Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Milenko
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Divers gereedschap (klepdemontage, oliedruktester en compressietester)

    Te koop wegens garageopruiming: Universele oliedruktester Universele compressietester Klepdemontage gereedschap Mag weg tegen elk aannemelijk bod
  2. M

    LC8 onderdelen oa cilinder(kop) Dynamodeksel, vliegwiel etc

    Te koop: Diverse KTM LC8 onderdelen komende vanaf een 2012 KTM Superduke. Ivm loskomen van een nokkenashouder is er een ruilblok ondergegaan en heb ik diverse onderdelen bewaard. Nu beginnen ze in de weg te liggen en heb ik diverse projecten de wacht aan gezegd, vandaar de verkoop: 3...
  3. M

    Innovv K1 HD cameraset voor de motor

    Te koop wegens overstap op ander systeem. Innovv K1 motorfiets camera Systeem werkt goed en is vooraf te testen op werking en kwaliteit. Steenslag heeft 1 beschermingglas doen breken is dan ook verwijderd, deze zijn nog los te bestellen. Dit heeft geen effect op de werking van het systeem...
  4. M

    K&N KA-1003 filter Kawasaki Z1000 / Z800 / Z750

    Te koop: K&N filter KA-1003 passend op onderstaande modellen. Mag weg voor 55,- inclusief verzenden. Nooit meer filters vervangen: het met olie geïmpregneerde katoen van het filter zorgt voor een onderhoudsvrije levensduur. Het filter hoeft alleen af en toe te worden gereinigd en...
  5. M

    Heftafel (gebruikt)

    Te koop Een nog goedwerkende en goed gebruikte heftafel. Afmetingen (effectief) zijn 205x55cm. Cilinder werkt goed en lekt niet, ofwel tafel zakt niet vanzelf. Hefhoogte is 80cm. Mag weg tegen elk aannemelijk bod.
  6. M

    Diverse spanbanden en tyrefix

    Te koop wegens verkoop aanhanger: 2x Tyrefix van Acebikes (55,- per stuk) verkocht! 2x stuurspanband tankbescherming met ratel (30,- per stuk) 2x stuurspanband met tankbescherming (25,- euro per stuk) 2 1x Acebikes auto ratchet kit (25,-) verkocht! Alle artikelen zijn gebruikt maar in...
  7. M

    Motoraanhanger 2 motoren of quad

    Te koop: Aanhanger voor 2 motoren, motor met zijspan en of quad. Aanhanger word verkocht omdat deze te weinig gebruikt wordt. Motortrailer is in goede staat van onderhoud en staat op goede banden. 2 solide inrijklemmen zitten permanent gemonteerd. Ten behoeve van het vastzetten van de...
  8. M

    3x motorgoot 220x24

    Te koop wegens aanpassing aan eigen motortrailer. 3x rijgoot gegalvaniseerd. 220cm lang en totaal 24cm breed. Mogen weg voor 40,- per stuk of 100,- voor alle drie (bij voorkeur alle 3 tegelijk) Bieden mag :)
  9. M

    Voor- en achterwiel montage Ducati LAS-5333

    Te koop: Set is overbodig geworden. Set mag weg voor 150,- ex verzendkosten. Voor- en achterwiel montage Ducati Speciaal gereedschap voor montage en demontage van de wielmoer op de voor- en achterwielen van Ducati. Geschikt voor Ducati 1098 | 1198 | Streetfighter | Multistrada...
  10. M

    Gegalvaniseerde rijgoten (3x) 220x24

    Te koop wegens aanpassing aan eigen motortrailer. 3x rijgoot gegalvaniseerd. 220cm lang en totaal 24cm breed. Mag tegen elk aannemelijk bod weg. (bij voorkeur alle 3 tegelijk)
  11. M

    4 liter kannetje Putoline Nano Tech 4+ 10W60

    Bij het uitmesten van de garage kwam ik nog een kannetje olie tegen welk niet meer gebruikt zal worden. Kannetje mag weg voor 50,- inclusief verzenden. Putoline Nano Tech 4+ 10W60 Nano Tech 4+ 10W60 is de meest geavanceerde, 100% synthetische 4-takt motorolie ooit door Putoline Oil...
  12. M

    Gesinteerde blokken EBC-SBS KTM / Ducati (Brembo remklauwen)

    Te koop wegens overcompleet. Het was de bedoeling mijn fiets te voorzien van andere klauwen, maar hier zie ik vanaf. Ik heb 2 setjes 1 setje te koop van EBC (FA447HH) en 1 setje van SBS (841HS). Het gaat voor beide om gesinteerde remblokken. Mogen weg tegen elk aannemelijk bod.
  13. M

