Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. the blademen

    Laser hotcam links carbon 61mm gezocht.

    Beste allemaal, heeft er toevallig nog iemand een linker laser hotcam carbon liggen? Met een 61 mm aansluiting en nog de originele lengte? Ik hoor het graag eens...….zou ze graag op een vtr1000sp1 hebben; linkpijpen en een rechter heb ik al, evenals twee beschadigde Titaniums. Mocht je die...
  2. the blademen

    Remschijven Suzuki gsxr1000 k1 k2

    Hallo allemaal, ik ben nog op zoek naar een goede set remschijven voor een Suzuki gsxr 1000 k1, k2. Mocht je nog iets hebben liggen of weet je iets....laat het me weten. Ik hoor het graag! Groet Gerrie
  3. the blademen

    Uitlaat beugels Two Brothers gezocht

    Hallo allemaal, ik ben nog op zoek naar 2 stuks uitlaatbeugels voor twee Two Brothers dempers. Rond is het mooist, maar alles wat past is welkom! Ik hoor het graag!
  4. the blademen

    Gevraagd linker carbon Laser Hotcam met 61mm aansluiting

    Beste allemaal, Voor een vtr1000sp1 ben ik op zoek naar een linker Laser Hotcam van Carbon, met een 61mm aansluiting. Linkpijpen en een rechter (carbon)etc heb ik al..... Voor eventuele Titanium houdt ik me ook aanbevolen...…..zit er nu op maar beiden beschadigd, waarbij de rechter in zicht...
  5. the blademen

    Dynojet kitje Honda cbr900rr Fireblade sc33 96-97

    Hallo allemaal, Voor een project nog een dyojetkitje nodig zoals omschreven in de koptekst. Iemand nog iets liggen.....?
  6. the blademen

    Sport demper Honda Vfr 750 rc36-ll gevraagd

    Hallo allemaal, Misschien nog iemand een leuke sportdemper voor een vfr 750 van het jaar 94-97 liggen en hem verkopen wil? Ben met een projectje bezig om weer nieuw leven te blazen in een 25 jaar oude VFR. En die zou ik graag ook willen horen als hij klaar is...….:Y Heb veel liggen maar dit dan...
  7. the blademen

    Laser hotcam(s) gevraagd

    Hallo alemaal, ik ben op zoek naar een mooie rechter Laser hotcam, eventueel ook een linker...…... Het gaat me alleen om de demper; linkpijpen heb ik. Graag in Titanium, maar een 'set' in carbon mag ook. Het moet passen op de linkpijpen op een Vtr1000 sp1. Zie foto. Alle input is welkom, alvast...
  8. the blademen

    Suzuki gsxr 1000 K1 (buitenkansje!)

    Nette Suzuki GSXR1000 K1 Deze Suzuki is voorzien van: Twee z.g.a.n. banden; (Bridgestone's S21) Stuurdemper Nieuwe K&N luchtfilter Open Sebring Titanium uitlaatsysteem(originele aanwezig; optioneel andere demper mogelijk) 4 nieuwe Iridium bougies Nieuwe ketting en tandwielset RVS remleidingen...
  9. the blademen

    Gezocht sportdempers vtr1000 Sp1

    Hallo medeforummers, Vandaag besloten om eigenaar te worden van een Sp1. Maar helemaal standaard......ook de dempers dus...dat moet anders! Heeft er iemand nog een leuke set liggen voor een sp1? Dan hoor ik het graag! Alvast bedankt! Groet Gerrie
  10. the blademen

    Henko sport demper Honda cbr600f4 (bouwjaar 2001-2007; de injectiemodellen)

    Te koop aangeboden: Henko sport demper voor de Honda cbr600f4 (bouwjaar 2001-2007; de injectiemodellen) Demper zit er top uit, zonder noemenswaardige beschadigingen. Vraagprijs is €185,- Voor meer info graag even een pb. of mailtje naar motorpassion@outlook.com
  11. the blademen

    Open dempers Honda vtr1000f Firestorm voor een lief prijsje

    Beste Mf'ers, Heeft er iemand nog een leuk setje open dempers voor een Honda vtr 1000f Firestorm liggen voor een lief prijsje? Het liefst highmount waar de knipperlichten hun oorspronkelijke locatie kunnen behouden. Maar al het andere mag ook. Ook als er werk aan zit mag men ze aanbieden en...
  12. the blademen

    Open dempers/uitlaten Honda vtr 1000f Firestorm gevraagd

    Beste Mf'ers, Heeft er iemand nog een leuk setje open dempers voor een Honda vtr 1000f Firestorm liggen voor een lief prijsje? Het liefst highmount waar de knipperlichten hun oorspronkelijke locatie kunnen behouden. Maar al het andere mag ook. Ook als er werk aan zit mag men ze aanbieden en...
  13. the blademen

