Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bowler
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bowler

    Te koop: Revit PX2 combi leer maat 56

    Te koop omdat ik hem nooit aan heb: Revit PX 2 combi, broek en jas allebei maat 56. Jas heb ik jaren geleden op mf gekocht, broek een jaar geleden nieuw (hoort wel bij de jas). Pak ligt in Zwolle en is daar ook te passen. Vraagprijs: 150 euro
  2. Bowler

    Te koop: Garmin 350LM

    Te koop omdat ik een Tomtom heb gekocht: Goede Garmin 350LM met lifetime kaarten. De garmin is in goede werkende staat, met een klein puntje op het scherm. Alle originele toebehoren zijn er bij (zie foto). De laadkabel (deze gaat nog wel eens stuk) is onlangs nog vernieuwd en zou dus nog lang...
  3. Bowler

    Gezocht: Sleutelruimte/garage in omgeving Zwolle

    Hallo, ik ben op zoek naar een garage en sleutelruimte in de buurt van Zwolle. Ben specifiek naar een ruimte op zoek waar ik m'n motor(en) kan neerzetten en waar ik er ook aan kan werken. Weet iemand hier nog iets? Alvast bedankt, Timon
  4. Bowler

    Gezocht: voorvork Yamaha SR500 (type 2J4)

    Hallo, ik ben op zoek naar een complete voorvork, of alleen de poten, van een SR500. Het chroom moet in goede staat zijn, de rest maakt niet zoveel uit. Alvast bedankt! Bowler
  5. Bowler

    Kamer/Schuur opruiming

    Omdat het toch eens tijd was om m'n kamer en schuur op te ruimen is het volgende te koop: -Yamaha XS400 18 inch wiel met enkele remschijf -Suzuki GN400/DR400 carburateur -Kawasaki GPz550 carburateurs (volgens mij) -Tommaselli 35mm clip ons -Suzuki GS remklauwen en schijven Dit lijstje...
  6. Bowler

    Te koop: Stadler Gore-Tex textiel pak

    Te koop: Stadler textiel pak. Maten Jas: 62 Broek:61 Reden: Ik heb dit pak ongezien gekocht, maar hij is me toch te groot. Het is een goed pak, met gore-tex en (afritsbare) tuinbroek. Volgens een topic hier op m-f heeft de kmar er mee gereden. Het pak is in goede staat, jas lijkt z'n...
  7. Bowler

    Bowler's Suzuki GSX1100E '80 Classic SuperbikeRacer topic

    Na een hele tijd zitten meelezen en dromen over een eigen superbike hier dan eindelijk m’n topic. Zat te twijfelen tussen een GS1000 en een GSX1100. Allebei vette motoren die goed zijn om te bouwen voor de classic superbike racerij. Nadat ik m’n Honda VF750F al een tijdje te koop had staan eens...
  8. Bowler

    Te koop: Voorvork, voorwiel, achterbrug ZZR600

    Hallo, te koop van een Kawasaki ZZR600: -voorvork -kroonplaten -achterbrug -voorwiel zonder remschijven Prijs: TEAB mvg, Timon
  9. Bowler

    Te koop: CBR1000F Voorvork T.e.a.b

    Ola, te koop, goede voorvork voor een Honda CBR1000F, met nieuwe binnenveren. Prijs: TEAB mvg, Timon
  10. Bowler

    Ducati Paso 750 onderdelen

    Te koop van een Ducati Paso 750 uit 1990: Goed uitziende kabelboom, zie foto voor welke dingen er nog aan zitten (volgens mij alles, maar ben geen duc kenner) Voetstepjes in goede staat Passagiers stepjes in goede staat Contactslot met sleutel in nette staat Originele Öhlins...
  11. Bowler

    CB250RS Onderdelen op te halen voor een kratje bier

    Hallo, heb hier nog wat cb250rs onderdelen liggen die me in de weg liggen. Mogen worden opgehaald worden voor een kratje grolsch of een six-pack speciaal bier :) Oa: -Tank -Zijkapjes -Kontje -Remklauw De onderdelen liggen in Enschede. mvg, Timon
  12. Bowler

    Suzuki GT250 X7 o.i.d

    Hallo, ben op zoek naar een suzuki gt250 x7. Liefst een motor met wat werk eraan. Budget: rond de 500 euro? Is redelijk flexibel. Luchtgekoelde Yammie Rd250 mag ook. Ander leuk, licht dingetje? Bied maar aan :) Zoals: Yamaha RD350 Yamaha RD400 mvg, Timon
  13. Bowler

    Te koop: Moto Guzzi V35 Imola II met V65 blok

    Tot mijn grote spijt te koop aangeboden: Moto Guzzi V35 Imola II in goede staat. Er ligt een V65 blok in met 52 pk, dus trekt ook lekker op. Motor loopt heel erg mooi, bijna on-guzzi. Ziet er goed uit en rijdt goed. Km stand kan ik niet garanderen, maar hij loopt zo goed dat het best wel waar...
  14. Bowler

