Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sid Vicious
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Sid Vicious

    Arlen ness combi zgan maat:52

    Weinig gebruikte rundlederen combi. Altijd met thermo onderpak gedragen Schoon en net pak! Leer gaat ingeruild worden voor textiel Doe een redelijk MF bod
  2. Sid Vicious

    Circuitkuip S1000RR

    Ik verkoop mijn circuitkuip met links lichte grindschade aan de zelf gespoten matzwarte lak. Kuip is voorgeboord op de verstevigde bevestigingspunten en het kontdeel is nu makkelijk te monteren. Alleen de linker middenkap is flink beschadigt en dient vervangen of gerepareerd te worden,(gewoon...
  3. Sid Vicious

    Reserve rempedaal BMW S1000RR

    Kan je dagje vrij rijden redden na een kleine schuiver ;) Nieuw en ongebruikt 75,- excl verzendkosten
  4. Sid Vicious

    Circuitkuip S1000RR

    Circuitkuip S1000RR 150,- Zoals op de foto.
  5. Sid Vicious

    Ter overname: Spa Francorchamps groep snel 01-09-2014

    Vorige advertentie was met verkeerde datum. Dus dagje racen overnemen? Bikersdays is de organisatie Spa Francorchamps het circuit 01-09-2014 de datum Dag heeft mij 209,- gekost dus graag een redelijk overname bod, mag ook per pm.
  6. Sid Vicious

    Ter overname: Bikersdays Spa Francorchamps 03-09-2014

    Door omstandigheden moet ik helaas mijn dagje racen verkopen. Groep snel Organisatie : Bikersdays 01 september 2014
  7. Sid Vicious

    Te koop Racecracks groep 3 11-09

    Pm bij interesse.
  8. Sid Vicious

    Motorjack schuine rits en veters maat 54

    Te koop gevoerde motor jas voor op BMW s1000rr met zwarte tankpet Goede staat alleen het ophanglusje in de nek is kapot Vakje voor bucknife op de buik of voor de 99%ters geld voor het pondje Maat 54 (Voor Fastduke kost de jas 10 euro minder omdat hij geen vrienden meer heeft nu hij uit...
  9. Sid Vicious

    Originele kuipruit en demper srad 750 1998 (inj)

    Nette demper zonder deukjes paar kleine krasjes zie foto (niks ergs) Ruit ook nog helemaal gaaf 50,- voor beide onderdelen
  10. Sid Vicious

    Dainese stripes maat 50

    TE KOOP VERKOCHT
  11. Sid Vicious

    uitlaat kTm superduke

    Ik heb nog een hele mooie originele uitlaat voor een kTm Superduke. Komt onder mijn 2007 SD vandaan en heeft er alleen onder gezeten tijdens het inrijden. Nieuwstaat. Doe een redelijk bod en hij is voor jou.
  12. Sid Vicious

    Shoei xr 1100 tc2 enigma

    Ik heb dus meer een kop voor een Arai...vandaar deze weinig gedragen Shoei die ik nieuw heb gekocht met twee vizieren dark smoke en helder plus pinlock en de helmtas. Inruil mooie Arai in de maat 59-60 (L) is mogelijk (dat is ook de maat van de Shoei) -verkocht-
  13. Sid Vicious

    te koop trackdays4all 31 mei Assen

    Voor een bekende zonder motor-forum Circuitdag 31 mei groep minder snel zonder begeleiding Prijs 150,- Zijn telefoonnummer is:0
  14. Sid Vicious

    Te koop circuitdag MSL op Assen 01-mei

    Nogmaals een circuitdag in de aanbieding van een motor-(forum) loze bekende. 125, euro Rondetijden worden geregistreerd dus mocht het niet snel genoeg gaan of het gaat juist te snel dan kun je op basis van jou laptime overgeplaatst worden naar een passende groep. Het is in ieder geval...
  15. Sid Vicious

    Nog een circuitdag Assen 26-04-2012 voor 100,-

    Ik verkoop wederom een circuitdag voor een motor-forum loze kennis. Assen 26-04-2012 groep 2 100,- euro PM mij je telefoonnummer als je interesse hebt in deze dag en ik app hem door aan de eigenaar van deze circuitdag dan kunnen jullie het verder zelf afhandelen. Ik gebruik...
  16. Sid Vicious

    te koop circuitdag Assen 26-04-2012

    Deze mag verwijderd worden.
  17. Sid Vicious

    Aanmeldlijst voor eerbetoon door MF leden voor Fastbike

    ik tel de gagadigden in mijn sticky topic.
  18. Sid Vicious

    Afscheid Fastbike

    Als neef van de verongelukte motoragent Lucas of te wel Fastbike ben ik erg onder de indruk van alle steunbetuigingen in het eerder geopende topic ten aanzien van zijn noodlottige ongeval. Hartelijk dank hiervoor! Aangezien ik door hem op MF gewezen ben, heb ik ook een account en kan zo...
  19. Sid Vicious

    Honda Hornet 600 Bouwjaar 2005

    Honda Hornet 600 2005 17K km (wordt nog meegereden dus loopt langzaam op) Carbon akrpovic uitlaat Bikedesign valdoppen Is in perfecte staat en loopt als een nieuwe. Mijn vriendin wil graag een Hannspree cbr 600rr dus dat is de reden van verkoop. De originele uitlaat is er niet bij...
  20. Sid Vicious

    Nieuw blw/wt/zwrt Dainese "stripes" combipak mt:52

    Advertentie kan weg.
  21. Sid Vicious

    kTm supereduke 2007

    . Advertentie mag verwijderd/op slot
  22. Sid Vicious

    Hoe vaak poets jij je helm??

    Hoe vaak poets jij je helm? Of laat je je vriendin/vrouw/vriend het voor je doen? Wat is normaal? Ik wilde een poll maken maar kweennie hoe..
  23. Sid Vicious

    Tank Yamaha RD

    Heren zelfbouwers: Ik ruim mijn garage op en heb een Tank van een 86'er Yamaha RD gevonden. Is gespoten maar geen lak of stickers. Tank had een deuk en die is weer in model geplamuurd. Graag een bod. (is alleen de tank dus geen dop noch kraan)
  24. Sid Vicious

    Superduke 2007

    Te koop '07 Superduke kijk voor betere foto's op pagina 2 Modificatie: Hexagonale akra dempers 15000 km gelopen 16000 km gelopen 17000 km gelopen and counting 18000km gelopen (stom he vind het gewoon lekker) Vraagprijs 11.000,- Prijs aangepast naar de prijs die ik krijg als ik...
  25. Sid Vicious

    cbr600 slaat af na inschakelen versnelling (sinds val...)

    De titel dekt de lading.. Inmiddels de drie kabeltjes doorgeknipt die naar de schakelaar van de jiffy (zijstandaard *D ) lopen in een kabelhoesje in een poging weer te kunnen rijden..Maar helaas. Motor loopt en start prima maar blijft afslaan na inschakelen versnelling, hijs op de kant van de...
Terug
Bovenaan Onderaan