Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Etienne21
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Etienne21

    Tjilpend geluid FJ600 open filters?

    Ik heb vandaag mijn FJ600 bwjr 88 weer opgebouwd en aan de praat gekregen. Ik heb er onder andere open uitlaten opgebouwd en open luchtfilters gemonteerd. Nu hoor ik bij het stationair lopen een soort tjilpend geluid wat ik niet helemaal kan plaatsen. Er wordt genoemd dat dit door de open...
  2. Etienne21

    Kuipruitje en uitlaatsteun R1 2002-2003

    Wegens verkoop van m´n R1 heb ik nog een origineel kuipruitje liggen en een RVS uitlaatsteun. Vraagprijs voor beide is € 30,- per stuk of doe een fatsoenlijk bod. ;)
  3. Etienne21

    Yamaha yzf R1 (model 2003)

    Aangeboden: Yamaha yzf R1 rn09 Prijs: € 5.750,00 Bwjr/kenteken September 2004 (Geen ingevoerde) Km stand 37002 km (wordt nog mee gereden) Ik verkoop hem omdat ik wat anders wil kopen. Extra´s: Hell steelflex remleidingen voor en achter Puig dubble bubble dark smoke ruitje...
  4. Etienne21

    Lookwell combi

    Lookwell combipak. Jas maat 48, broek maat 52. Jas heeft uitritsbare wintervoering. Pak is goed onderhouden. 2x per jaar grondig gereinigd en ingevet. Wordt verkocht ivm aanschaf race-overall. Vraagprijs € 175,- Ik ben zelf 1,75mtr en weeg 73kg.
  5. Etienne21

    Aluminium uitlaatsteun spuiten

    Ik heb een aluminium uitlaatsteun op de kop kunnen tikken. Nu heb ik een R1 met zwart frame. Is het mogelijk om deze steun zwart te (laten) spuiten en hoe kan ik dit het beste aanpakken. Laat de lak niet los bij steenslag enzo. :? Lijkt me mooier uit te zien als de steun ook zwart is.
  6. Etienne21

    EtienneR1

    Hallo, Na enkel maanden alleen maar gelezen te hebben op MF toch maar eindelijk zelf geregistreerd. Ik ben 17 jaar geleden begonnen met motorrijden. Heb eerst 6 jaar (!) op een Suzuki intruder gereden. Na dat ik een keer op een GSX600F van een vriend heb gereden was ik helemaal om. Ik moest...
Terug
Bovenaan Onderaan