Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. fokkefokkema

    Honda Foresight te koop

    Ik wil graag even misbruik maken van het Motorscooter-subforum om mijn te koop staande Honda Foresight onder de aandacht te brengen. [Motorscooter] Honda Foresight 250 (FES250) :+
  2. fokkefokkema

    [Motorscooter] Honda Foresight 250 (FES250)

    Te koop aangeboden in Eersel (10km van Eindhoven): Honda Foresight 250cc Bouwjaar: 2001 Momenteel 19.000 km and counting. hoog en breed windscherm (gemonteerd) origineel windscherm nog aanwezig koffer voor achterop met rugsteun (zie foto) originele boekjes 12 volt...
  3. fokkefokkema

    Suzuki Intruder 800 - 1993 - 29500km

    Te koop aangeboden in Eersel (10km van Eindhoven) Een nette Suzuki Intruder 800 Bouwjaar 1993 KM-stand: ca. 29500 Staat van onderhoud: normaal. Ik heb er weinig mee gereden in de anderhalf jaar dat ik hem heb, er is in die tijd geen beurt aan gedaan. De voor- en achterband zijn nog in...
  4. fokkefokkema

    Evolution Softshell vrijetijds jack maat XYL

    Ik heb het pas overgenomen van een forum-lid tegelijk met een motorjas en een broek maar ik vind deze jack iets te groot voor mij. Ikzelf ben 1.93m en ca. 87kg. Op 2 foto's draag ik de jas en kun je zien hoe groot hij ongeveer is. De jas is denk ik winddicht, waterdicht weet ik niet en...
  5. fokkefokkema

    Enthousiast begonnen maar achteraf spijt?

    Ik overweeg zelf om me een scooter aan te schaffen. De belangrijkste reden daarvoor is dat de autokosten me de keel uithangen. Ik kan het gerust betalen maar ik baal ervan dat de overheid en oliemaatschappijen alles maar duurder maken en ik er schijnbaar niets aan kan doen! Het idee is nu om...
  6. fokkefokkema

    [TK] Suzuki Intruder VS 800 GLP 1993 Rood

    Te koop aangeboden in Eersel (bij Eindhoven): Suzuki Intruder VS 800 GLP Bouwjaar: 1993 Kleur: rood metallic KM-stand: 16000 miles (=ca 25000km) Amerikaanse uitvoering. Accu is prima conditie evenals motor: starten - lopen. Gewoon een motor om gelijk mee weg te rijden. Tank zit...
Terug
Bovenaan Onderaan