    Circuitdag Zandvoort 14 mei 2018(Kicxstart trackday)

    Hallo medeforumers, Zijn er hier nog mensen die, net als ik, afgelopen maandag actief geweest op de Kicxstart circuitdag in Zandvoort? Zo ja, iemand enig connectie met iemand die foto's of filmpjes heeft gemaakt, anders dan actiefoto.eu? Rood/ wit blauwe Honda Fireblade sc44, nummer 28...
  14. the blademen

    Remschijven voor een sc 44 Honda Fireblade gezocht, 2001

    Zou iemand me kunnen helpen aan een paar goede remschijven voor een 2001 Honda Fireblade voor een leuke prijs?; oftewel de cbr929 rr en volgens mij is de cbr954rr hetzelfde. Het mag zowel origineel als aftermarket zijn, zo lang ze maar recht zijn. Als het originele zijn dan wel graag met het...
  15. the blademen

    Motogp Misano 2017; wie gaan er naar toe?

    Beste Medeforummers, In September ben ik van plan om naar de motogp van Misano te gaan. :] Kaart heb ik al. O-) De mensen waarmee ik "samen" ga, gaan om diverse redenen met de auto en vliegtuig. :/ Mij lijkt het echter fantastisch om op de motor te gaan. :Y Zijn er meerdere die er...
  16. the blademen

    Oplaaddock Tomtom Urban Rider

    Beste medeforummers, Na jaren weer eens een ritje te hebben georganiseerd, kom ik er gisteren achter dat de oplaaddock voor mijn Tomtom "Urban rider" geen spanning meer levert aan de Tomtom. Dan denk je dat je op het internet wel een andere kan bestellen maar helaas!!! Zelfs Tomtom...
  17. the blademen

    foto's 25 mei Zandvoort

    Beste mede forumers, Gisteren heerlijk gereden op Zandvoort, dankzij een gewonnen circuit dag van Kicxstart. Heb met twee motoren gereden en had dol graag wat foto's van mij op mijn R1. Helaas heeft actiefoto.eu alleen maar foto's van me op de Fireblade. :? Weten jullie of er meerdere...
  18. the blademen

    Sportdemper Honda Fireblade sc33

    Wie heeft er nog een leuke sportdemper voor een Honda Fireblade sc33 liggen. Zoek er nog eentje voor niet al te veel.... Hoor het graag...
  19. the blademen

    Set zeer mooie remschijven Honda Cbr, Vfr, Vtr (296mm)

    Set zeer mooie remschijven Honda Cbr, Vfr, Vtr (296mm) Nauwelijks slijtagesporen; kunnen nog vele jaren/kilometers mee. Richtprijs voor de set = €150,- Voor info graag een mailtje naar motorpassion@outlook.com Verkocht!
  20. the blademen

    Diverse onderdelen Honda Fireblade

    Diverse onderdelen Honda Fireblade. Voor info graag een mailtje naar: motorpassion@outlook.com
  21. the blademen

    Diverse onderdelen Honda Fireblade

    Diverse onderdelen Honda Fireblade. Voor info graag een mailtje naar: motorpassion@outlook.com
  22. the blademen

    Diverse onderdelen Honda Fireblade

    Diverse onderdelen Honda Fireblade. Voor info graag even een mailtje naar motorpassion@outlook.com
  23. the blademen

    Wielenset Honda Supermagna

    Mooie cardankoppeling Honda Supermagna €50,= Nog 1 voorvelg, zonder band. €40,- Past ook op de shadow van deze jaren. Velg en koppeling is als nieuw. Tevens meerdere delen van dit type motoren. Verzenden is mogelijk. Voor info graag even een mailtje naar: motorpassion@outlook.com
  24. the blademen

    Div. onderdelen Honda Fireblade 94-99

    Div. onderdelen Honda Fireblade 94-99 Leuke wielenset Honda Fireblade Voorband 70% Achterband kaal Zeer nette remschijven set Div. achter kuippanelen 98/99 model, meeste zeer netjes enkele iets beschadigd Luchtfilterbox Complete Rempartij voorkant Onderste gedeelte voorpoten T-stuk...
  25. the blademen

    Div. onderdelen Honda Firestorm

    Wegens stranden project te koop voor een Honda Vtr1000f Firestorm o.a.: Meerdere clip ons Remklauwen (zeer goede staat; goudkleurig) Tellerset 34.000km. Als nieuw! Originele demperset Achterkuipaneel zwart(Licht beschadigd) Wielenset met leuke banden (2x voorwiel, 1x achter) Achterframe...
Terug
Bovenaan Onderaan