    Te koop: Honda NX250 '90

    Hallo, hierbij zet ik mijn Honda NX250 te koop. De Nx is in goede staat, ik heb onlangs een andere kappenset gekocht+km teller (er zit nu nog een mijlen teller op). Km teller moet er nog opgezet wordenBijna klaar. Banden zijn goed, ketting volgens mij ook. Voorrem moet nagekeken...
  15. Bowler

    Gezocht: XL500S 20 Kw frame

    Hallo allemaal :W Ik ben op zoek naar een frame van een Honda XL500S met 20 kw. Heb er zelf een met 24 kw, maar daar mag ik niet mee rijden ivm. licht rijbewijs.... Laat maar horen als je iets hebt :) mvg, Timon
  16. Bowler

    Te koop: Honda XL500S Project

    Hallo, ik ben bezig met het opknappen van een Honda XL500S. Nu kan ik hier zelf niet op rijden ivm. licht rijbewijs dus doe ik hem weer weg. De motor kan een opknap beurt gebruiken en ligt nu grotendeels uit elkaar. Het blok is goed. De rest van de onderdelen kunnen een schoonmaakbeurtje...
  17. Bowler

    Honda XL500S '81

    Hij kan eigenlijk op 2 plaatsen, maar ik vind het meer een brik dan een off-road :+ . Maar dat vonden de mensen met brikken niet :N :+ Heb sinds zondag een Honda XL500S in complete, maar trieste staat. Ik wilde al een tijd zo'n motor, en nu is hij er dus *O* Hij heeft...
  18. Bowler

    Kawasaki GPX250R 25Kw op uitdraai

    Hey allemaal, mijn nieuwe aanwinst nu al weer te koop '( Hij staat te koop omdat hij niet 25kw op kenteken is. Dit is iets wat ik perse wil. Hij komt uit '91. Zonet met de importeur gebeld, en hij is officieel 26,5 Kw. Op het kenteken staat geen vermogen en bij de...
  19. Bowler

    Geen vermogen bekend bij rdw, wat nu?

    Hey allemaal, Ik heb onlangs een Kawasaki GPX250R geruild voor m'n oude kawa. Nu kwam ik er vandaag achter dat er bij de rdw geen vermogen bekend is. Nu heeft de oude eigenaar wel een uitdraai laten maken. Nu mijn vraag, ben ik zo strafbaar? Omdat er geen vermogen opgegeven is. Ik ga...
  20. Bowler

    Bowler's Kawasaki GPX250R

    Hallo allemaal :) vandaag heb ik m'n z250c geruild voor een andere kawa, namelijk een GPX250R. De gpx heeft een tik in het blok, en daarom kon ik hem ruilen. Nu ga ik zelf opzoeken wat het probleem is en dit verhelpen. Vandaag dit topic :+ Zo is hij nu: Mvg...
  21. Bowler

    Te koop: Jawa 350 634-5 €425

    Hallo, ik heb hier 2 complete jawa's staan. Bij een van de jawa's is een kenteken bij de andere niet. Ik was van plan om met bepaalde onderdelen van degene zonder kenteken de andere goed te maken. Ik kwam er alleen achter dat er aan het frame van degene met kenteken is gelast. Er past dus...
  22. Bowler

    Jaren 70/80 Specials

    Vond op mp een Harris met 1000cc suzuki blok, en toen kwam ik erachter dat er geen algemeen topic is voor dit 'soort' motoren. Dus hier, voor alle rickmannen, harrissen en alle namen die nog voorbij komen. Aangezien er hier op het forum genoeg liefhebbers zijn. Harris
  23. Bowler

    Te koop: Accu: Saito B49 6

    Hallo, ik heb een accu besteld voor m'n jawa, heb hem gevuld met zuur en opgeladen. Toen kwam ik erachter dat hij niet paste. Niet slim, ik weet het. Ik kan zelf niets met deze accu, omdat ik er al weer een andere in heb hangen. Daarom gaat deze de verkoop in. De accu is...
  24. Bowler

    Jawa 350 type 634 uit 1977

    Hey, ik heb sinds donderdag een Jawa, het ultieme brik zeg maar :P . Heb er meteen een blok bij gekocht, en deze heb ik vanavond uit elkaar gehaald, alleen de krukas moet ik nog uit de rechter carter helft persen. Dit blok ziet er redelijk uit, maar ik gebruik hem alleen voor...
  25. Bowler

    Cross banden

    Hallo, ik heb een voor- en een achterband gekregen bij m'n motor. Deze banden mogen echter niet op de weg. Het zijn de volgende banden: -Bridgestone Motocross-7 2.75-21 -Trelleborg 5.00-17 Ze passen onder een Honda XL500R/S Doe maar een goed bod. mvg, Timon Dijkstra
Terug
Bovenaan Onderaan