Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Loenie-Tunes

    Originele (gebruikte) Ducati MTS 1200 2012 topkoffer

    Zoals de titel zegt. Liefst compleet met onderplaat en beugels. Geen schade (gebruikssporen zijn geen probleem). Kleur van de toppanelen is niet van belang.
  2. Loenie-Tunes

    yamaha R6 RJ11 (2006)

    De motor is verkocht. Ik heb nog wat onderdelen te koop: • Bandenwarmers IRC zwart 120/190-banden. In zeer goede staat - €200; • 2 nieuwe/ongebruikte sets banden: 2x Metzeler Racetect Interact 180/55 K2 (dots 2014 en 2015) 1x Metzeler Racetect Interact 120-70 k2 en 1x Pirelli Diablo...
  3. Loenie-Tunes

    Motorsportlifestyle endurance 3 mei 2016

    Ik overweeg om mee te doen aan de endurance-race op 3 mei op Zandvoort met Motorsportlifestyle. Echter de twee vrienden die ik in gedachten had om mee te rijden, die kunnen niet. Dus is er een team die nog een derde rijder zoekt, of zijn er nog twee mensen die ook willen rijden en nog geen...
  4. Loenie-Tunes

    Set zwarte Valtermoto paddockstands

    Verkocht.
  5. Loenie-Tunes

    Adria caravan met motorluik

    Verkocht.
  6. Loenie-Tunes

    Interessepeiling pitbox 10 en 11 juni Assen (MSL)

    Mijn broer en ik rijden dinsdag 10 en woensdag 11 juni op Assen met MSL. We overwegen een pitbox te gaan huren voor die twee dagen. Nu zijn we op zoek naar 2 a 3 mensen die met ons samen een pitbox willen huren/ delen. Zo zijn de kosten een beetje te drukken en er is plek zat voor 4 of 5...
  7. Loenie-Tunes

    24-25 mei Spa Francorchamps - wie gaat?

    2bros-racing is van de partij met 2 R6'en. We rijden in de groep snel. Vorig jaar was fantastisch dus de verwachtingen zijn hoog. We zijn benieuwd wie er nog meer zijn en in welke groep je gaat rijden.
  8. Loenie-Tunes

    Alpinestars Supertech R racelaarzen maat 45

    Omdat ik toch liever een andere kleurstelling wilde, en die gisteren op de motorbeurs vond, mogen deze laarzen weer te koop. De motiefjes die op de laarzen te zien zijn, zijn diverse racecircuits. Ik heb ze eind vorig jaar gekocht. De laarzen zijn overjarig, maar nooit gedragen. Ze zijn...
  9. Loenie-Tunes

    Gezocht: 95 kg veer voor achtershock R6 rj11

    Zoals de titel zegt: wie heeft een lineaire 95 kilo veer liggen voor een achtershock van een R6 rj11 en wil er wel vanaf voor een beschaafd prijsje?
  10. Loenie-Tunes

    bandenwarmer achter Verheul

    Topic wordt gesloten. Warmer blijkt bij nadere controle toch defect.....
  11. Loenie-Tunes

    Gebruikte laarzen Oxtar maat 45

    OMdat ik nieuwe laarzen heb, mogen deze weg. In 2006 gekocht. De laarzen zijn behoorlijk gebruikt. Daarom mogen ze weg voor €45 incl verzenden.
  12. Loenie-Tunes

    Compleet lederen kledingpakket voor de motor (Rev'it/ Oxtar)

    =====Verkocht====
  13. Loenie-Tunes

    2 & 3 sept Spa Francorchamps met Prospeed - wie is erbij?

    MarVeLous en ik rijden volgende week maandag en dinsdag op Spa met Prospeed. Wij zijn benieuwd wie er allemaal nog meer aanwezig is op 1 of beide dagen. Het lijkt ons leuk om met wat Nederlanders bij elkaar te staan. Wij hebben een Transporter met caravan en een partytent. Wij vertrekken...
  14. Loenie-Tunes

    Starlane GPS-3 laptimer

    Bij deze te koop. Ik kreeg hem bij de motor en dacht dat ik hem wel zou gaan gebruiken. Niet dus. Je kan via een programma op je pc/ laptop (DigiRaceMMX) alle circuits uploaden en intermediates instellen. Alles werkt op GPS, dus geen baken. Up- en downloaden gebeurt via de...
  15. Loenie-Tunes

    circuitdag 8 mei Assen met msl nu ter overname!!!

