Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. california dreaming

    Centraal: Plaats hier al uw TVP's

    Beste mf- ers, Regelmatig zie ik mensen allerlei tvp's posten wanneer er een nieuw topic opengaat. Ze moeten er dan snel bij zijn om hem aan het begin van het nieuwe topic kwijt te kunnen. Jammer is alleen dat op deze manier al onze tvp's op een wat chaotische manier verspreid worden over...
  2. california dreaming

    origineel zadel en originele uitlaatdemper Bandit '96

    aangeboden: de originele demper en zadel van een suzuki bandit 600 uit 1996. edit: zadel is verkocht Zoals op deze foto, maar nu liggen ze in de schuur. Op te halen in de Zaanstreek tot in mei.
  3. california dreaming

    Honda CB 750 Bol d' or '81

    Omdat ik geen tijd heb om twee motoren echt goed te onderhouden bied ik te koop aan mijn Honda CB 750 F2 'Bol d'or'. De motor heeft 81.000 kilometer op de klok en is op kenteken gezet in juni '85, dus met een jaar uit de wegenbelasting. Ik denk dat hij is gebouwd in '81. De motor rijdt goed...
  4. california dreaming

    *O* de vreugde van het motorrijden

    Soms als ik op de motor zit, overvalt mij een diepe vreugde. Ik ben dan erg blij dat ik leef, dat ik gezond ben en dat ik dit mag doen. Nu zou ik mij niet zijn als ik daar niet over na ging denken. Waar komt dat vandaan, die vreugde? Volgens de bekende pyscholoog Piet Vroon, die ook...
  5. california dreaming

    proefritten maken ?

    Nu een klein jaartje ben ik aan het rijden met mijn Bandit 600, maar ik merk dat ik steeds vaker aan het kijken ben naar een andere motor. Ik zoek een wat zwaardere, ik denk een Honda 800 - 1000 cc. Een motor waar je goed mee kunt toeren, moet het worden, maar ook wel een beetje met pit. Maar ik...
  6. california dreaming

    reservoir remvloeistof

    Dag mensen, er was een schroefkop helemaal zacht van het remvloeistof reservoir van mijn oude bollo. Die heb ik uitgeboord, en dan krijg je dit: De rest van de schroef zit muurvast. Die krijg ik er niet uit. Heeft iemand tips hoe? Of kan ik het reservoir vervangen zonder de hele...
  7. california dreaming

    linker zijschildje CB 750 '81

    Ik ben vorig jaar onderweg het zijschildje verloren. Inmiddels wil ik de motor wel weer eens compleet. Als je er een over hebt / er een hebt liggen, wil ik hem wel overnemen. Zoeen als op deze foto, maar dan de andere kant (Links) Dank!
  8. california dreaming

    Iemand tips voor het Sauerland

    Volgende week reis ik af naar de omgeving van Winterberg, rothaargebirge/ Sauerland. Daar ziet het er nu ongeveer zo uit: :? ik hoop er een poosje te kamperen met mijn gezin. De motor gaat mee, :] en ik zie uit naar een paar leuke toertochtjes in de omgeving. Heeft iemand...
  9. california dreaming

    pas op -de ring Amsterdam zit vandaag extra vast

    Wegens een gaslek bij watergraafmeer. Meer info bij ANWB en nu.nl
  10. california dreaming

    post hier je proefritverhalen

    laatst heb ik mijn eerste proefrit gemaakt. Het was een rare proefrit, omdat ik al snel stil stond, nadat de motor een poosje schokte en vermogen had verloren. Ik pielen met de choke.. nog eens starten, wat rommelen.. hielp niks. Heb toen maar gezocht naar iemand die even voor mij de...
  11. california dreaming

    ouweheer terug in 't zadel !

    Motorvrienden, ik heb een mooi nieuwtje. Ik heb hier wel eens verteld over mijn vader, die niet meer heeft willen motorrijden na een ernstig ongeluk van een vriend van hem. Hij heeft sinds dat moment zijn motor niet meer aangeraakt. De oude BMW is inmiddels ook verkocht. Toch gaat hij...
  12. california dreaming

    CD ROM theorie en examentraining

    Te koop: CD Rom met theorie, oefeningen, examentrainingen, oefenexames volgens het model van de cbr en examens oefenen op internet. Uitgever: traffictrainer. gekocht vorig jaar in het voorjaar bij mijn rijschool. Voor Windows XP, 2000, NT.
  13. california dreaming

    Vraag naar In Memoriam - topic

    Dag crew, Omdat ik - net als veel anderen - soms flink onder de indruk ben over berichten van fatale verkeersongelukken, heb ik eens zitten nadenken over een soort in memoriam topic. De zokfunctie zegt dat ik niet de eerste ben, en ik vond ook ergens een topic waar werd gezegd dat de crew...
  14. california dreaming

    Barrel schoonmaken

    Heeft iemand een tip voor het schoonmaken van een oud barrel? - het blok is erg vet - heb ik ontvetter voor gekocht. - er zit veel vet en gore meuk geklonterd onder het blok, bij de standaard en rondom de ketting en de achterbrug. Wat kan ik daar voor gebruiken? - Er zit roest op de...
  15. california dreaming

    wakker maken na lange winterslaap

    Dag vrienden, mijn vader (60jr) heeft in de schuur onder een oude deken een BMW R1150 RT staan. Heeft 2-3 jaar stil gestaan, na een ernstig motorongeluk van een vriend van hem.Wil misschien wel weer gaan rijden, :] en ik wil hem wel motiveren / helpen. Nu willen we de Beemer proberen weer...
  16. california dreaming

    ook welkom zeker

    ok, ik ben ook welkom. bedankt allen. PS - als ik niet sabine heet, krijg ik zeker geen 150+ posts? stelletje ...... apen
Terug
Bovenaan Onderaan