Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Chestermuis
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Chestermuis

    srad spullen. (96-00)

    Te koop Uitlaatbochten (dicht en standaard) Windscherm geel van mra Standaard windscherm Kontkappen helemaal zwart + zitje. Slot van kontje. Alles teab. foto's toegevoegd
  2. Chestermuis

    Motorjas,broek, laarzen en handschoenen voor de vrouwen

    De spullen gaan de verkoop in omdat mijn vrouw niet meer achterop gaat. Te koop motorjas van het merk Richa. Jas is 1x gedragen en maat XL Prijs: 70,00 euro De broek is van het merk Grid en 3 x gedragen. En maat 42. Prijs 70,00 Laarzen zijn van het merk...
  3. Chestermuis

    Shark 650

    Omdat mijn vrouw niet meer achterop gaat. is deze helm te koop. Het is een shark s650 met spiegelvizier, ook komt het blank vizier erbij natuurlijk. Maatje is XS. Helm is 3x gedragen. Marktplaatsprijs 60,00 euro. Hier is hij 50, maar wel vaste prijs natuurlijk
  4. Chestermuis

    Alphen aan den rijn

    Ondanks dat het niks met motorrijden te maken heeft, maar dit forum uit zoveel mensen bestaat, wil ik niet voorbij gaan aan wat er vandaag in Alphen aan den rijn is gebeurd. Ik heb dit topic niet geopend als sensatie en als de modjes het niet goed vinden mag hij gesloten worden. Ik vind...
  5. Chestermuis

    Db-Killer 50-51mm

    Heeft er iemand nog een universele db-killer liggen? De buitenmaat van de db-killer mag 51 of 50 mm zijn en er moet een bochtje inzitten. Heb een mooie demper gekoct, maar er zit geen db killer bij. Mocht je er een hebben pm me maar. Liefst zo snel mogelijk ivm TT
  6. Chestermuis

    titanium Uitlaat voor srad

    Ik heb een titanium uitlaat voor de srad liggen. Merk is sidekickperformance. Is een drie bouts aansluiting en het geluid is racy te noemen :9~ Past volgens mij ook op andere modellen met 3 bouts aansluiting. Foto komt er aan. Vraagprijs 150,-- Prijs aangepast
  7. Chestermuis

    Vizieren RSX/RSR/s650 (shark)

    Hallo medeforummers, ik heb hier twee blanke vizier voor de RSR/RSX liggen. Deze zijn nieuw. Tevens heb ik een blank vizier voor de s650 liggen. Deze is gebruikt. Voor de RSR/RSX zou ik graag 60,00 willen hebben. Voor de s650 25,00.
  8. Chestermuis

    Tlr kuip op Srad?

    Ik heb een vraagje. Past een Tlr kont kuip 1 op 1 op een srad?
  9. Chestermuis

    Koopjes?!

    Nu weet ik niet of er al een onderwerp is gemaakt van deze site, maar ik dacht ik deel het toch even. Ik zat op marktplaats te zoeken en toen zag ik dat streppelmotorhandel er moet ophoudt. Misschien staan er nog leuke projectjes tussen voor de mensen, misschien wel je eerste motor. Het...
  10. Chestermuis

    Srad sidekick performance demper Titanium

    Ik heb een open demper van sidekick performance te koop. UItlaat is een jaar oud en heeft een nieuwe universele Db-killer. Bevestigings bouten zitten er bij. Voor interesse chessie21 apestaartje hotmail. Vraagprijs voor dit moois 275,00 euro. Gaat weg omdat ik mijn oog heb laten...
  11. Chestermuis

    shark rsx

    Weet iemand waar ik een goudkleurig vizier voor de shark rsx kan bestellen?
  12. Chestermuis

    Te koop Spool pak en Shark Helm

    Te koop: Spool pak maat 52 kleur: Rood zwart grijs. 1 seizoen gedragen. Helm Shark Alien Kleur, rood blauw zwart zilver. Met blauw spiegelvizier plus standaard vizier
  13. Chestermuis

    Gezocht seatcover srad 199

    Hallo mensen, ik ben op zoek naar een zwarte! seatcover voor een srad. Heeft iemand er een liggen? ik lees het wel.
  14. Chestermuis

    Akuma helmen

    Heeft er iemand ervaring met Akuma helmen? Het merk zegt mij namelijk niks, maar de helmen die ze hebben vind ik wel mooi. daarbij wil ik natuurlijk ook ergens kunnen passen, dus wie weet een winkel waar ze te koop zijn?
Terug
Bovenaan Onderaan