Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. MarcoMonstro

    Jawa 250 Perak 1948

    Mijn Jawa Perak wil graag een nieuw baasje, hij wil nl best graag weer eens uitgelaten worden, en bij mij staat ie maar stof te vangen.. Kenteken is inmiddels alweer 3 jaar geschorst geloof ik.. In 2000 geïmporteerd uit Tsjechië en gerestaureerd Lakwerk is origineel, op de tank na Sindsdien...
  2. MarcoMonstro

    GL1000 sport buddyseat

    gratis afhalen, gaat over 2 weken in de vuilcontainer indien niet afgehaald. overgebleven van GL1000 projectje van een paar jaar geleden en het ligt me in de weg. Kan wel een sopje gebruiken ;)
  3. MarcoMonstro

    kratten GL1000 spul

    leftovers van het consumeren van 1 GL1000 en 2 GL1000-blokken. stuk of 5 kratten met zuigers, bouten, kettingen, koppen, dekseltjes, grepen, weet ik veel. Gaat alleen in 1x weg, en wel voor €50,- Ik heb geen lijst met wat er precies tussen zit, en het gaat ook niet per item weg, gewoon alles of...
  4. MarcoMonstro

    GL1000 carbs

    Complete set carburateurs van een Honda GL1000. Jaar of 6 geleden uit elkaar geweest, gereinigd en van nieuwe rubbertjes en pakkingen voorzien, daarna even gemonteerd geweest maar zonder leeg te maken weer weggezet, dus zal opnieuw onder handen genomen moeten worden denk ik. Verder wel compleet...
  5. MarcoMonstro

    6/12V acculader Hella

    Al lang niet meer en misschien 2 keer gebruikt (ooit voor mijn 6V Jawa accu aangeschaft): Omschakelbare acculader (6 en 12 volt) van Hella, heeft 75 florijnen gekost volgens het prijsplakkertje, yours voor 15,- afgehaald in Den Haag, of voor 20,- per post bij je thuis. Let op, dit is geen...
  6. MarcoMonstro

    paddock stand verstelbaar

    Ik gebruik deze niet meer, voor 20 euro af te halen, of voor 25 euro thuisgestuurd: Paddockstand verstelbaar, met lepels. Heb 'm zelf thuis voor mijn Monster gebruikt, maar past eigenlijk wel onder elke sportieve brommer.
  7. MarcoMonstro

    misschien te koop: Jawa Perak

    niet omdat ie weg moet, maar omdat ik er al 2 jaar niet naar omgekeken heb, en da's eigenlijk jammer voor deze leuke brommer: Jawa 250 Perak 250cc tweetakt 1948 NL-kenteken optisch ongerestaureerd, maar technisch in 2000 motorisch gereviseerd verder alle rubber en lagers vernieuwd...
  8. MarcoMonstro

    MZ SFx:

    Leuk fietsje :Y maar komt die tank niet van een Monster af?
  9. MarcoMonstro

    Dronken taxichauffer.

    wat een hufter :( bron: nu.nl
  10. MarcoMonstro

    Honda GL1000 onderdelen (ja echt..)

    Ik heb, zeg maar als erfenis uit mijn motorverleden, nog een en ander aan Honda GL1000 onderdelen liggen waar ik steeds weer over struikel. Dus 't spul moet maar eens weg. De kans dat ik ooit nog een GL1000 rijd lijkt me vrij klein :+ Ik heb in elk geval nog: voor en achterwiel, met roestige...
  11. MarcoMonstro

    World Biker Build Off

    Nu op Discovery: (volgens de gids tot 24.00u vanavond) de Worldbiker Buildoff. Herhaling weliswaar, maar gek genoeg kan ik er geen topic over vinden.. Ik ben vast niet de enige die hier naar kijkt, DUSSSS Polletje natuurlijk! Welke fiets is het coolst? Volgens mij die arrogante engelse...
  12. MarcoMonstro

    PPP Actie!

    Lees zojuist dit op de site van de Haagsche Courant Meteen maar even een mailtje naar de MAG gestuurd, want straks liggen daar dus doodleuk betonblokken oid op de middenstreep |(
  13. MarcoMonstro

    Motor-forum in de Volkskrant

    In de Volkskrant van vandaag (zaterdag) staat een stukje in het Economie katern over de 'aanschaf van de week': een Kawa ZX12R Ninja. Leuk stukje, en www.motor-forum.nl wordt ook in het artikel genoemd! Namelijk als dé plaats om te lezen wat er gebeurt als de snelheidsmeter voorbij de 180 komt...
  14. MarcoMonstro

    MarcoMonstro zegt 'hallo!'

    Mja, ook maar even zo beleefd zijn om me voor te stellen.. MarcoMonstro heet natuurlijk in 't echt Marco En rijd op een 2001 Ducati Monster 600Dark (had geen centen voor een zwaardere '( Maar wel een reuze lol met deze 600 (met BOS uitlaten, K&N filter en DynoJet kit) type all-weather rijder...
Terug
Bovenaan Onderaan