Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Roelus
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Roelus

    Ontluchting tank kapot (ZX-6R '95)

    Hallo, Het ontluchtingspijpje in mijn tank is kapot. Hij is helemaal onderaan compleet afgebroken, benzine loopt er rechtstreeks uit.. Hoe kan ik dit zelf/laten reparen??? Gr Roel
  2. Roelus

    Goede Kawasaki ZX-6R '95 25kw

    Bij deze te koop aangeboden: Kawasaki ZX-6R '95 - 25kw op kenteken en papieren - Nieuwe knipperlichten voor - Nieuwe blokolie - KM-stand 57839 km - Michelin Pilot power 2CT, alleen dit seizoen mee gereden (±4000km) - Slijtage delen zijn in goede staat - Bos uitlaat Motor start...
  3. Roelus

    Benzine lek uit slang van tank! Kawa ZX-6R '95

    Hallo, Sinds 2 weken lekt mijn motor benzine uit een slangetje die rechtstreeks vanaf mijn tank doorloopt naar onderen. Standaard komt er om de 10/20 seconden een drup benzine uitvallen. -Ook als het slangetje eraf is lekt hij uit het tuutje. -Kraan dicht helpt niet. -Tankdop open ook...
  4. Roelus

    RoelHonda mag zich officieel melden bij de collega's

    Hey mede-MF'ers, Al flinke tijd actief op dit forum maar nooit echt voorgesteld. Ben vorige week maandag geslaagd voor me AVD. Heb met 4xanderhalf uur AVB en 8xanderhalfuur AVD me rijbewijs behaald. Ben 18 jaar, toevallig vandaag ook geslaagd voor me koekblikexamen(2de keer) Me...
  5. Roelus

    Beëindiging hobby: Honda CRF250 '07. Motoraanhanger en meer!

    http://link.marktplaats.nl/291602918 Wegens beëindiging hobby te koop aangeboden: -Honda CRF250 '07 Mooie originele motor in goede staat. Slijtagedelen zijn goed. Z.g.a.n. Schoepenband. Loopt mooi en rijd goed. €3000,- -Dubbelasser motoraanhanger In 2007 aangeschaft zonder steun...
  6. Roelus

    Advies Aankoop GS500 1980

    Hallo, Ik heb een Suzuki GS500 te koop zien staan van 1980. Deze motor heeft er bijna 95000 km's op zitten en is door de laatste eigenaar weinig bereden (6 jaar ±700 km). Kort daarvoor was de motor nagekeken en kleine dingen vervangen als olie, achterband, bougies e.d. Hier de link...
  7. Roelus

    Suzuki RMZ450 '06. Mooie en goede crossmotor

    http://link.marktplaats.nl/248307784 Deze motor bied ik aan voor een vriend van me. Staat tevens te koop bij jtxracing.nl Hele mooie en goede motor, gaat weg ivm 18 jaar en autorijden. Gr RoelHonda. Gelieve reageren via marktplaats. http://link.marktplaats.nl/248307784
  8. Roelus

    Valse lucht (brommer gerelateerd!!)

    Hey, Heb wat problemen met mijn dagelijks vervoer. Volgende dingen zijn er nieuw opgekomen: 75cc cillinder, 21mm carburateur, spruitstuk, carbon membraanklepjes, snelle uitlaat enz. Probleem nu is dat hij valse lucht aanzuigt op de aansluiting van de (nieuwe) carburateur naar het...
  9. Roelus

    CRF250 of RMZ250?

    Hey, aangezien ik een 250 4takt ga aanschaffen wil ik graag wat meer info over de CRF250 en de RMZ 250, bouwjaren 07/08. Wat zijn de grote verschillen tussen de 2? Waar blinken ze in uit? (vermogen/sturen e.d.) Ik maak een stap van 250 2takt naar 250 4takt. Ben redelijk ervaren. Gr Roel
  10. Roelus

    Suzuki RM250 '06, Volledig gereviseerd Z.G.A.N

    Te koop aangeboden: Nette originele Suzuki RM250 '06. Blok is gereviseerd door JTX Racing te Cuijk. Motor in Juni '08 gekocht bij jtx. Mag nou weg voor een 250 4takt. Laat me weten als je interesse hebt: roel_derks92@hotmail.com of bel naar 0657372234 Foto: ImageShack - Best place...
  11. Roelus

    Manual RM250 '06 gezocht!

    Hey, Ik heb vandaag me rm250 kapot gereden en ben nou op zoek naar een goede manual waarin goed beschreven staat hoe ik mijn blok moet splitsen!
  12. Roelus

    Kosten uitdeuken Uitlaat RM250

    Hey, Ik heb bij een vriend tijdens vervoer in een paardentrailer met mijn achterbrug in zijn uitlaat geramt. Het is iig een zéér grote deuk(zonder knik). Wat zijn de kosten om dit uit te láten uitdeuken? Het gaat om een Suzuki rm250 crossmotor, de deuk zit precies in het grote gedeelte...
  13. Roelus

