Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Purple Haze
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Purple Haze

    Te Koop Alpinestars Sp1 overall in de maat 52

    Te koop mijn overall in de maat 52. Het pak is niet verkleurd of beschadigd en gaat weg omdat ik hem nooit meer aan heb. Ikzelf ben 1.93 en weeg 100kg. Het pak zat het lekkerst toen ik nog 10 kilo lichter was |( . Vraagprijs is 270 250 230.
  2. Purple Haze

    Show je poetsspullen

    Kon geen topic vinden over poets zooi dus bij deze. Ik zelf gebruik spullen van smartwax en hoop binnekort te kunnen uitbreiden met wax van chemical guys. Ik hoop dat er mensen zijn die deze passie delen. Gr
  3. Purple Haze

    Te koop standaard Xjr 1300 stuur

    Ik bied mijn stuur te koop aan omdat ik ben overgestapt naar een superbike stuur. Het stuurtje heeft wel wat kleine plekjes. De diameter is 22mm en komt van een Yamaha xjr 1300 af. Mag weg T.e.a.b Mvg
  4. Purple Haze

    Te koop Kawasaki Zx6r 1998

    Hierbij bied ik de motor van mijn zus aan. De motor is 3 jaar in haar bezit geweest en gaat weg omdat er een kleine is gekomen. Deze Kawasaki ZX6R heeft een meegespoten undertray (groen) met geïntegreerde knipperlichten. De knipperlichten voor zijn vervangen door 'muizenoortjes'...
  5. Purple Haze

    Te Koop zwarte Alpinestars Gp plus handschoenen

    Hierbij bied ik mijn Alpinestars handschoenen aan. De handschoenen zijn ongeveer 3 jaar oud. De reden van verkoop is dat ze alleen maar in de kast liggen. De maat is Large. Vraagprijs is 50 euro. Mvg Johan
  6. Purple Haze

    Te koop Leren MQP jas

    Ik verkoop het jasje omdat hij gewoon te klein is. De jas is een maat 50. Ben zelf 1.93 en 86kg. De jas is ongeveer 4 jaar oud maar heeft geen beschadigingen. prijs is 75 65 euro. Mvg Johan
  7. Purple Haze

    Arai Chaser Camouflage red te koop

    Te koop een Arai Chaser Camouflage in de kleur rood. Bij de helm zitten 3 vizieren in de kleuren dark smoke, irridium zilver (Met een kras |( ) en het standaard vizier. Ook zit er een neus stuk los bij. De helm heeft helaas een krasje in het kinstuk. Zelf heb ik de helm 2 jaar en de reden...
  8. Purple Haze

    Te koop sv 650 spul

    Hey mensen hier bied ik wat Suzuki spul aan. De reden van verkoop is dat ik nu een Yamaha heb :Y . ik heb nog liggen * Haynes manuel voor een Suzuki sv650s van 99 tot 2002 €20 * Standaard sv650s uitlaat van 99 tot 2002 (met linkpijp) €45 * tankpad set van Suzuki €10 Groet Johan...
  9. Purple Haze

    Te Koop 2000 Sv650s

    Hierbij bied ik mijn Suzuki Sv650s aan. De motor komt uit 2000 en heeft zo'n 67 000 km gelopen. De optie's zijn o.a. Hotbodies undertail Xenon 8000 K Rizoma stuurgewichten Rizoma handvaten Andere spiegels (pasgemaakt) Open clutchcover Pazzo hendels goud/zwart Puig dark smoke ruitje...
  10. Purple Haze

    Te koop Kawasaki Zx6r 636 2004

    Te koop een blauwe Kawasaki zx6r uit 2004. De motor heeft een paar extra's. onder andere: Akrapovic carbon einddemper + mdi uitlaat beugel : Blauwe rimstriping : Monoseat kap in kleur (kawasaki) : Smoke kuipruit (kawasaki)...
  11. Purple Haze

    John Hopkins

    Voor al u John Hopkins wheelies stoppie's slide's en whatever. ( als iemand ze heeft :P )
  12. Purple Haze

    Vetste Actie Pic

    Hey mensen een leuke topic om je meest vette actie foto neer te kwakken Wheelie's burnouts Kneedown alles mag. Heb zelf nog geen foto's maar die komen nog Ciao.
  13. Purple Haze

    Hey gasten

    Allo mensen ik ben johan heb sinds kort een Sv650 maar ken niet rijden want heb m'n vinger gebroken dus daarom effe aangemeld bij MF. Als et goed is is er een plaatje van m'n bike te vinden. Laat effe weten wat je er van vind. De mazzel
Terug
Bovenaan Onderaan