Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Happy Eddie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Happy Eddie

    fireblade sc33, asmaat?

    Goede avond alle, Kan iemand mij vertellen wat de diameter van de achteras is van een fireblade sc33 van bouwjaar 1997??? Ik heb nu een achterbrug liggen van een 1999 fireblade waarvan de sleuven waar de as doorheen moet 20mm zijn. Ik wil nu graag weten of de maten van de 1999 zelfde...
  2. Happy Eddie

    Waarom mag je mede motorrijders niet attenderen op een actie

    Ik merk net dat het niet gebruikelijk is om je mede rijders te attenderen op een goede aanbieding. Dit word dan gezien als reclame. Sorry ik had het misschien niet in 3 verschillende topics moeten zetten. Ik heb totaal geen relatie met het bedrijf waar de actie van is. Ik heb ze zelf...
  3. Happy Eddie

    Paddock stand actie Cranenbroek

    Ze zijn weer in de aanbieding: Paddock stand achter: 14 euro Paddock stand voor (balhoofd) 26 euro. Doe er je voordeel mee. Heb ze zelf ook en bevalen erg goed. Groeten happy
  4. Happy Eddie

    Paddock stand Actie bij Cranenbroek

    Ze zijn weer in de aanbieding: Paddock stand achter 14 euro Paddock stand voorkant (balhoofd) 26 euro. Doe er je voordeel mee. Groeten happy
  5. Happy Eddie

    Paddock stand actie bij Cranenbroek

    Paddock stands in de aanbieding bij Cranenbroek Achter 14euro Voorkant (balhoofd) 26 euro. Doe er je voordeel mee. Groeten happy
  6. Happy Eddie

    conti sport attack als nieuwe bandjes

    Deze bandjes zijn er vanmiddag bij mij onder gekomen, Heb het laten doen bij Huybers honda in schijndel. Super zaak is dat. Erg goede service en ook nog gezellig met koffie en een paaseitje hahaha. Meer mensen hier met deze banden, en wat zijn jullie ervaringen ermee???
  7. Happy Eddie

    sportec m3 of dunlop qualifier? welke zou jij kiezen??

    Goede avond, Welke supersportband heeft jou voorkeur en waarom? alvast bedankt happy
  8. Happy Eddie

    dunlop qualifier goede sport band????

    Goede avond alle, Ik zit met een dillema, weet namelijk niet wat ik moet kiezen: de dunlop qualifier of de metzeler sportec m3??? Ik rij zelf een fireblade sc33 van 1996 16inch voorwiel. Help me aub aub. wat zijn jullie ervaringen betreffende deze banden??? alvast bedankt happy
  9. Happy Eddie

    montage adres nieuwe banden omgeving nijmegen

    Hallo. Weet iemand een adresje waar je zelf gekochte nieuwe banden op je velgen kan laten leggen?? Wat kost dat ongeveer? alvast bedankt happy
  10. Happy Eddie

    banden montage adres buurt van nijmegen?

    Weet iemand een adresje waar ik banden onder mijn motor kan laten zeggen. Ik zoek een adres waar ik met de nieuwe banden kan aan komen en waar ze de nieuwe voor mij op de oude velgen leggen. alvast bedankt happy
  11. Happy Eddie

    Gezocht voorwiel honda

    Hallo allemaal. Ik ben opzoek naar een 17inch voorwiel. Wie zou mij hieraan kunnen helpen 17inch voorwiel van cbr600 f pc 31 17inch voorwiel van vfr750 rc 36 17inch voorwiel van vtr1000f sc 36 Wie oh wie kan mij hier aan helpen Alvast bedankt. Happy
  12. Happy Eddie

    zgan viper bolt on demper

    Heb hier in de schuur nog een viper ronde alu race demper liggen. Hij heeft afgelopen seizoen onder mijn fireblade sc33 gezeten. Ik heb de demper nieuw gekocht begin van het seizoen bij van kalsbeek motoren. De demper is dus nog geen jaar oud. Hij ziet er echt als nieuw uit. Uiteraard zit...
  13. Happy Eddie

    Is deze demper E-keur???

    Goede avond. Ik heb een andere demper gekocht, kan iemand mij evt zeggen of deze ook echt e-keur is. Er staan allerlei cijfers en letters in maar ik heb daar de ballen verstand van. Kan ik met deze demper dan ook gewoon het circuit op en naar duitsland?? Groeten happy
  14. Happy Eddie

    Romulus by Remus goede dempers?????

