Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mento
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Honda Cb-1

    Mijn trouwe cb-1 gaat dan toch de deur uit, het is mijn woon_werk motor geweest, maar ik wil toch een wat hogere fiets dus deze kan de deur uit. Honda cb1 uit 1991 62000 mls op de teller nieuwe achterband (pilot road 2) Voorband 90% (bt45) Fireblade achtershock stalen remleiding voor...
  2. M

    rvs+staal lassen hoe?

    Hallo ik heb effe een vraag, ben bezig om een ander uitlaatje onder mijn cb-1 te meubelen, zoals jullie weten is deze in 1 geheel. Nu had ik nog een rvs bocht liggen, en die pas gemaakt tot ik me af ging vragen of het wel mogelijk was om rvs op staal te lassen. Ik ben zelf in het bezit van een...
  3. M

    Uitlaat demper fireblade 929/954rr

    Mooie open carbon demper zonder e-keur en geen db killer. Deze demper geeft een mooi zwaar en donker geluid, maar vooral ook hard }) Kortom een demper waar de gemiddelde nordic walking/geitenwollensokken figuren niet blij van worden :P Vraagprijs150 euries
  4. M

    Speling op kettingschakel

    Hallo ik had al een tijdje last van een strakke schakel in mn ketting, en met name de klinkschakel. Heb nu dus het wiel eruit en de schakel weer soepel gekregen met een wat kruipolie. Er kwam el een hoop bruine drap uit maar nu loopt ie weer soepel. Alleen nu komt het probleem als ik de...
  5. M

    Klepdeksel pakking

    Hallo ik heb even een vraag ik heb mijn honda firblade 2 maanden geleden een beurt laten geven, toen zijn de kleppen ook gesteld. Een week daarna knalde mn klepdeksel pakking eruit, een hoop olie over het blok. Is weer netjes gemaakt door de monteur op hun kosten. Maar nou knalde hij er...
  6. M

    onderdelen honda cb-1

    Hallo ik ben van plan om een cb-1 te gaan kopen als pekelfiets, maar nu vraag ik mij af omdat de cb-1 hier nooit is uitgebracht of er wel onderdelen voor te bestellen zijn zonder dat ik ze uit de us en a moet gaan halen. mento
  7. M

    garantie op onderhouds beurt

    Hallo ik ongeveer anderhalve week geleden mijn motor een beurt laten geven bij een bekende motorzaak. Toen zijn o.a de kleppen gesteld en de nokkas spanner vervangen, kosten 500 eurie. Nu heb ik er ongeveer 300 km mee gereden en vandaag gebeurde het volgende, ik reed met een gangetje van 100...
  8. M

    plakkende koppeling 929rr

    Hallo als ik mijn motor op een bok zet en start, zet m in zn 1 dan blijft het wiel draaien ook als ik mn koppelingshendel inknijp. Heb de kabel al goed gezet, heb er goede olie in (Bel Ray 10w40)dus dat kan het niet zijn lijkt me. Valt me wel op de laatste tij dat met schakelen van 1 naar 2...
  9. M

    waarop letten aankoop ducati 900 monster

    Hallo een vriend van mij is van plan om een ducati monster 900 uit 96 te kopen. hij wil deze particulier kopen, mijn vraag is omdat ik totaal geen verstand van ducati heb waar op te letten, en wat zijn de bekende kwaaltjes. Hij heefd 37000 gelopen alvast bedankt voor de reacties :) :) :)
  10. M

    Losse bougie

    Hallo reed gisteren op de snelweg, en met een gangetje van 150 ineens een klap mn motor hield in en een hoop herrie. Ik naar de vluchtstrook effe gekeken was niks te zien. Vandaag effe aan het sleutelen geweest was er een bougie helemaal uit getrild, en een andere zat los. Heb ze weer vast...
  11. M

    duo seat cover fireblade 2000

    Hallo ik zoek een seat cover voor mn 929rr fireblade uit 2000 liefst een witte, maar andere kleur kan ook m.v.g mento
  12. M

    ook nieuw hier

    Hallo ben nieuw hiero heb wel vaak forum gecheckt maar had geen login naam. Spreek jullie nog wel mzzls
Terug
Bovenaan Onderaan