Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: peerke30
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. peerke30

    Carburateurs xj/fj 600 sproeiers en gasnaalden

    Ik ben bezig met de carburateurs van mijn xj600 uit 1991 en heb een vraag over de sproeier en gasnaalden. In de 2e carburateur zit namelijk een andere gasnaald als in de overige carburateurs. Dit is ook hoe mijn haynes het aangeeft. Verder heb ik nog een set carburateurs uit elkaar gehaald van...
  2. peerke30

    schuur opruiming

    Heb hier nog wat spullen in mijn schuur liggen die in de weg liggen: Dogbones achterveer Fazer 1000 (RN06): 40mm verhoging. hart op hart 135 €15,- ook nog de volgende dogbones: Standaard fazer 600, zijn HOH 140 en nog twee die ik niet thuis kan brengen, maar die zijn in ieder geval...
  3. peerke30

    veel onderdelen XJ/FJ 600 1988

    Van een motor waarvan ik het motorblok en de uitlaat gebruikt heb om mijn eigen XJ lopende te houden heb ik nog veel onderdelen over. Het is een FJ600 uit 1988, met een afgelezen kilometerstand van 34700. Hieronder een lijstje van onderdelen die ik onder andere nog heb liggen. Mocht het...
  4. peerke30

    Gezocht: kapotte Garmin streetpilot III

    Hallo, Ik ben op zoek naar een kapotte Garmin streetpilot III met een hele behuizing. Mijn streetpilot werkt namelijk prima alleen het huis is gescheurd. Mocht iemand wat hebben liggen hoor ik het graag.
  5. peerke30

    gezocht: Yamaha thundercat onderdelen

    Nu ik bezig ben om het blok van mijn thundercat uit elkaar te halen kom ik er achter dat er geen standaard kop- en voetpakking gebruikt is. Heeft iemand toevallig nog pakkingen liggen voor deze motor? Mocht iemand toevallig nog andere, niet standaard, onderdelen hebben liggen voor een Yamaha...
  6. peerke30

    band, risers, revisieset hoofdremcilinder en meer

    Naar opruiming van mijn schuurtje heb ik de volgende dingen in de aanbieding revisieset voor een hoofdremcilinder. Nieuw in verpakking. Ik had deze gekocht voor gebruik op mijn thundercat racer, maar hier bleek een andere rempomp op te zitten. Achterop staat type MSB-212 Zou niet alleen...
  7. peerke30

    Bridgestone BT021

    Ik heb een set gebruikte Bridgestone BT021 banden te koop Voorband 110/70ZR17 Achterband 160/60ZR17 De voorband heeft nog 4mm profiel midden op het loopvlak en de achterband nog 5mm. Volgens mij moeten ze dan ook nog wel goed zijn voor enige duizenden kilometers motorplezier. Ik zou...
  8. peerke30

    remprobleem thundercat circuitmotor

    Deze winter heb ik een Yamaha thundercat circuitmotor aangeschaft. Voor de eerste circuitdag heb ik mijn remolie vervangen (nieuwe fles) en nieuwe remblokken gemonteerd (wel sportief, maar gewoon straatgerichte blokken). De remschijven zijn standaard en de hoofdremcilinder, voor zover ik weet...
  9. peerke30

    evaringen interphone op schuberth c3

    Ik ben van plan om een Schuberth C3 aan te gaan schaffen maar wil hier ook mijn bluetooth set van interphone op kunnen gebruiken. Heeft er iemand ervaring met het monteren van zo een set, of een ander bluetooth set op een Schuberth C3?
Terug
Bovenaan Onderaan