Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Rijmend_Paard

    Remleidingen vervangen, krijg geen druk in systeem

    Ik heb zojuist de remleidingen van mijn thundercat vervangen en gelijk de remblokken. Ben begonnen met mijn remblokken eruit halen, toen de cups volledig naar binnen gedrukt. Remsysteem leeg laten lopen. Leidingen eraf gehaald. Nieuwe leidingen geplaatst, daarna de blokken in de remklauwen en...
  2. Rijmend_Paard

    bridgestone battlax bt45F

    Hallo Bij het bestellen van banden heb ik een vergissing gemaakt en per ongeluk 2 voorbanden besteld ipv voor en achterband. Het gaat om een bridgestone battlax bt45F maat en type: 110/80 17m/c 57v De dot code: pac0710. De band komt uit week 07 2010. Is dus nog een gloedje nieuwe...
  3. Rijmend_Paard

    Lekkende remzuiger loshalen + afgebroken nippel

    Hallo, De achterrem van een diversion 600 uit 1992 remde zo goed als niet meer. Dit wilden we gaan verhelpen. Bij het losdraaien van een van de nippels brak de nippel af. Hij steekt niet meer uit. Vraag 1: heeft iemand tips om het resterende stukje nippel eruit te halen zonder de klauw te...
  4. Rijmend_Paard

    Remschijf krom? pan european 1992

    Hallo, Vanavond haalde ik de remschijven los van een Pan European. Terwijl ik de bouten aan het losdraaien was hoorde ik een plop geluid en stond opeens de remschijf bol. Ik heb hem er nu weer opgezet en door het aandraaien ziet de schijf er weer recht uit, maar er zit wel een stroef punt in...
  5. Rijmend_Paard

    Nokkenas plaatsen (honda xl600r '83)

    Beste mensen, Ik ben bezig om het motorblok van de xl600r weer op te bouwen. Maar nu loop ik vast. IK heb het vliegwiel op de juiste positie gezet n.a.v. de merktekens. Op het nokkenas tandwiel zitten ook merktekens. Dus die kan ik ook op de juiste positie zetten, maar waar in mijn...
  6. Rijmend_Paard

    1 zuigerveer versleten

    Bij mijn honda xl600r opknap project is gebleken dat de bovenste zuigerveer versleten is. De tweede veer is nog in prima staat. Ik had gedacht om direct een setje nieuwe te kopen en ze te vervangen, maar ik ben enigzins geschrokken van de prijs voor een setje zuigerveren. 60 EURO!! En dat...
  7. Rijmend_Paard

    Gear spindle honda XL600R '83

    Hallo, Ik ben op zoek naar gear spindle (weet de nederlandse naam niet) voor een honda xl600r '83. Het gaat om de as met toebehoren waarop de schakelpook bevestigd is. Ik ben ook op zoek naar het schakelpookje zelf. Bedankt.
  8. Rijmend_Paard

    Cilinder bout afgebroken in blok honda xl600r

    Goede avond allemaal. Ik ben een Honda XL600R uit 1983 aan het opknappen. Hij schakelde niet meer. Tijdens het open maken van het blok is 1 van de bouten afgebroken waarmee de cilinder vast zit. De bout steekt niet meer uit. We hebben geprobeert om hem uit te boren. Helaas is dit niet gelukt...
  9. Rijmend_Paard

    Motor vakantie Zweden 2009

    Hallo, Ik wil samen met een vriend met de motor op vakantie gaan naar Zweden in 2009. Zo om en nabij de maand juli. We zullen ongeveer 2 weken gaan. Vooralsnog is het de bedoeling dat we met de tent gaan. We hebben beiden een sportieve motor, die vriend heeft een kawasaki zx6r uit 96 en...
  10. Rijmend_Paard

    Achterbrug vervangen Pan European 1992

    Hallo, De achterbrug van de pan european is doorgerot. Nu vraag ik mij af of dit zelf te vervangen is en hoeveel werk daarbij komt kijken. De achterbrug is bij de dwarsbalk doorgerot. Als het erg veel werk is, weet iemand een goed adres om het te laten doen. En aan wat voor bedrag moet ik...
  11. Rijmend_Paard

    Motor kopen, verzekerings vraagstuk

    Goede morgen allemaal, Afgelopen vrijdag ben ik geslaagd voor A! Nu heb ik een erg interessante koop gevonden. Een Yamaha Thundercat. Ik heb direct contact opgenomen. Nu ga ik woensdag avond bij de motor kijken. Ik begon over het maken van een proefrit voordat ik definitief tot koop over...
  12. Rijmend_Paard

    nieuw

    Hallo allemaal Ik heb dit forum al een tijdje geleden ontdekt staat een hoop handige informatie op moet ik zeggen. Maar aangezien ik binnenkort (7 mei) ook actief ga motorrijden, ga beginnen met lessen, heb ik mij hier geregistreerd. Als iemand nog handige tips heeft voor een beginnend...
Terug
Bovenaan Onderaan