Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. P

    BMW Concept E

    Dit vond ik op Scooter Station, een sensatie dacht ik inzake technique en styling
  2. P

    Kymco Myroad 700i

    Weet iemand welke motor daar in huist? Ik dacht aan de Honda 680 die ook in de Transalp zit, of is het een Rotax welke ok BMW gebruikt?
  3. P

    Te koop: Yamaha T-max 2008-9

    Verkocht! :)
  4. P

    Yamaha T-Max 2012

    De geruchten molen komt stilaan op gang en het Franse "ScooterStation" heeft uit 'goede' bron vernomen dat een T-Max versie in 2012 wel eens over 3 of zelfs 4 wielen zou kunnen beschikken.De reeds gepubliceerde driewieler is uiteraard gefotoshopt , want het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat het...
  5. P

    Belgische fiscaliteit - welke boekhouder weet de weg?

    Zoals de meeste Belgische forumgebruikers wel weten is een motorfiets fiscaal aftrekbaar,maar nu meer en meer mensen ook scooters kopen als woon-werk vehikel treedt de fiscus strenger op,niet enkel bij mij maar ook bij andere motorrijders op het werk stelde ik vast dat velen aan de klaagmuur...
  6. P

    KTM SC-Duke

    Wat vinden jullie hier van?:-)
  7. P

    Rukka

    Dit befaamde Finse merk is niet enkel bekend vanwege de kwaliteit maar vooral vanwege de astronomisch hoge prijzen.Zijn hier mensen met ervaring betreffende dit merk en is het sop de kool waard? De prijzen kunnen ook verband houden met het feit dat Rukka niet in Azie laat produceren waar mensen...
  8. P

    Motorrijden met rugklachten

    In 1995 ben ik wegen dubbele hernia geopereerd. Tot voor een jaar bleef mijn toestand stabiel. Nu heb ik weer klachten en zijn er weer twee discussen beschadigd. Mijn dokter prefereert uiteraard een conservatieve aanpak om dit probleem op te lossen. Injecties met cortizone en kini-therapy zouden...
  9. P

    yamaha majesty 400

    Over deze scooter wordt opvallend weinig bericht.Vandaar dat ik hier graag het initiatief neem om hier een topic over te starten.Het is ook een scoot die op mijn verlanglijstje staat,alleen de lage zithoogte schrikt me wat af.Voor de rest bevalt ie prima.Ik vind hem ranker dan de Burgmannen,en...
Terug
Bovenaan Onderaan