    Ik heb een mooie demper gezien van het merk Romulus made by remus. Weet iemand wat dat is en of het goede dempers zijn??????? Alvast bedankt Groeten happy
  15. Happy Eddie

    problemen met tl1000r na tanken(schrapend geluid)

    Goede middag. Na het tanken. starte ik me tl1000r en toen kwam er een knal uit de uitlaten en een klein beetje rook van onder de cockpit weg(waarschijnlijk vanonder de tank uit). Ook maakt hij nu een apart schrapend geluid, maar hij loopt wel. WAT ZOU DIT KUNNEN ZIJN EN IS HET VERANTWOORD...
  16. Happy Eddie

    bt014 of de metzeler sportec m3???

    Zoals de titel al doet vermoeden ben ik opzoek naar mensen die ervaring hebben met de bt 014 en de metzeler sportec m3? Nu rij ik bt010voor en bt020 achter op een fireblade van 1996. Tzt zijn mijn banden aan vervanging toe en ik zit te twijfelen over de volgende keuze. De een zweert bij de...
  17. Happy Eddie

    bt014 of metzeler sportec m3??

    Zoals de titel al doet vermoeden ben ik opzoek naar mensen die ervaring hebben met de bt 014 en de metzeler sportec m3? Nu rij ik bt010voor en bt020 achter op een fireblade van 1996. Tzt zijn mijn banden aan vervanging toe en ik zit te twijfelen over de volgende keuze. De een zweert bij de...
  18. Happy Eddie

    Gezocht demper voor fireblade sc33

    Zoals de titel al zegt: Ik ben evt opzoek naar een andere demper voor mijn sc33 Wie heeft er 1 over of wie weet waar er 1 te koop is. Groeten happy
  19. Happy Eddie

    Waar kan ik goedkoop banden kopen en erop laten leggen

    Ik ben opzoek naar een adres in de buurt van nijmegen, waar ik goed en goedkoop een setje banden op mijn motor kan laten leggen. Ik wil daar dan heen rijden met oude banden er nog op en dan nieuwe erop laten leggen betalen en weer naar huis rijden. Ik zoek een set mpp of vergelijk baar...
  20. Happy Eddie

    Dynojet inbouw?????

    Waar kan ik het beste terrecht voor aanschaf en inbouw van en dynojet kit??? Het is voor een fireblade van 1996 Ik wil dit aan het einde van het seizoen laten doen. Iemand idee waar dit het beste en evt het goedkoopste kan?/ kwaliteit gaat boven prijs trouwens. Groeten happy eddie
  21. Happy Eddie

    dyno kit of custommapping?

    Ik heb een fireblade uit 1996. Hij is helemaal orgineel alleen zit er een viper demper op. Ik zit er nu over te denken om aan het einde van het seizoen een dynokit of custommapping te laten plaatsen op me blade. Zelf woon ik in de omgeving van nijmegen. Weet iemand waar ik het beste...
  22. Happy Eddie

    Gezocht:Seatcover voor fireblade sc33

    Goede avond alle. Ik ben opzoek naar een seatcover voor fireblade sc33 liefst een witte en gebruikte: Ik woon zelf in de buurt van nijmegen, dus al het in de buurt is van? dan Zou dat heel fijn zijn.. Ik hoor het graag als iemand er ergens een weet 2dehands of erg goedkoop. Ik zoek een...
  23. Happy Eddie

    Is er dit jaar een Grote mf meeting???

    Ik zou graag willen weten of er dit jaar een grote mf meeting is? Zoja waar en wanneer. Of waar kan ik het vinden hier op mf Groeten happy eddie
  24. Happy Eddie

    viper demper bolt on voor fireblade 1996

    Ik heb evt nog een demper van het merk viper liggen. Deze is ongeveer 3weken oud. Gekocht bij kalsbeek motoren te zwolle voor 160 euro. Het is een ronde rvs bolt on demper. Als iemand interesse heeft hoor ik het graag. Doe een goed bod. niemand die ik blij kan maken met deze demper
  25. Happy Eddie

    hoever mag het stuur uitslaat naar links of recht?

    Goede avond alle, Ik een blade op het oog van 1995. Wat wil het geval nu zijn: als ik het stuur helemaal naar rechts draai dan komt het uiteinden van het stuur tegen het frame aan? Mijn vraag nu is: is dit normaal bij een blade? Ook heeft het rechterstuurnokje een tik gehad. Kan...
Terug
Bovenaan Onderaan