Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: iv©
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. iv©

    XJ900F '92. 900 euro

    de drie eenheid gaat een duo moeten worden.. daarom wegens te weinig gebruik te koop een '92 XJ900F vraagprijs €900,- wat krijg je? 85duizend KM's op de teller. verhoogd midi ruitje. givi mono key wingrack met 2X 30 liter koffers. heeft lang stil gestaan (jaartje of 2) stoffig...
  2. iv©

    brandstof pomp voor carbs (XJ900F)

    hoewel het project al een tijdje op z'n gat ligt wil ik een XJ 900 (geen diversion) voorzien van een brandstof pomp.. ik kan dagen gaan zoeken op het net en van alles proberen maar ik weet zeker dat er hier op het almachtige :P mensen zullen zijn die mij een slinger in de goede richting...
  3. iv©

    xj900 doet het op 2 cilinders wel / niet

    schiet mij maar lek.. het hok (de XJ dus..) wilt niets meer doen met de twee linker cilinders, de twee rechter doen hun best. de twee rechter uitlaten worden netjes heet *O* , de twee linker blijven koud. -O- de twee linker cilinders vonken netjes (2 bobines voor 4 cilinders om en om...
  4. iv©

    sr 250 voor weinig!

    net je rijbewijs gehaald? :} geen centen meer over om een "echte fiets"te kopen? :X jeukende vingertjes om een leuk cafe racertje te bouwen? :P gaat alles je veel te snel en wil je nu wel eens echt "rustig" toeren? :? zoek niet verder! :N het summum van yamaha's techniek is nu te...
  5. iv©

    grote lompe ads

    weer wat nieuws? staat een advertentie van vodafone net over de rechter lijn van mf heen. advertenties vind ik best :Y :Y maar als het zo opzichtig word dat het over de lijntje gaat vind ik het weer wat minder.. (er komen toch geen floating ads :( )
  6. iv©

    clip on's

    zie topic naam.. :Y ben dus op zoek naar clip on's om op mijn yammie (xj900F) te zetten.. wil er ook eens een andere houding hebben..
  7. iv©

    intruder blok 700 / 800

    een collega van mij heeft een intruder waarvan zijn krukas naar buiten kijkt.. :? (gat in onderblok dus..) heeft iemand een blokje voor hem te koop? het is een 700 maar 800 past ook.. :Y alvast bedankt namens hem en mij.. want dan kan ik met hem samen :] :]
  8. iv©

    ik word niet meer doorgestuurd?

    dus.. als ik een reactie post dan krijg ik de melding dat ik weer doorgestuurd word naar waar ik vandaan kwam.. maar dat gebeurd dus niet.. :( er moet nog 1 afbeelding gedownload worden en daar ddurt het dus een eeuwigheid door. -O- (is trouwens van de reclames..)
  9. iv©

    grootlicht controlelampje dubbele functie?

    kwam ik vannacht in ene achter: als mijn xj900 F stationair draait is er niets aan het handje. als ik begin te rijden begint mijn grootlicht waarschuwingslampje zwak te branden. als ik de koppeling inknijp (dus de motor zakt weer in toeren) gaat hij weer uit. als ik groot licht opzet...
  10. iv©

    stelplaat veerspanning kapot.

    lekker dan :( niet rijden vandaag.. het XJ tje blijft op stal door kapotte koni's. :( foto's erbij: klikerdeklik voor vergroting.. :( ik was niet helemaal blij met mijn veerspanning. en wilde ze dus iets strakker zetten.. muur en muur vast die ellende. eerste ging na...
  11. iv©

    schurgers kuipen (980)

    ik heb nu 2 kuipen liggen..(980S) klikerdeklik voor een vergroting.. wat krijg je er niet bij: schermen (ruitjes), binnen tassen, hele spiegels ik heb 1 setje lowers. en 1 complete bevestigingsset voor op een honda. :roll: :-x (tenere) ook heb ik het tasje waar alle kabeltjes in...
  12. iv©

    welke mf'ers in soesterberg??

    nu weet ik dat een grote MF vriend in soesterberg woont... :Y maar wie woont er nog meer? laat eens wat van je horen! je weet maar nooit waar dat toe lijdt
  13. iv©

    ruit voor een schurgers 980s kuip

    ja lekker dan, motor van de bok gedonderd tegen de schuur aan dus ruitje is een legpuzzel geworden.. :( :( '( toevallig iemand nog ergens eentje liggen? of voor een leuk prijsje een kuip (met goed ruitje natuurlijk! :+ ) die ik over kan nemen? whaa ik word gek van al die wind in m'n...
Terug
Bovenaan Onderaan