Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Waldolala
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Waldolala

    BT010, BT012 of 012SS?

    Soon nieuw bandje nodig voor m'n CBRretje 600. Begrijp al uit de verschillende bandenpraat dat de bridgestone BT010/012/012SS rules. Welke band is de betere keuze? weet iemand het verschil tussen de 012 en de 012SS?
  2. Waldolala

    vervangen kettingspanner cbr600

    Heeft iemand ervaring met het vervangen van de kettingspanner ve cbr600f4? Zit er over te denken om 'm zelf te vervangen als het niet een te complexe oparatie is. Waar zit dat ding en hoe gemakelijk kom je erbij? Of toch beter de prof inschakelen?
  3. Waldolala

    tikje in blok

    Help! heb ik sinds een dag of 2 een tikje in mijn blok (CBR600F4, bijna 20.000 km). Als'ie koud is geen bijgeluiden, maar als een stukje gereden zit er ineens een tikje in. Niet zo hard, je hoort het vooral bij stationair. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? klep? aandrijfketting in blok...
  4. Waldolala

    vermogenverschil

    Heb een cbr van 2000 uit Duitsland gekocht. Hemel te rijk :] Nu, als ik de specs zie is het vermogen 81kw/110pk. Echter volgens de Fahrzeugbrief zou dit 78kw zijn. Meten die duitsers anders of nemen ze de moeite om 3kw af te voeren? Is niet die Duitse verzekeringsgrens, want die ligt op...
  5. Waldolala

    even voorstellen

    Hi there, dus nieuw op forum, motor ook (voor mij). cbr uit 2000. vanaf morgen pas rijden, want nog invoeren. alvast bedankt voor reacties op mijn technische vraaag (nou ja, technisch..., je geloofd het niet, wist niet eens zeker welke benzine...) fototje eigen motor komt er nog aan, is er...
  6. Waldolala

    welke brandsstof eigenlijk

    mooi verhaal, heb een cbr600f4. heb 'm net, pas morgen op kenteken dus nog (bijna) niet mee gereden > geen boekje en... nog niet getankt... nu komt het; welke brandstof eigenlijk? Euro95 toch :? en weet iemand misschien waar je een boekje vandaan kan halen, hardcopy, of nog beter, online?
Terug
Bovenaan Onderaan