Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Thiez
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    Advies lasapparaat

    Er zijn hier vast wel mensen die mij advies kunnen en willen geven. Ik wil zelf voor de caferacer gaan bouwen en mijn broer heeft sinds kort een oldtimertje gekocht, dus we willen eigenlijk samen kijken om een lasapparaatje aan te schaffen. Ik heb de nodige jaren geleden op school 'leren...
  2. T

    Afdichting compressie meter

    Ik heb recent een compressie meter gekocht om mijn motor te checken. Hier zitten adapters bij die je in het gat van de bougie kan schroeven, vervolgens schroef je daar weer je insteek koppeling op waar de slang in gaat naar de meter. Beide schroefverbindingen worden afgedicht door een o-ring...
  3. T

    ADAC moto classic Clervaux (luxemburg)

    Deze week lekker op vakantie in luxemburg. Toevallig passeerden we vandaag clervaux en waren er verrassend veel klassieke motoren. Even gestopt en gekeken, bleek er een oldtimer rit te zijn van 7 tot en met 11 augustus. Heb even snel wat fototjes gemaakt. Aangezien het nog de gehele week...
  4. T

    Remzuiger vraagje

    Ik ben momenteel bezig met het reviseren van de remklauwen van mijn GS750. Nu zijn van zowel mijn voorrem als van de achterrem de zuigers redelijk aangetast in het chroom. Na wat rondgezocht te hebben blijkt dat de revisie setjes inclusief zuigers redelijk lastig te verkrijgen zijn. Wemoto...
  5. T

    slotje buddyseat Suzuki GS750

    Het slotje van de buddyseat van mijn GS750 is lam. Hij blijft doordraaien. Als iemand nog een slotje heeft liggen toevallig dan hoor ik het graag!
  6. T

    Thiez stelt zich nog even voor

    Ik had al een topicje aangemaakt voor mijn eerste motor (Nieuw hier: GS750) maar ik zal me ook hier nog even officieel voorstellen: Ik ben Thijs, 24 jaar, kom uit het westen van Brabant. Ik ben momenteel dus bezig met het behalen van mijn motorrijbewijs. Wat betreft smaak van motoren zullen...
  7. T

    Nieuw hier: GS750

    Wheej, Ik ben thijs, 24 jaar oud en ben momenteel bezig met het behalen van mijn rijbewijs. Een paar jaar geleden heb ik me hier al weleens aangemeld en wat rondgelezen maar nu is de tijd toch eindelijk daar dat ik mee mag gaan praten. De afgelopen weken wat rondgekeken op marktplaats voor...
Terug
Bovenaan Onderaan