Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: nickname?
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. N

    Circuitkuip zx10r 04/05

    Te koop. Complete circuitkuip voor een zx10r 04/05. Topkuip, ruitje, voorspatbord, kont,zitje , undertail, bellypan Incl snelsluiters. Kuip is ongespoten. Heb er 2 circuitdagen mee gereden. Vraagprijs €300 of een goed bod. Je mag bellen, appen. ... 0648501735 Groeten Chris
  2. N

    zx10r 04/05 circuitkuip

    Te koop ciruitkuip voor een zx10r 04/05 topkuip incl ruitje onderkuip kont incl zitje en undertail voorspatbord incl snelsluiters kuip is ongespoten en slechts 2 dagen gebruikt vraagprijs 300 euro of een goed bod je mag me bellen of appen 06 485 017 35
  3. N

    superbike ombouw zx10r 04/05

    Beste m Ff ers! Ik ben op zoek naar superbike ombouw voor m'n zx10r van. Wie kan er mij helpen aan 2handse set? Groeten Christophe
  4. N

    zx10r 04 achtervelg met deukje

    Heb met mn achtervelg een stoeprandje gekust. Deze velg bied ik nu te koop aan, ik 'krijg' van de verzekering een nieuwe. De velg heeft alleen het deukje en is verder in goeie staat. Hij zou volgens de lokale dealer te repareren zijn. Per 18 augustus beschikbaar. Vraagprijs: 125 euro
  5. N

    zx10r 04 duozit

    Hallo, Ben op zoek naar het frame van de duozit of het frame van het afdekkapje. Mag ook het complete zadel van de duozit zijn, wil alleen het frame gebruiken. Het zadel of afdekkapje hoeft niet helemaal gaaf te zijn!! Na een tijdje gezocht te hebben op marktplaats motorsloperijen enz...
  6. N

    Leo Vince zx10r en Agv ti tech

    Leo vince Slip On Factory Oval Racing van Titanium Heb er nog geen 3000 km meegereden en er zit geen krasje op. Mooi geluid! Orgineele foto s kan ik meelen. Vraagprijs 275 euro Agv ti tech Heeft al s op t forum gestaan maar niemand wou m hebben!!??? Incl spiegelend en orgineel...
  7. N

    Agv ti tech

    Agv ti tech te koop Slechts 1x gedragen! Helm is te klein of mn oren te groot. Maat l Volledig krasvrij! Heb er 490 euro voor betaald dit hoef ik er niet voor terug maar kom niet aan met 150 euro ofzo. Mail me maar. Helaas lukt t me niet om fotos er bij te zetten. Ze zijn als...
  8. N

    uitlaten monster

    Te koop hoge uitlaten monster 800 2003 ze zijn van performance en zitten hitteschildjes op met racegaas licht schade onderkant bocht links circa 25000 km meegereden fotos kan ik mailen vraagprijs 350
Terug
Bovenaan Onderaan