    Kosten laten uitdeuken van Uitlaat RM250

    Hey, Ik heb bij een vriend tijdens vervoerin een paardentrailer met mijn achterbrug in zijn uitlaat geramt. Het is iig een zéér grote deuk(zonder knik). Wat zijn de kosten om dit uit te láten uitdeuken? Het gaat om een Suzuki rm250 crossmotor, de deuk zit precies in het grote gedeelte van...
  14. Roelus

    Verdacht van diefstal of Heling

    hey, Een vriend van me is de afgelopen week opgepakt door de politie omdat ze hem verdenken van heling of diefstal van een crf die hij een tijdje terug particulier gekocht had voor 4000 euro. Nu wordt zijn motor waar net al zijn geld inzat in beslag genomen door de politie en ziet daar...
  15. Roelus

    125 2-takt of 250 4-takt

    Hey, Ik zit met de volgende keuze, mijn oude motor is verkocht en ik wil nou een nieuwere halen en ik zit met de keuze tussen een 125 2takt en 250 4takt. Mijn oude motor was een Honda cr250 '91 getuned. Wat zijn nou de voordelen en de nadelen ten opzichte van 2-takt en 4-takt? Volgens...
  16. Roelus

    Suzuki rm125 '03 aanschaf

    Net de Honda CR250 '91 verkocht voor een heel mooi bedrag dus word het tijd om voor een suzuki rm125 '03 te gaan. Ik koop hem over van een vriend. maar nou even wat vragen, De motor is in 2005 in gebruik genomen door de vorige eigenaar. Sinds Nov. 2006 heeft die vriend hem overgekocht om...
  17. Roelus

    Honda CR250 '91. I.z.g.st!

    Honda CR250 uit '91. Motorisch 100% Slijtage delen 100% Ketting en tandwielen 80% (Stalen tandwielen en o ring ketting, rij er al een tijd mee maar nog geen echt spoor van slijtage, goed onderhouden en ingevet) Banden net nieuw, zuiger net nieuw, Lagers Prolink vervangen, remblokkies...
  18. Roelus

    125, of toch bij 250 blijven

    Ej.. Mijn motor is weer helemaal op en top, cr250 (getuned) van '91. Maarja.. ik zit nou ondertussen wel te kijken naar wat nieuwere motoren ed. Maar wat is nou aan te raden; een 125 of een 250? Ga uit van ong. 1100 van deze motor, en 1000 voor de brommert. Dat maakt 2100 euro. Op welk...
  19. Roelus

    Kop lekt nog steeds na vervangen zuiger cr250 '91

    heuj.. 't werd weereens tijd om de zuiger van mijn honda te vervangen.. na eerste montage bleek de kop kvs te lekken tussen de koppakking. Nou had ik hem weggebracht naar jtx en voor 70 euro laten vlakken en nieuwe pakking en boutjes enzo.. Nou net de motor weer helemaal in mekaar, aankicken...
  20. Roelus

    Voetpakking cr250 verwijderen, tips?

    Heeft iemand tips voor mij om mijn voetpakking van een Honda cr250 '91 te verwijderen? 't scheurt alleen maar af en valt er niet af te krijgen.. Alvast bedankt
  21. Roelus

    Rode tank opschuren

    Ik vroeg me af of ik mijn tank van mijn hondacr250 '91 zou kunnen opschuren omdat het rode verkleurt is. Ik heb nieuwe handkappen en voorspatbord gekocht en nou ziet de rest er niet echt uit. Lukt dit ook met mijn rode tank? alvast bedankt.
  22. Roelus

    Informatie gezocht over Suzuki rm250 bj rond 95

    Ik ben mijn Cr250 '91 aan het verkopen omdat mij de stuurkwaliteiten e.d. te slecht zijn(voor mij). Heb op een ktm250 '99 gereden en dat ging super! Nou wil ik dus een nieuwere aanschaffen. Honda weet ik inmiddels wel waar ik moet zijn maar hoe zit het met de suzuki's 250 van jaren '90? Ik...
  23. Roelus

    Beste aankoop van elk bouwjaar vanaf '94 ??(crossmotor)

    Hoi, Wat ik nou weleens wil weten is wat de beste aankoop is van welk bouwjaar. Bijv. In '96 was de laatste Honda cr250 met stalen frame, daarna kwam aluminium wat veel slechter was, dus welk merk sprong er in '97 uit. Welke was in '98 een van de betere, etc etc. Graag zoveel mogelijk...
  24. Roelus

    Motor kopen, Wat kan ik controleren en wat niet

    Hallo, Een vriend van me wil een crossmotor gaan kopen. Aangezien wij eigenlijk alleen maar wat letten op de compressie, banden en tandwielen enzo wil ik graag weten wat je nog meer kan controleren tijdens de koop. Ik heb al gehoord dat je de speling van ..??iets??.. kan controleren door...
  25. Roelus

    Mensen met veel kennis van Honda cr250 jrn 92 tot 99!

    Hallo, Ik ben op het moment in bezit van een honda cr250 '91. Ben er altijd wel tevreden mee geweest totdat ik op een ktm250 uit '99 reed. Alles, echt alles was gewoon veel beter en fijner, Stukken waar mijn motor problemen had om goed doorheen te komen ging ik met de ktm zo doorheen...
Terug
Bovenaan Onderaan