Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Eric de Graaf

    Kawasaki VN1500 met veel km's doen of niet

    Na enige tijd alweer geen motor te hebben gehad ben ik dan toch weer in de race voor een dikke cruiser. Ik heb in het verleden met heel veel plezier op een Kawasaki VN1500 gereden en wil eigenlijk weer zoiets. Nu ben ik de volgende tegen gekomen VN1500 classic . Op slag verliefd maar stiekem...
  2. Eric de Graaf

    Na bijna twee jaar weer op de motor…

    Na een wijziging in de gezinssituatie moest de motor eruit, uiteraard spijt tot over mijn oren. Mijn laatste motor was een mooie soepele cruiser XV 1900, dikke machine een wat reed dat soepel. Na eigenlijk wederom op zoek te zijn naar een cruiser liep ik zomaar ineens tegen een Kawasaki 1400GTR...
  3. Eric de Graaf

    Hulp gezocht bij installeren power commander

    Zeer binnenkort komt de nieuwe uitlaat voor mijn XV1900 binnen, tevens zit er een powercommander V bij. Het monteren van de hardware zal nog wel gaan lukken, maar ik heb begrepen dat de maping aangepast moet worden. De uitlaat is een Propipe van Vance en Hines. Wie kan mij hierbij helpen, of...
  4. Eric de Graaf

    Mijn nieuwe aankoop Yamaha XV1900

    Ik ben in alle Staten, niet verwacht maar bod geaccepteerd. Zaterdag ga ik hem halen, ik kan niet wachten. een hele mooie Yamaha XV1900, dikke buffel, veel koppel en rijd heerlijk.
  5. Eric de Graaf

    Aankoop tips gevraagd

    Hallo allen, Na een tijdje terug van mijn Kawasaki vn1600 te zijn afgestapt, blijft het toch jeuken. Ik ben dus weer op zoek. De voorkeur gaat uit naar een soortgelijke motor, maar er zit twijfel, 1100, 1300, 1500 of weer een mooie 1600. Tevens heb ik een vn2000 voorbij zien komen. De afweging...
  6. Eric de Graaf

    Gezocht bestuurder rugsteun Kawasaki VN1600 classic

    Zoals de titel al aangeeft, ben ik op zoek naar een betaalbare rugsteun voor de bestuurder. Het gaat om een Kawasaki vn 1600 classic. Mocht iemand er één hebben liggen dan hoor ik dat graag. Maar mocht er iemand zijn die een link naar een site heeft dan ben ik ook geholpen. Kan ze gewoon niet...
  7. Eric de Graaf

    beugels achterzijde voor vn 1600

    Hallo, Uiteraard blijf ik op zoek naar allemaal mooie dingen voor mijn nieuwe Kawasaki. Is het mogelijk om de beugels aan de achterzijde (zie foto) van een classic tourer op mijn classic te monteren. Of weet iemand een aftermarket setje voor mijn motor (ik kan het lastig vinden).
  8. Eric de Graaf

    Waar vind ik koffers voor Kawasaki VN1600 classic

    Hallo allen, Onlangs de eigenaar geworden van een prachtige en zeer ontspannen Kawasaki vn 1600 classic. De koffers die er nu op zitten zijn iets klein maar ook bijtijds aan vervanging toe. Ik ben erg gecharmeerd van de koffers op de 1600 classic tourer ( kunststof koffers). Mijn vraag is...
  9. Eric de Graaf

    Advies gevraagd

    Hallo allen, Ondertussen ben ik al weer twee jaar in het bezit van een hele mooie Aprilia Caponord ETV 1000. Ik heb van de week een aanbieding gehad om mijn Capo om te ruilen voor een Triumph Trophy 1200. De Trophy is een jaartje ouder, maar verder in een prima staat, net als mijn Capo. Na...
  10. Eric de Graaf

    Waar is mijn kaart gebleven Rider v1???

    Hallo allen, Ik heb sinds kort een Rider v1 overgenomen. Op deze Rider zat een Benelux kaartje, maar ik wilde graag een Europese kaart. Het toestel op de pc aangesloten TomTom home aangeslingerd en het apparaat even geüpdatet en er vervolgens via TomTom home een nieuwe kaart aangeschaft...
  11. Eric de Graaf

    Te koop paddockstand 2 types

    Te koop aangeboden 2x paddockstand. Graag een goed bod op beide of een enkele. Groeten Eric
  12. Eric de Graaf

    Te koop nieuwe sidi regenoveral maat XL

    Ik bied aan een geheel nieuwe en nooit gedragen Sidi regenoverall. De Sidi aqua 2, mooi oranje dus opvallen op de motor ga je zeker doen. Maat is XL. Nieuwprijs is € 69,- Mijn vraagprijs is €35,- Groeten Eric
  13. Eric de Graaf

    Te koop nieuwe Nolan X lite 551

    Ik bied aan een nieuwe nooit gedragen X-lite 551. De nieuwste X-Lite 551 voor off-road en street gebruik. Prachtige helm van fiber composiet. Met ingebouwd zonnevizier. N-Com voorbereid. Met Pinlock anti condens vizier. Klep is demontabel, zodat de helm ook als normale integraalhelm kan...
  14. Eric de Graaf