    I.v.m. technische problemen aan mn motor die ik voor morgen niet gefixt krijg: Ter overname voor €135. Bel: nulzes negentien zevenenveertig 3995.
  16. Loenie-Tunes

    Alpinestars Vector 1-delig race overall kleur geel maat 54

    Alpinestars Vector overall maat 54. Pak is flink gebruikt, maar het verkeert in een uitstekende staat. Er zijn geen schades aan het pak van vallen o.i.d. Er zit een uitneembare binnenvoering in die ik regelmatig uitwaste. €175,= of ruilen (bv tegen een goed werkend setje bandenwarmers...
  17. Loenie-Tunes

    TK: Datatool gearindicator

    Ik denk dat deze van een R6 afkomt; ik kreeg hem bij de PC3 die ik kocht. Maar ik heb hem niet nodig omdat mijn snelheidsmeter is omgebouwd naar gearindicator. Ik heb er helaas geen montagehandleiding bij. Maar die is vast via internet te vinden. T.e.a.b.
  18. Loenie-Tunes

    TK: gebruikt set Michelin Pilot Power 2ct 190-120

    MPP 2ct 190-50-17 - 3 mm profiel - dot 5108 Mpp 2ct 120-70-17 - 3 mm profiel - dot 0309 Prijs: t.e.a.b. Verzenden kan; kosten zijn voor de koper.
  19. Loenie-Tunes

    Alpinestars Vector 1-delig racesuit

    Te koop omdat ik een andere kleur pak wil/ heb. Het pak is echt zo goed als nieuw, de kneeslides hebben wat te verduren gehad, maar zijn van WIZ dus die gaan nog wel een tijdje mee. Nieuwprijs van dit pak is €900,=. Mijn vraagprijs is €t.e.a.b.,=. Voor de beeldvorming qua...
  20. Loenie-Tunes

    Gezocht: set defecte of goedkope bandenwarmers

    Ook ik ben op zoek naar een set goedkope of defecte bandenwarmers. Ik wil ze gebruiken om mijn set regenwielen in te pakken. Dus heb je nog een setje "roze" of defecte bandenwarmers liggen...pb me ff.
  21. Loenie-Tunes

    Tassenset KTM 950 SM(R)

    Ideaal voor korte vakanties. De tassen worden onder de buddy door stevig verankerd door klittenbandsluiting met gesp. De tassen worden door middel van de beugels geborgd. De beugels zitten vast aan de passagiersteun en het subframe achter het zadel. De tassenset is geschikt voor de modellen...
  22. Loenie-Tunes

    Arai Tour X3 - KTM-uitvoering - maat 57-58 (M)

    In mei van dit jaar bei KTM Team West gekocht. In totaal geen 14 dagen opgehad. Absoluut geen beschadigingen. De helm komt met een helder (nooit gebruikt) en donker vizier. Beiden hebben pinlock-voorbereiding. Ik heb er ook een helmzak bij. Ik heb momenteel een setje speakers van IMC...
  23. Loenie-Tunes

    [GZ] sensor luchttemperatuur r6 2006

    Heeft er iemand een sensor voor de luchttemperatuur liggen? Deze zit bevestigd in het voorste gedeelte van de luchtinlaat?
  24. Loenie-Tunes

    AIM laptimer met baken

    Verkeert in uitstekende staat. Twee jaar geleden van een vriend gekocht, maar niet gebruikt. Hij werkt wel. Batterij is goed. Baken kan op batterijen of accu via meegeleverde kabel. Te koop omdat ik een Starlane bij mijn circuitmotor kreeg. Prijs: €135,=.
  25. Loenie-Tunes

    Cardo Scala Rider G4 wired headset

    Te koop: niet van nieuw te onderscheiden bluetooth headset voor inbouw in een integraal helm. Ik heb de set kort ingebouwd gehad in mijn helm, maar ik ben er niet tevreden over. In combinatie met mijn oordoppen doet het zeer aan mijn oren. De set komt met de originele doos en ook met de...
Terug
Bovenaan Onderaan