    EBC 347HH remblokken Z1000, Speed Triple 1050, Daytona 675

    Te koop wegens verkoop motorfiets. Een tijd geleden mijn oude motor al verkocht en kwam dit setje remblokken tegen in de garage. Blokken passen op onderstaande modellen. KAWASAKI ZX9R (ZX 900 F1/F2) 02-04 F Z 1000 (ZR 1000 A1/A2/A3) 03-05 F SUZUKI GSX 1300 BKK8/BKK9/BKL0...
  14. M

    Continental Road Attack 2 in maat 120/70/17

    Te koop wegens aanschaf CA2 EVO, 1x Continental Road Attack 2 in maat 120/70/17 Eigenschappen: Extreem korte inrijperiode, waardoor je meteen "Ready2Ride" bent Stufenlose" griptoename naarmate de hellingshoek toeneemt Meer controle en een verbeterde "Rideability" Dotcode is 3613 Band...
  15. M

    Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

    Welkom op het M-F Z-Plaza [hr] Z-topics op M-F het Z1000 / Z750 FOTO topic z750/z1000 2007/2008 gepimpt! Show your kawasaki Z poser-goodies [hr] Z-Manuals WPH Z1000 `03 -`06 WPH Z1000 `07 -`08 WPH Z750s `04 -`06 WPH Z750 ABS `07 - `09 WPH Z1000 >2010 WPH...
  16. M

    Gezocht: Originele spiegelset KTM 1190 adventure of 1290 SD

    Gezocht: Originele spiegelset KTM 1190 adventure of 1290 SD Wie o wie heeft er een setje liggen die tegen een zacht prijsje weg mogen?
  17. M

    CTEK MXS 5.0 acculader

    Te koop: CTEK MXS 5.0 acculader De MXS 5.0 is een geavanceerde acculader met automatische temperatuurcompensatie. Deze acculader levert uitstekende prestaties voor loodzuuraccu's van 1,2Ah tot en met 110Ah. Acculader is 1 seizoen gebruikt en is in zeer goede staat met uitzondering van...
  18. M

    Brembo HPK 19RCS radiale koppelingspomp

    Te koop: 1 motorseizoen oud. Verkoop wegens downgrade naar standaard pomp. Voor de kenner heeft de Brembo HPK serie geen uitleg meer nodig. Deze radiale pompen zijn het beste wat je kan krijgen op de markt. De 19 RCS radiale koppelingscilinder is voorzien van Brembo`s unieke ‘Ratio...
  19. M

    Zetjes en dissidenten ouwehoeravondje 2015

    :X Welkom op het M-F Z-Plaza Kart Topic Wat gaan we doen: Karten met de (ex)stamgasten en dissidenten van het Z topic in combinatie met een gezellig hapje eten. Wanneer gaan we dat doen: 27-12-2015 Programma tot nu toe: 16:15 uur Check-in tijd 16:45 uur Warming Up, 12...
  20. M

    Conti Road Attack 2 120/70/17

    Te koop wegens goedkoop kunnen verkrijgen van een Conti Road Attack 2 EVO. Eigenschappen: Extreem korte inrijperiode, waardoor je meteen “Ready2Ride” bent Stufenlose" griptoename naarmate de hellingshoek toeneemt Meer controle en een verbeterde “Rideability” Dotcode is 3613...
  21. M

    Dunlop Sportmax 120/70/17

    Te koop: 200km oude Dunlop Sportmax in maat 120/70/17. Dotcode is 4312 Mag weg voor 4 tientjes ex verzenden.
  22. M

    Forma Dominator Comp MX (nieuw)

    Te koop: FORMA, MX DOMINATOR COMP in maat 45 MX laars gemaakt van leer in combinatie met syntetisch materiaal. Veel protectie, waaronder voorgevormde kunststof hiel-cabine. Uitgevoerd met uitneembare Dominator-comp voorgevormde binnenschoen met schokaborberende gel padding. F.C.S. -...
  23. M

    Navigatiesteun KTM 990 SMT - SMR

    Voor de liefhebber te koop: Quicklock navigatiesteun voor de 990 SM-R SM-T. Wordt verkocht wegens andere vaste montage. Verhoogkit voor Garmin mount zit er bij. Kit is geheel compleet en in zeer goede staat. T.e.a.b
  24. M

    Te koop: HJC R-PHA 10 Plus Furia (oranje)

    Tot mijn spijt te koop: Na altijd Shoei gedragen te hebben had ik besloten een ander type/merk helm te proberen. Online besteld en vandaag geleverd gekregen, maar helaas na wat langer op mn hoofd gehad te hebben knelt deze bij mij op een aantal locaties welk uiteindelijk pijntjes veroorzaken...
  25. M

    Conti banden,CTEK,TrackJack GPS,ART4,SW-motech,FORMA

    Na goed en bondig overleg met de moderaters heb ik toestemming om mijn artikelen eenmalig aan te bieden. Wegens beëindiging bedrijfsvoering heb ik te koop: Continental motorbanden in maat: 150/70/17 Trial Attack 57,50 inclusief verzenden Binnenbanden Continental (supermoto)...
Terug
Bovenaan Onderaan