Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RuudRuud
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RuudRuud

    Qstarz GPS laptimer te koop

    LT-Q6000 Ideaal apparaatje, circuits erin zetten en rijden maar :). Geduchte concurrent voor de aim solo! - Virtueel snelste ronde (snelste secties bij elkaar opgeteld) - dmv een rood of groen scherm zien of je sneller of langzamer bent dan de vorige ronde - Rondes vergelijken met...
  2. RuudRuud

    AMB Tranx 260

    Te koop: - Knippert 5 of 6 keer, als hij helemaal leeg is zal ik m nogmaals opladen om te kijken of het nou 5 of 6x is ;) - Accu is vervangen - Houder - Lader Met account op MyLaps natuurlijk :) Prijs: 225 euro ophalen te Tilburg of verzenden tegen kostprijs (rembours of...
  3. RuudRuud

    Te koop Suzuki GSXR600 K9

    Wegens verlegde interesse te koop: GSXR 600 uit 2009 - Akrapovic RVS systeem - Samco koelslangen - MWR-luchtfilter - Bazzaz Z-FI met quickshifter en autotune - Brembo RCS19 + matching folding koppelingshevel - Staalomvlochten remleidingen - Snelgas - Setje Pazzo's voor op de plank -...
  4. RuudRuud

    Arlen Ness 1delige overall mt 54

    Volledig nieuwe Arlen Ness 9683 te koop. Backprotector past er niet onder helaas! Specs: - Arlen Ness 9683 - Kleur: Wit - Maat 54 (komt overeen met een Spidi overall, iets langere mouwen en pijpen) - Op de afbeelding zonder kneesliders, op de mijne zitten witte Arlen Ness kneesliders :)...
  5. RuudRuud

    Schokbreker GSXR 600K8/9

    Wie heeft er nog iets liggen voor mij? Staat van onderhoud is minder interessant als de prijs er naar is ;). Veer voor 100KG rijklaar is een groot voordeel. High/low compression en rebound! Hydraulische voorspanning is een could have maar geen must/should have. Wilbers 643, WP 4618...
  6. RuudRuud

    GSXR600 2009 te koop

    Wegens voortschrijdend inzicht te koop: - Suzuki GSXR600 K9 - 7500km - Door vorige en huidige eigenaar goed verzorgd Plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden: Parts list: - Akrapovic Racing Line volledig systeem (*) - Bazzaz Z-Fi (*) (N) - Bazzaz Z-AFM (*) (N) - Bazzaz...
  7. RuudRuud

    Tk: zondag 23 juni Zandvoort

    Wil je komende zondag met MSL op Zandvoort rijden maar sta je op de wachtlijst? Mijn groep twee inschrijving is te koop voor 150 euro! Met een PM is alles snel geregeld!
  8. RuudRuud

    Ohlins vs the rest

    Hypothetische situatie; Je bent aan het einde van het stelbereik van je originele shock geraakt en de stapel banden die je verbruikt per dag wordt toch wel erg hoog... What to do? Vooraleer je gaat bellen met HK/1G/BRS of een andere leverancier met verstand van zaken ga je op internet...
  9. RuudRuud

    Gezocht: laptimer

    Ik ben op zoek naar een GPS-laptimer :) GPT, Starlane, Aim of Qstarz :) Heb je iets liggen? Let me know!
  10. RuudRuud

    Set lange Pazzo's voor een Suzuki

    Te koop: Pazzo's in normale lengte (zwarte hevel met blauwe verstellers) voor Suzuki's Type: F35/S35 GSXR 600/750 2006 tm 2010 GSXR 1000 2005/2006 Foto's volgen! Prijs 150 euro
  11. RuudRuud

    TWM opklapbare koppelingshevel (RCS look)

    Te koop wegens overcompleet; Volledig nieuwe TWM LSS.01 koppelingshevel. Lijkt sprekend op op de RCS19 rempomp en is dus erg geschikt om je fiets een net uiterlijk te geven! Is overigens de normale lengte! Past op veel suzuki's van '00 tot en met '05. Prijs: 85 euro en uiteraard wordt...
  12. RuudRuud

    Bazzaz Z-AFM

    Te koop: Weinig gebruikte Bazzaz Z-AFM unit. Deze werkt samen met je Z-FI om real time een map te maken of aan te passen! Het enige slijtageonderdeel, de lambda-sensor, is een NIEUWE in gesealde verpakking (kost 130 dollar ex verzenden). Dus nog 0 km gebruikt. Ik zie op internet prijzen...
  13. RuudRuud

