Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: red-rose
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Slecht stationair ratelend geluid nokkenas fzs600 Fazer

    Dag allemaal, De motor van vrouwlief wil opeens niet meer makkelijk stationair draaien bij koude motor. De motor loopt dan zeer onregelmatig op lage toeren (<3000) en geeft misfiring en een ratelend geluid vanaf de nokkenassen. Ik vermoed de nokkenas ketting of de automatische steller er...
  2. R

    Laser uitlaat van Boonstra motoren (of goedkoop alternatief)

    A good morning for you all! Sinds een week de trotse eigenaar van een Fazer 600 uit '99. De motor rijdt helemaal geweldig, overtreft mijn verwachtingen *D Naast het vervangen van mijn achterremsysteem voor een Blue spot van een fazer 1000 zoek ik een goedkope uitlaat. Liefst...
  3. R

    Een motor zonder clip-ons?!

    Goedemorgen motorrijders, Ik rijd momenteel een Yamaha Radian. Leuke naked bike, maar zoek iets nieuwers. Ik kom telkens uit bij motoren met een hoog stuur: Diversion, Fazer, TDM. Of de (duurdere) Hornet. Budget 1500-2250. Ik wil én de beschutting én het hoge stuur voor een ontspannen...
  4. R

    Overstromen carberateur 3 bij start (yamaha Radian)

    Hallo motorrijders, Van mijn Yamaha Radian lekt carberateur 3 waardoor de motor niet start. Eerst lekte de motor alleen bij een bocht naar links. Toen heb ik de carbs eraf gehaald, vlotterniveau gecontroleerd, gemonteerd en nu is het erger, de motor start nu niet meer. De carb lekt alleen...
  5. R

    Hulp gevraagd nokkenasketting probleem Yamaha Radian

    Beste medetchneuten, en anderen!! Ik heb al een half jaar een motor stil staan, Yamaha Radian 600cc 4 cilinder 8 kleppen. Het probleem: Ik ben de fout in gegaan door de nokkenasketting verkeerd te zetten. Ik heb geprobeerd alles weer op tijd te zetten (nokken cil. 1 naar elkaar toe...
  6. R

    Project: Opknapbeurt Yamaha Radian

    Hallo motorliefhebbers!! Ik zal mij even voorstellen, ik ben Patrick en ik kom uit barneveld. Ik heb net een Yamaha Radian gekocht voor een prikkie 175 Euro :) Deze was niet zo mooi :slecht spuitbeurt gehad en de motor had ff stil gestaan. Het blokje liep niet goed, na een goede afstel...
Terug
Bovenaan Onderaan