Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Corsaro
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Corsaro

    Gezocht: Mooie regenbandjes voor een mooie prijs

    He hallo, Ben op zoek naar een goed setje regenbandjes van max 4 jaar oud. Heb jij nog een goed knap setje liggen of weet je ergens wat voor een schappelijke prijs (max 200 eutjes) dan hoor ik het graag :)
  2. Corsaro

    Reageerlijst Mobiel MF

    Hallo beste hardwerkende mensen voor MF, Is het misschien een mogelijkheid om "mijn MF" dus de lijst in welke topics ik heb gereageerd ook toe te voegen bij mobiel MF? Zoek me nu iedere keer het schompes en daar hebben meerdere last van wat ik hoorde na mijn research :+ Ik verneem graag of...
  3. Corsaro

    Motorrijders "Kop van Noord-Holland" deel 33

    Beste "nieuwkomers" op de kop van het NH-topic. Leuk dat je even bij ons meekijkt en verwelkomen je hier graag ! Wel hebben wij slechts één extra spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum) We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even beknopt introduceert het liefst met een...
  4. Corsaro

    TK Assen 26/8 minder snel

    Zoals de titel aangeeft te koop dagje Assen morgen t.e.a.b.
  5. Corsaro

    Ducati-Topic 53, vrolijk het nieuwe jaar in

    [hr]Ducati-Topic 53, vrolijk het nieuwe jaar in[hr] [hr]* Agenda *[hr] 2010 7 februari race-expo Heino 28-30 mei DCR assen 10-13 juni WDW Misano IT 24-26 juni TT Assen Algemene regels: = Plaatjes van ducati's moeten = Plaatjes van andere italiaanse motorfietsen met...
  6. Corsaro

    Vraagske

    Nou was ik toch nieuwsgierig. Zit vaak beetje te kijken bij alle te koop advertenties maar dan als je naar de wat oudere onderwerpen gaat zie je advertenties van minimaal 2 jaar oud die nog open staan. Nou was de vraag, in hoeverre kan dit kwaad? Wordt van teveel topics MF langzamer of...
  7. Corsaro

    Ducati topic 39: The DCR after the normal life start again

    Ducati topic 39: The DCR after, the normal life start again Datum Land Circuit Evenement 12 april Qatar Losail MotoGP, 250cc, 125cc 26 april Japan Motegi MotoGP, 250cc, 125cc 03 mei Spanje Jerez MotoGP, 250cc, 125cc 17 mei Frankrijk Le Mans MotoGP, 250cc, 125cc 31...
  8. Corsaro

    Ducati topic 35: waar mannen weer mannen kunnen zijn

    Ducati Topic 35 waar mannen weer mannen kunnen zijn * Agenda * 26 april WSBK in Assen 3 mei MFMM in Veenendaal 1,2,3 mei Rosso Racing Event Assen 24 Mei Ducati Day Spa-Francorchamps (www.ducatinortheurope.be) 25, 26 en 27 juni TT Assen Zo na een eenmalig topicje om de vrouwen een...
  9. Corsaro

    Ducati Topic 31(-10) eerbetoon aan Troy Bayliss

    Welkom iedereen in deeltje 31 Speciaal voor het afscheid van Troy Bayliss Foto's zeggen meer als woorden *D Algemene regels: = Plaatjes van ducati's moeten (liefst nieuw, evt voorzien van schaars geklede mooie vrouwen) = Plaatjes van andere italiaanse motorfietsen met...
  10. Corsaro

    Wie gaat op zijn motor naar het E.K. voetbal

    Zijn er nog mensen hier die van plan zijn om op de motor naar oostenrijk of zwitserland te gaan tijdens het Europees Kampioenschap??
  11. Corsaro

    Motorpoetscentrale enquete

    Voor het gemak is er een poll zodat het makkelijk te bekijken is gaat over het volgende: Ik vroeg me af of er eventueel onder de motorrijders van nederland interesse zou zijn in een motorpoetscentrale en dacht doe dit even hier peilen. Het volgende idee is ontstaan namelijk: Dat je...
  12. Corsaro

    Gezocht: Rempomp + koppelingspomp

    Hallo, Ik ben op zoek naar een (voor)rempomp en een koppelinspomp voor mijn ducati. Ik heb nu standaardspul erop zitten maar omdat ik me motor wat wil veranderen heb ik andere nodig. Is er iemand die toevallig nog ergens wat heb of weet liggen?? Stuur me dan een mail en laat het me...
  13. Corsaro

    Hallo iedereen

    Hallo iedereen, Ik ben corsaro en wordt in het dagelijks leven ook wel Gerko genoemd. Ik zag dat je je hier als nieuweling ook maar even moest laten zien dus dacht ik laat ik dat maar even doen. Ik kom uit Alkmaar en rijd daar lekker rond op me ducati 750 ss matzwart. Hier een fototje...
Terug
Bovenaan Onderaan