    Bazzaz Z-AFM

    Te koop: Weinig gebruikte Bazzaz Z-AFM unit. Deze werkt samen met je Z-FI om real time een map te maken of aan te passen! Het enige slijtageonderdeel, de lambda-sensor, is een NIEUWE in gesealde verpakking (kost 130 dollar ex verzenden). Dus nog 0 km gebruikt. Ik zie op internet prijzen...
  14. RuudRuud

    Remprobleem na herhaaldelijk flink remmen

    Na een aantal keer goed veel warmte in het materiaal geremd te hebben was daar dan toch een iets te overmoedige actie met als gevolg een remactie van 180 in t uur naar +- 30... Iets met alleen nog maar concentreren om te remmen en niet gewoon simpel insturen bij 60/70 km/u ;) Nou goed...
  15. RuudRuud

    Ducati 848 met leuke opties voor 9000 euro!

    Te koop goed onderhouden Ducati 848 uit 2008 - Origineel Nederlandse fiets (Goedhart) - 19700 km - In maart 2011 grote beurt gehad - SCM-gekeurd alarmsysteem - Rapidbike afgesteld door MAD Racing - Titanium QD-dempers met E-keur - Termignoni ECU - Afdekkapje duo-zit - Inclusief...
  16. RuudRuud

    Ducati 1198 2010

    Te koop wegens iets anders willen.. Ducati 1198 - Juni 2010 - Ducati Zaltbommel - Eerste eigenaar - <3000km Opties: - Rizoma clutchcover - Ducati Performance drukplaat rood - DP carbon voorspatbord - DP carbon luchtcovers - DP carbon zijpaneeltjes - Shiftech carbon...
  17. RuudRuud

    Suomy combi

    Wegens overcompleet deze Suomy combi aangeboden. Twee seizoenen gedragen en daarna ingevet en weggehangen... Maat 54 (1m85, 90KG) Doe een leuk en voor mij acceptabel bod en kom passen/afhalen in Tilburg!
  18. RuudRuud

    "Studenten in het Zuiden" deel 9: WK2010, Vakantie en BBQ's

    En we zijn weer in deeltje 9 terecht gekomen! *O* Vorige delen: Deel 1: "Studenten in het Zuiden" TOPIC Deel 2: "Studenten in 't Zuiden" deeltje 2: Nog meer gezever... Deel 3: "Studenten in 't Zuiden" deeltje 3: Vrouwensoap en Jelle Deel 4: "Studenten in het Zuiden" part 4: Vic, Phyl en...
  19. RuudRuud

    Banners

    Het valt mij op dat er meer en meer banners komen. Ongetwijfeld om het forum draaiend te houden maar zet er ook een waarschuwing bij voor mensen met kans op epileptische aanvallen... Er is namelijk nogal een verschil tussen een schreeuwerige (op dit moment Kawasaki) banner en rustige google...
  20. RuudRuud

    Kawasaki Zephyr 750, twee maten sproeiers origineel

    Ben de laatste hand aan het leggen aan een Zephyr 750 uit 94 en ben aangekomen bij het brandstofsysteem. De vorige eigenaar was zo vriendelijk om een Dynojet kitje erbij te leveren wat ik dus ook gemonteerd heb met de bijgeleverde sproeiers (82). Resultaat is een stotterende motor bij 5000 -...
  21. RuudRuud

    Alpinestars GP Plus

    Te koop, gloednieuwe GP Plus handschoenen in de maat XXL. Mij zitten ze aan de binnenkant van mijn hand net te ruim. De breedte is hierbij het probleem. Plaatje bijgevoegd voor de maten ;) Vraagprijs 125,-
  22. RuudRuud

    Alpinestars GP Pro

    Te koop: Alpinestars GP Pro handschoenen in de kleur rood (maat L, vallen klein). Alleen gepast dus inclusief kaartjes en verpakking. Vraagprijs: 150,- (FC-Moto: 170,- ex verzenden) Afhalen te Tilburg. Eigen foto volgt over een minuut of wat.
  23. RuudRuud

    Alpinestars GP Plus

    Te koop Alpinestars GP-Plus rood maat XXL (vallen erg klein). Alleen gepast, kaartjes hangen er nog aan. Prijs: 125 euro (FC-moto 139,95 ex verzenden) Afhalen in Tilburg, eigen foto volgt over een minuut of wat.
  24. RuudRuud

    BMW K100RS 1992

    .. Fiets wordt ingeruild!
  25. RuudRuud

    DP ecu Ducati 848

    Ik zoek een ducati performance ecu voor een 848. Versie voor de slip-on dempers. Prijs: een realistisch bedrag. Goud zoeken doe je maar in Afrika of aan t eind van de regenboog.
Terug
Bovenaan Onderaan