Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Custom Rf900r

    Circuitdag niveau 1 te koop

    Hallo, Omdat ik zelf niet kan gaan (poging tot diefstal waardoor motor niet kan rijden), bied ik een circuitdag aan op zolder niveau 1 voor volgende week vrijdag 17 september! kosten waren 113euro, Hoogste bieder mag em hebben! U wordt op 17/09/2010 tussen 7:15u en 7:45u verwacht op...
  2. Custom Rf900r

    Nadelen van een quickshifter

    Beste allen! Alhoewel er genoeg topics over te vinden zijn, geven ze allemaal geen degelijk antwoord op mijn vraag! Laat staan dat sommigen bijna 10j oud zijn! :+ Wie kan mij vertellen waarom ik beter geen quickshifter kan monteren op mijn aprilia rsv1000r '04 (icm powercommander III)? :)...
  3. Custom Rf900r

    ik ben nu ook zo'n 'sukkel'

    samengevat: 8u za ochtend, te laat op werk, omgeleid door autoongeluk met politieauto, daarna tweede omleiding door een schietpartij, kwam toen op tweebaansweg met stoplichten, regende en miezerde, 3x door rood en 35 te hard waar je 50 mocht (zo constateerde een politieagent die achter me reed)...
  4. Custom Rf900r

    suzuki SRAD 750 '96

    Ik bied aan voor 3900,- foto: Een Suzuki SRAD van '96 750 cc supersport met '98 motorblok met injectie met maar 21000k op de teller!!!! (dankzij garantie van garage Rosa perfect ingebouwd en afgesteld, dus geen knoeiwerk)! Hij loopt werkelijk geweldig, heeft mooie uniekere...
  5. Custom Rf900r

    Custom RF900R

    Het is dan eindelijk zover... Ik dacht laat ik maar even een nieuw topic erover aanmaken, gezien het zoveel behelst heeft, en er nog genoeg te veranderen is, uiteraard met of zonder jullie suggesties/goedkeuring/hulp etc ;) Nieuwe ideeen zijn uiteraard ook welkom, je weet maar nooit..! Ik...
  6. Custom Rf900r

    stotteren bij gas vol open.

    Hallo, Ik heb dus een rf900r, waarbij als ik hem opentrek helemaal, hij vanaf 6000 toeren wel eens de neiging heeft een stotter te geven...? (volgens mij verschillende toerentallen dat ie dat wel es doet...) Toen ik naar de garage ging, zeiden die mij dat de tandwielen in het blok versleten...
  7. Custom Rf900r

    bovenste roostertje rf900r rechterzijkant

    bovenste roostertje rf900r rechterzijkant heeft na een glijertje net wat veel schade opgelopen.. weet niet ofk em beter kan repareren, of datk via hier goedkoop een nieuw roostertje kan krijgen? :) Liefst omgeving limburg.. :o
  8. Custom Rf900r

    rf900r voorbereiden voor spuitwerk.

    Hey hey.. kon geen topic hierover vinden, dus wilde vragen of iemand onderhoudsboekjes of handleiding of iets dergelijks heeft van een soes rf900r uit '94 en weet of je de kappen etc in een bepaalde volgorde moet verwijderen van een soes rf900r of gewoon kwestie van schroeven maar..? wil hem...
  9. Custom Rf900r

    Custom Rf900r

    Hey allemaal!! Nou mijn naam is Rob en ik heb dus sinds kort een Suzuki RF900R uit '94: Zoals mijn nick doet vermoeden, wil ik graag wat anders ervan gaan maken :) evt op nieuw laten spuiten, andere knipperlichten etc miss een kapje laten maken zodat ik em monoseat kan maken.. en nja...
Terug
Bovenaan Onderaan