    Middenbok Aprilia Caponord, handkappen Aprilia Caponord

    Voor mijn Aprilia Caponord ben ik op zoek naar een middenbok, compleet met toebehoren. Dus als er iemand is die nog een set heeft liggen, dan hou ik me aanbevolen. Ook zoek ik handkappen voor mijn Capo, mogen ook handkappen voor een BMW 1100/1150 GS zijn. Ik hoor het graag. Groeten Eric
  15. Eric de Graaf

    Te koop givi monolock koffertje

    Tegen elk aannemelijk bod bied ik aan een Givi monolock koffertje incl grondplaat en bevestigings materiaal. Groeten Eric
  16. Eric de Graaf

    Gezocht givi zijkofferrek monokey voor Aprilia Caponord

    Hallo allemaal, Ondertussen een mooie set koffers voor mijn Capo kunnen aanschaffen, maar nu ben ik nog op zoek naar een Frame van Givi voor mijn zijkoffers. Het betreft een monokey systeem. De prijs komen we vast wel uit. Graag alles aanbieden, gekrast verroest maakt niet uit.. de spuit...
  17. Eric de Graaf

    Tips voor een Varadero of iets anders

    Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een knappe Varadero.. Niet te duur en redelijk compleet. Ik ga mijn vrouw weer meenemen op de motor, en daar is mijn huidige motor niet echt geschikt voor (Triumph Daytona 955i centennial edition). Nou heb ik een aardige gezien (denk ik) maar voordat...
  18. Eric de Graaf

    compleet nieuw motorpak Dames (leer)

    Ik dacht mijn vrouw te verassen met een mooi nieuw pakket motorkleding. Dus ik deed een bod op een aantal kavels bij Zaanstad motoren. Dolblij dat ik de hoogste bieder was en een mooi pakket voor de vrouw gescoord (dacht ik). Maten schatten blijkt niet mijn sterkste kant te zijn en de...
  19. Eric de Graaf

    Te koop mooie Yamaha XJ900 (1993)

    Ik bied te koop aan een nette XJ900. Met cardan, dus weinig tot geen onderhoud. De motor heeft 73000 km gelopen en is uit 1993, er is onlangs een nieuwe accu ingekomen, de olie is ververst en er zit een nieuw olie filter in. Banden zijn beide Bridgestone Battlax en zijn 80% , dus voorlopig...
  20. Eric de Graaf

    is dit om te bouwen: XJ900

    Hallo allen, Ik heb door een samenloop van omstandig heden, naast mijnTriumph Daytona 1200 nu ineens een yamaha xj900 uit 1993 gekregen (schoonvader stopt met rijden). Ik ben al een tijd op zoek naar een knappe donor motor om er een caferacer van te bouwen. Nu was eerlijk gezegd de...
  21. Eric de Graaf

    Ik heb een nieuwe....

    Nou na een Daf YA 126 avontuurtje... had ik toch weer de behoefte aan een motor. Dus van het weekend een mooie motor gescoord... Een hele mooie Aprilia Caponord... uit 2002 met een berg extra's. Dus weer druk aan het motorrijden. Groeten Eric
  22. Eric de Graaf

    Te koop Streetpilot III de Luxe

    Hallo allemaal, Zoals de meesten wel gezien hebben, ben ik gestopt met het motorrijden. Daardoor heb ik dus ook niet meer zo'n mooi navigatie systeem nodig. Ik bied hier dus aan mijn Garmin Streetpilot III de luxe. Met vele extra's, zoals: Originele Garmin-geheugenmodule van...
  23. Eric de Graaf

    Te koop, de mooiste BMW 1100 GS van Nederland

    Hallo allemaal, Mijn lang gekoesterde wens gaat uitkomen.... ik ga een leger jeep aanschaffen. :D Alleen de keerzijde is dat de motor dan het pand moet gaan verlaten. Ik heb er lang over nagedacht, maar die 15 jaar wensen en hopen heeft toch gewonnen. Daarom bied ik te koop aan mijn...
  24. Eric de Graaf

    Te koop veel 1:18 motor modellen

    Hallo allemaal, Ik verkoop mijn verzameling modelmotorfietsen. Graag alles in één koop. mail naar eric_de_graaf@hotmail.com BMW. C-1 verkocht F650 CS verkocht R1200 CL verkocht K1200 RS verkocht R1100 RT verkocht F650 ST verkocht Voxan. Café racer 1000 V2 verkocht Roadter 1000...
  25. Eric de Graaf

    Te koop mooie Africa Twin 1995 met extra's

    Hallo allemaal, Deze motor is verkocht Ik bied mijn motor te koop aan. Mooie Africa Twin. bj. 1995 km. 28483 Proffesioneel gespoten voorspatbord, achterspatbord en voorpoot kappen. Incl. Topkoffer (Givi 41 liter) Incl. paddockstand (handig voor het smeren van de ketting)...
Terug
Bovenaan Onderaan