Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. TurboTanya(TT)

    Utrecht, het Gooi en Apeldoorn gaan naar de Eifel

    Op verzoek een topic geopend: Wanneer: 16 t/m/ 19 mei 2008 Wie gaan er mee: Jantah :+ Xtra }) Loesje ;) ErwinGTI :9 Strifer 8-) Nocer :X RRrtje _O- Achilleos :W TurboTanya :o VFRed *D Lwin :9~ Hendri :) Stefan-- *D MarcieMarc :Y En ook de Apeldoornse...
  2. TurboTanya(TT)

    Nieuw sportief dames motor jack uit laatste collectie IXS

    Nieuw roze damesjack voor op de motor van het merk IXS. Uit de laatste collectie!!!! Model Cheyenne. Maat 38 (DS). Inclusief protectie op de schouders, ellebogen en rug. Uitneembare binnenvoering, 2 binnenzakken, 3 zakken aan de buitenkant, stretch in de taille, getapte naden en waterdicht...
  3. TurboTanya(TT)

    Foto's-van-meiden-op-supersportmotoren-rit

    Dames hierbij de foto's. Helaas niet allemaal scherp dus niet allemaal ge-upload, maar toch een leuke verzameling. Als je een of meerdere foto's wilt hebben, meldt dit dan in je posting. Ik zal dan middels je profiel je mailadres halen en de gewenste foto(s) doorsturen. Was erg leuk om zoveel...
  4. TurboTanya(TT)

    Foto's van Mooie Motor Meiden. En nu de mannen nog...

    Leuk hoor zo'n actief forum! Wel opvallend dat metname de dames die zich met foto voorstellen hartelijk worden verwelkomd. Niets mis mee hoor... Maareh ik ben ook wel eens benieuwd naar wat plaatjes van de mannen. Om te beginnen wat pics zonder helm :-) De man en de motor zeg maar...
  5. TurboTanya(TT)

    Gaat dit wel goedkomen???

    Nou voor mij eerste keer op een forum. Meteen een test of mijn computertechnische kennis toereikend is... Mijn naam is Tanya, 32 jaar en ik woon in het midden van Nederland. Sinds een week of 2 de bezitster van een sportieve Kawa GPZ 600. Ben nog opzoek naar (een)maatje(s) om de straten mee...
Terug
Bovenaan Onderaan