwaliteits product. Dat mag ook wel gezien de prijs. Ik ben er erg tevreden over, het is een fijne helm. Maar nu laat de anti mist-coating...
  6. Fazer-Ricky

    Kind als passagier?

    Ik heb eigenlijk een vraag, en die behoeft een klein beetje uitleg. Afgelopen weekend kreeg ik bezoek, op de motor uiteraard. De motorrijder had zijn zoontje (7 jaar oud) meegenomen achterop. Het manneke vond het fantastisch. Maar toen ze weer weg gingen schrok ik toch wel. De jongen had...
  7. Fazer-Ricky

    Te koop: Unieke Kawasaki 454 LTD

    Ik biedt mijn motor te koop aan: Een Kawasaki 454 LTD. Er staan er diverse te koop maar deze is uniek, waarom? De motor is compleet gerestaureerd in 2006/2007, enkele highlights: - Nieuwe uitlaten - Nieuwe achterband - Nieuwe accu - Nieuwe schokbrekers/veren achter - frame...
  8. Fazer-Ricky

    Starten LTD454

    Ik heb mijn LTD 454 volledig gerestaureerd, en ziet er goed uit, al zeg ik het zelf. Er is alleen 1 probleempje: De startknop doet het af en toe niet. De knop zelf heb ik schoongemaakt en getest, geen probleem. De stekkertjes van de kabelbomen zijn allemaal nagezien op slechte verbindingen en...
  9. Fazer-Ricky

    Weer een nieuwe !

    Hoi, Ook ik ben nieuw op dit forum. Mijn naam is Rick, ben 38 jaar en ben na 15 jaar motorloos geweest te zijn weer in het bezit van een motor, een Kawasaki LTD 454. Wel even wat anders als mijn motor van 15 jaar gelden! Dat was een Ducati 851 Strada. Waarom de Kawa? Wel, deze kwam op mijn...
  10. Fazer-Ricky

    Virago XV250

    Hey motorfreaks, Ik wil een collega van me helpen met haar Yamaha Virago XV250 uit 1990. Het inlaat-spuitstukje is gescheurd door verduring/veroudering, en trekt nu valse lucht.. Dat ding is van (dik) rubber gemaakt, maar moet nu vervangen worden. Iemand een idee wat dat onderdeel kost...
  11. Fazer-Ricky

    Hallo 454 freaks

    Hai Kawa 454 rijders! Ik ben nieuw op dit Forum, waarom? Omdat ik sinds kort een 454LTD heb aangeschaft. Een 86'er, met heeeeel veeeel werk er aan. Oftewel hij ligt nu helemaal uit elkaar, en ben onderdeel voor onderdeel aan het opknappen. Wat mankeert er zoal aan: Veel roest, verweerde...
Terug
Bovenaan Onderaan