Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RuudRuud
  • Content: Onderwerpen, Berichten
  • Sorteer op date
  1. RuudRuud

    AMB Tranx 260

    Haha scherp ;) Sold!
  2. RuudRuud

    AMB Tranx 260

    Ligt in de weg :)
  3. RuudRuud

    Qstarz GPS laptimer te koop

    Gereserveerd
  4. RuudRuud

    Qstarz GPS laptimer te koop

    Vergeten te vermelden 275 euro
  5. RuudRuud

    Qstarz GPS laptimer te koop

    LT-Q6000 Ideaal apparaatje, circuits erin zetten en rijden maar :). Geduchte concurrent voor de aim solo! - Virtueel snelste ronde (snelste secties bij elkaar opgeteld) - dmv een rood of groen scherm zien of je sneller of langzamer bent dan de vorige ronde - Rondes vergelijken met...
  6. RuudRuud

    AMB Tranx 260

    Te koop: - Knippert 5 of 6 keer, als hij helemaal leeg is zal ik m nogmaals opladen om te kijken of het nou 5 of 6x is ;) - Accu is vervangen - Houder - Lader Met account op MyLaps natuurlijk :) Prijs: 225 euro ophalen te Tilburg of verzenden tegen kostprijs (rembours of...
  7. RuudRuud

    Het Suzuki GSX-R600 topic deel 29!

    Ik ben op zoek naar een originele demper voor een Gsxr 600/750 K8-K9. Heeft iemand nog iets liggen? Staat: netjes maar een schuivertje is niet heel erg :)
  8. RuudRuud

    Te koop Suzuki GSXR600 K9

    Wekelijks kickje :)
  9. RuudRuud

    Te koop Suzuki GSXR600 K9

    De markt eens bekeken en 4250 lijkt me een betere prijs voor bovenstaande
  10. RuudRuud

    Te koop Suzuki GSXR600 K9

    Twee perfecte foto's ;), oh well het resultaat is te zien. Nieuw onderdeel wordt bijgeleverd.
  11. RuudRuud

    Gezocht: Circuitmotor

    Kom eens naar mijn Suzuki kijken, moeten we wel uit zien te komen ;)
  12. RuudRuud

    Te koop Suzuki GSXR600 K9

    Yes :)
  13. RuudRuud

    Te koop Suzuki GSXR600 K9

    Overigens kan inruil van een leuke 2 cilinder naked bike wellicht :)
  14. RuudRuud

    Te koop Suzuki GSXR600 K9

    Kuipset is overigens nog wel gewoon aanwezig maar de linkerkant is licht beschadigd ;)
  15. RuudRuud

    Te koop Suzuki GSXR600 K9

    Foto's... Alleen met oude kuipset :) Op de laatste foto de achterbrug in huidige staat (achteras is al vervangen ;) ) Prijs? Ik heb werkelijk geen idee aangezien ik de markt echt niet meer volg. Ik sta dus open voor commentaar of welgemeend advies. 5000 euro excl transponder...
  16. RuudRuud

    Te koop Suzuki GSXR600 K9

    Wegens verlegde interesse te koop: GSXR 600 uit 2009 - Akrapovic RVS systeem - Samco koelslangen - MWR-luchtfilter - Bazzaz Z-FI met quickshifter en autotune - Brembo RCS19 + matching folding koppelingshevel - Staalomvlochten remleidingen - Snelgas - Setje Pazzo's voor op de plank -...
  17. RuudRuud

    Racen op een gsx-r (01 e.v.) II

    Lijkt me een prima prijs, maw komt zeer aardig in de buurt :+ Staat nu alleen maar te staan en gezien het aantal circuitdagen in het weekend dit jaar blijft ie stil staan. Vandaag weer aan de slag gegaan met circuitkuipen maar hij mag toch echt weg. Kost me teveel tijd voor te weinig...
  18. RuudRuud

    Racen op een gsx-r (01 e.v.) II

    Vraag, wat is een realistische vraagprijs voor mijn GSXR600? Ik ga namelijk de moeite niet meer nemen om richting circuit te gaan dus hij mag weg :) Geen losse onderdelen en PM's daarover worden niet op prijs gesteld; - GSXR 600 2009 - Volledig Akra RVS systeem - Bazzazz Z-FI...
  19. RuudRuud

    Racen op een gsx-r (01 e.v.) II

    Andere pomp erop, remt ie tenminste meteen een beetje knap.. ;) Bazzaz: heb een Z-FI-QS-Z-AFM om maar wat marketingtermen aan elkaar te plakken.. - Simpel af te stellen, vloeiend of niet ligt aan de afstelling ;); - QS is gewoon goed, geen idee of de bak het fijn vindt trouwens?; -...
  20. RuudRuud

    S1000RR Deel 6: Performance

    Toen mijn QS niet/verkeerd ingeleerd was geregeld, daarna boterzacht.
  21. RuudRuud

    S1000RR Deel 6: Performance

    Voor de ECU wellicht waar aantoonbaar een probleem in zit wat voorkomt bij ECU's die niet geremapt zijn. Garantie op je blok kun je echt op je buik schrijven bij een remap. Ook Suzuki is geen filantropische instelling.
  22. RuudRuud

    Te koop: GSX-R 600 K6

    Mocht je de wielen nog hebben na verkoop wil ik graag een berichtje ontvangen :)
  23. RuudRuud

    Racen op een gsx-r (01 e.v.)

    Slangetje zit er standaard niet bij, JVP leverde het bij mijn pomp en heeft het zo liggen op rol. Brembo rempotje is helemaal niet nodig, de aansluiting is idd wat dikker maar het past prima als je het slangetje even opwarmt door het tussen je handen te draaien. Scheelt weer zo'n borgclipje ;)
  24. RuudRuud

    Racen op een gsx-r (01 e.v.)

    Motul 300v omdat onderhoud is behoud en dit door meerdere kenners de beste olie is genoemd inclusief bewijs.
  25. RuudRuud

    S1000RR Deel 6: Performance

    Gox, if you don't have a killer next monday; I'm in Amsterdam (city center) that day (around eight in the morning) and have a killer from the full system on my Gixxer. Let me know if I should bring it with me (by sunday evening ;)).
Terug
Bovenaan Onderaan